ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Det styrkemæssige er også gået vildt frem her på min 3. HST cyklus - muskelmassen har kun bevæget sig lidt denne gang i forhold til de to andre cyklusser :rolleyes:

frede>

Shit hvor er du stærk...  Jeg vil helst ikke møde dig i en mørk gyde uden jeg har 5 venner med...
....hmmm lyder ellers som lidt af en ide!!! Det kunne måske blive meget sjovt.... ;)

Crawdaddy>

Kan kun tilslutte mig Dadane! Du er for vild 

...hmm I skulle bare vide........ :devil:

Dadane>

F*ck du er en stærk tøz

...jeg synes jo det begynder at hjælpe efterhånden <_< men min motivation er også helt i skyerne for tiden... ;) wroooooooom :2000-pontiac-red:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning fredag morgen d. 23/5

I morges virkede det så koldt og vådt at det ville jeg ikke udsætte mig selv for....

så jeg tog ud i centret og steppede 50 min fra klokken 6:30

+ jeg fik lavet de nødvendige mavebøjninger der skulle til for at gøre mig endnu mere kuldret!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver helt :bblush: :bblush: :bblush: over alle de dejlige bemærkninger - THX :blink:

BrainRoid>

Holdaheltkæf* ... nice der,, osse...

Men erhm.. en ting ? Med det du præsterer i træk til front og db rows, så er lat-spreaded næsten obligatorisk hva' ?

... det var også mening at jeg ville have alle poseringer med, men det begyndte desværre at regne en del, så det bliver næste gang :w00t:

:w00t:

Hippo>

det ku godt være man snart skulle gøre alvor af at skifte center..... 

... du ved jo hvor du skal finde mig .... og velkommen er du altid!! ;)

Thomas J>

Nu ved jeg ikke om jeg træder over grænsen, men fuuuck hvor har du en flot krop. Det var da helt vildt  Hvorfor træner der ikke sådan nogen piger i mit center
...du træder bestemt ikke over grænsen - jeg kan tåle det :rolleyes: og det fedt at få af vide af andre, at det man laver er i orden.... B)

jarvig13>

Min smag er at du er muskelløs 

...og derfor er der jo en til os alle derude...... wroooom ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ååååååååååååååårhh hvaaaaaaaaad mand *G*

Det holder - det spiller max det der Angel!!!

Link to comment
Share on other sites

Øh, var det ikke dig, der ikke ville vise dit ansigt frem for kort tid siden, eller husker jeg forkert?

Og øh, hvorfor har du egentlig smidt toppen på rygbilledet? Er det nemmere at spænde op uden top?

Jeg kan ikke selv spænde musklerne uden at se mig selv i et spejl undervejs, men jeg er jo hellerikke bb'er, og dengang jeg gik op i muskelmasse, da havde jeg ingenting.

Bortset fra det så ser det meste jo ok ud.

Meen, den der mave?, ok det er min perfektionisme, der slår igennem. Men med alle de råd, du har givet her på MOL, så havde jeg egentlig troet, at du havde både mindre mave-fedt og muskler.

PS: Jo, jeg er stadig jyde.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share