ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej, jeg kan heller ikke se, hvad kick-backs skulle kunne gøre ved det.

I øvrigt fedt med et forum hvor pigerne ligefrem drømmer om at få store ben, i modsætning til normalt, hvor de nægter bare at se på en benmaskine (endsige squatte) hvis de mistænker, at deres bukser strammer lidt. De fleste tøser render efter min menig rundt på narkomantynde ben eller fede skanker.

Hvor mange medicinstuderende fra Odense kender du ud over mig og AF her på MOL?

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 4/4

opvarmning 10 min på cykel

Ben Let træning/opvarming

Dybe squat - numsen til gulvet: 40 kg ; 3 set á 20-14 reps

Ryg Tung træning

Chins: 8-8-6-4 reps

Close Grip Pulldown: 60-70-80-85 kg ; 16-12-8-6 reps

One Arm Row-håndvægt: 32½-35-37½-40 kg ; 12-12-10-6 reps

Bent-over Row-stang:20 kg - til syregrænsen

Pulldown: 40-50-55-60 kg ; 20-15-15-12 reps

Skulder Let træning

Bagskulder-maskine: 22½ kg; 4 set á 12 reps

Lateral Raise-maskine: 25 kg ; 2 set á 15 reps

Balder/Korsryg cirkeltræning indtil failure :blink: (hvorfor vides ikke!!)

Baldemaskine: 5 set

Hyperextension: 5 set

Læg Let træning

Donkey raise: 50 kg ; 4 set á 15 reps

+ Sissy Squat 4 set til failure :retard: mellem pauser i lægtræning

15 min udstrækning

Dagens træning var et forsøg på at lave hvad jeg havde lyst til inden for grænsen Ryg og ben - efter en lang dag i skole var koncentrationen ikke top så der skulle lidt ekstra til for at få gang i systemet <_<

... i dag lørdag er der en dejlig let ømhed i ryggen - SKØØØNT - så lidt gav træningen trods alt

Link to comment
Share on other sites

Hippo>

men spøg til side, hvorfor sku triceps blir disharmonisk?

er ik helt sikker på jeg kan følge dig

for det første - hvad mener du med: "men spøg til side"!!!!!

for det andet - spørg mig ikke hvorfor. Jeg har bare måtte erfarer, at laver jeg kun dips som triceps træning, så får jeg den meste spinkle, mest latterlige :angry: lille triceps

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 5/4

Løb 5 km med interval af 300, 400 og 500 meter med makspuls på 95% :retard:

+ udstrækning 15 min

I følge den gænse 220 minus alder, så er min makspuls 196 men jeg har før løbet med en puls over dette niveau (205), så jeg tror ikke at de 95% er korrekt!

Fik målt min hæmatokrit: 47% :w00t: i liggende stilling, og jeg var ikke engang dehydreret - faktisk lidt skræmmende taget i betragtning af, at hvis jeg bliver lidt dehydreret og står op under en blodtest, så ville jeg nok nå over grænsen på de 50%, som er lovlige!! ... og jeg er ikke engang dopet :angry:

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg vist også set dig. En ret fitt chick, med langt rødt hår, der slavede afsted med den ene bicepsøvelse efter den anden. Så ved jeg da hvornår skal lave mine kropsvægtsøvelser. :tongue:

Den der med dem liggende hæmatokrit, tror jeg ikke liige jeg kan gennemskue. Hvorfor er det, at den skulle være højere stående :confused2: Men så igen, fysiologien ligger jo nogle år tilbage, såå..

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

HHmmm træning i dag

numse:12 timer x 60 reps

- jeg sidder på mit arbejde og får ikke fri så jeg kan træne - ØØØØØV :angry:

Dog må jeg påstå at jeg lige har været inde på bagkontoret og lavet dips mellem skrivebordene - MILJØSKADET! MIG?! :blink: Nej da :tongue:

.. og så har jeg fået tid til at opdatere min diær som officielt begynder i morgen - så hvis nogen spotter en gnaven tøs midt på ugen i OBBC - ja så er det nok mig!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 7/4

Opvarmning 15 min cykling

Ben-tungt

Squat: 60 kg – 12 reps ; 65 kg – 7 reps (fjols gik inden foran mig :angry: :teachingfinger: mens jeg stod og var i gang med øvelsen, så jeg mistede fokus fuldstændigt og trak lidt skævt i ryggen - ØV!!)

Squat – forfra: 60-50-50 kg ; 14-20-20 reps

Et-bens pres: 50-70-80 kg ; 15-12-11 reps

Leg-curl: 30-35-37½-32½-37½ kg ; 12-10-8-13-6 reps

Front-spark: 30-35-40-30-35-40 kg ; 12-10-8-13-10-7 reps

Ryg-let

Chins:1-2-3-4-3-2-1 reps

Skulder -tungt

Military press: stang+10-15-17-10-15-16 kg ; 12-10-8-13-12-8 reps

Military press-foran: stang+10-12-14-10-12-14 kg ; 14-10-8-13-15-8 reps

Laterals-konc: 4 set med 4 kg til syregrænsen

Pres i maskine: 30-35-40-30-35-40 kg ; 12-10-8-14-11-7 reps

Laterals i maskine: 25-20-15-10 kg i et køre til syregrænse

En ok træning, dog er squaten med mange reps svær :chicken: , da min puls går helt agurk før jeg har trænet nok igennem og musklen er trættet optimalt!

Link to comment
Share on other sites

Som det fremgår af min log, har jeg også problemer med høje reps i squats. Jeg regner med at holde mig på 10 reps og under, og så lave høj-reps arbejde (kan man sige det?) med andre øvelser, så som walking lunges, hack squats og maskinsquats, også for at spare min ryg for den belastning det er at arbejde statisk så længe af gangen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 8/4

15 min. opvarmning på crosstræner

Triceps - tungt

Weighted Dips: egenvægt + 5-10-15-5-10-15 kg; 10-12-10-8-12-8-6 reps

Dips: egenvægt 20 reps

Pushdown: 45-50-55-45-50-55 kg 14-12-10-14-12-9 reps

French Press: 20 kg ; 2 set- kørte til syregrænse

Biceps - tungt

Siddende curl: 10-11-12-13-12½ kg ; 12-10-8-8-6 reps

Hammercurl: 12½ kg ; 2 set til syregrænse

Konc. m stang: 30 kg ; 2 x 20 reps

Pull ups - smalt greb: egenvægt 2 set á 10-7 reps

Mave - tungt

Maskine-crunch:70-90kg ; 3 x 12 reps

Maskine- Obliques: 70-80kg ; 3 x 12 reps

Alm. mavebøjninger 3 x 12 reps

Skøøøn træning - gid man altid bare kunne træne arme :kickass:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

jsc> Jeg har prøvet waveloadningsprincippet de sidste par træningsgange og synes lige umiddelbart det fungerer godt - så nu tror jeg bider tænderne lidt fast i det for en periode og ser hvordan det går.

Jeg synes det er noget skidt at kondien ikke strækker til 20-reps squat, men jeg har ikke tænkt mig at give op - det ender nok med at jeg en eller anden dag ligger og raller rundt på gulvet i OBBC :retard: ... og for øvrigt så synes jeg, af en eller anden årsag, kun at det gør godt for min ryg at lave squat med et højt antal rep :blink: !! Jeg havde på et tidspunkt lændebetændelse, hvilket først gik væk, da jeg begyndte på de høje antal reps i squat. Min fysioterapeut mente, det var fordi jeg fik arbejdet så godt med min lænd under øvelsen.

Link to comment
Share on other sites

hæhæ må lige overveje det med Bardip, skal jo alligevel ha gang i de små arme den dag.... :lol:

og skylder dig vist en kommentar til et tidligere indlæg (fine mål....men spøg til side osv.....)

tror bare det var fordi vi havde samme talje/hofte mål.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share