ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det smalleste min talje nogensinde har været var i mine teenageår, hvor jeg kunne lægge hænderne på hoftekammen og presse tommelfinger og langemand mod hinanden - det var smalt!!

... i dag er der jo heldigvis kommet lidt mavemuskler og rygmuskler til, så nu går den ikke længere. Jeg tror ikke min talje kan komme under 60 cm - men man skal jo aldrig sige aldrig! (VISDOMSORD!! :blink: )

Link to comment
Share on other sites

hmm, er nu stadig glad for mine 67 cm når jeg lige rammer vacuumpose rigtigt....

men indrøm det nu bare, du har fået fjernet et par organer du ikke regnede med at få brug for igen.... B)

og må hellere få trænet lidt extra biceps fremover :lol:

Link to comment
Share on other sites

Organer jeg ikke havde brug for!! HMMMM

Hvis det er brysterne du refererer til så røg de med den tunge bænkpres for flere år siden!!

... er der noget som kan imponere en pige, så er det at få dine brystmuskler til at hoppe!! :lol: (og det gælder også når man er en pige!)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 9/4

40 min morgenløb på tom mave

- jeg skal til at vende mig til morgentræning igen inden diæten kommer igang for alvor! Det skulle helst ligge på rygmarven at man vælter ud af sengen tidligt, smider sine løbesko på og trisser derudaf! <_<

Jeg er godt øm i triceps - waveloadningen må siges at have sat sine tydlige efterveer i armene - LÆKKERT :D

Link to comment
Share on other sites

1. Jeg synes det er nogle afsindige taljemål der postes i denne log :retard:

(kunne jeg dog bare tage mig sammen og få mit eget ned under 90 til en start)

Hippo, du nævner 67cm under vacuumpose, men skriver vist 92 i din log??!! Kan du virkelig skabe en 25cm deficit?

2. det er da cool at wave loading virker, selv om det normalt trænes med lave reps :)

3. Hvis du ser en lidt fedladen fyr, der står og hopper med brysterne foran alle pigerne næste gang du træner, er det sikkert mig :lol:

Link to comment
Share on other sites

Schhh - jsc - du er off-season, ikke fedladen... Vi er off-season, husk det ;)

Det der hoppe med brystet-trick laver jeg altså ikke i offentligt rum. Nogens blufærdighed kunne jo blive krænket, når det hopper ud af bh'en B) :D

Enig med Hippo vedr. morgenløb :puke2: på tom mave - kunne aldrig drømme om at gøre det selv :respekt:

Link to comment
Share on other sites

BrainRoid> Der en en øget fedtforbrænding om morgenen før første måltid på grund af den lave mængde af fri glucose i blodet - derfor kan du optimere din fedtforbrænding ved at gøre det på tom maven. Mængden af kalorier der forbrændes ekstra er dog ikke ovevældende, men alle bække små!

Det diskuteres dog stadigvæk omkring optimering af fedtforbrænding - nogen påstår hårdnakket, at hvis du spiser før du træner, så vil du kunne udføre en hårdere træning og deraf forbrænde flere kalorier. Men for mit vedkommende, så synes jeg ikke, at jeg har energien, når jeg er på diæt, til at udføre to pas hård træning om dagen - så foretrækker jeg stille og rolig morgencardio på tom mave!

En helt anden ting er, at jeg simpelthen ikke kan træne på fuld mave - jeg har en langsom fordøjelse og sidste måltid skal helst indtages 2-3 timer før træning - og så skal jeg altså tidligt op! -_-

Link to comment
Share on other sites

jsc> Hvis du har tænkt dig at begynde på brysthopperi under vores "endnu ikke sket" kaffepause, så tror jeg altså at jeg får kaffen galt i halsen!

Det kunne være vi skulle lave en klan: Fynske brysthoppere :tongue:

- så kunne vi mødes og diskutere teknik :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste krav er vel egentlig, at dit bryst kan hoppe mens resten af dig sidder stille.

Hvis du er en kvinde, kan der efter min mening godt dispenseres for kravet om isoleret hoppen. Så er al hoppen godt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er nøjagtigt samme ræsonnement som jeg selv arbejder efter... grunden til at jeg spørger er at jeg fornemmer at det er lidt et religions spørgsmål, nogle mener det ikke betyder en f*s, andre at resultatet tværtimod ville være bedere hvis man bare får _lidt_ indenbors først osv osv osv... Jeg kan ikke sige andet end at denne fremgangsmåde virker kanon på mig selv... Så jeg var såmen' bare nysgerrig.. B)

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d.10/4

Opvarmning 15 min på elipse maskinen

Bryst - tungt

UHHHHH jeg kørte rigtig bænkpres :w00t: for første gang i over et ½ år

Bænkpres: 40-50-60-70-60 kg ; 15-12-8-2-10 reps (og det gik faktisk godt! :lol: )

Skrå bænk - håndvægt: 17½-20-22½-23 kg ; 15-12-9-6 reps

Kabelflies: 20-25-25 kg ; 15-12-12 reps

Flies-maskin: kørte som en sindssyg til alt syrede :retard:

Triceps - let

Kabel pushdown syreset: 50-40-30-20-30-40 kg ; 1 set men MANGE GENTAGELSER - AV AV :kj:

Mave - let

Lidt af det hele - bare fordi jeg var i sådanne et superhumør efter bænkpres :bounce:

+ 20 min eclipse træner med fuld skrue

+ udstrææææækning :blink:

Total lalle dag - FEDT :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel.

Jeg har først lige fået gennemlæst din log, og Damn det lyder som om du går til den :blink:

Dips med vægt på, squat og hele baduljen :kj:

Du stiller op til Bodyfitness eller?

Ellers har du da muligheden for at score nogle lette kr ved bardip konkurrencen. Det er nok de færreste der kan være med der ;)

Jeg ved ikke lige hvordan hele backstage setup'et virker, men det kan da muligvis være vi render ind i hinanden :wave:

Ellers held og lykke med forberedelserne :)

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy> Jeg er først med til bodyfitness næste år, mit studie har desværre krævet lidt for meget af mig dette semester, til at jeg har kunne lægge den fornødne energi i min træning!!

Med hensyn til bardip - så venter jeg også til næste år, da jeg træner efter de 40 dips og ikke har tænkt med at konkurrere før jeg når denne grænse!! Alt andet ville være spild! :D

Du kan roligt glæde dig til din første konkurrence - det er en for vildt fed oplevelse, specielt backstage - jeg vil godt love dig at det giver blod på tanden :lol:

p.s. husk lidt vaseline på tænderne - da det godt kan være svært at smile :D når man er dehydreret!

Link to comment
Share on other sites

p.s. husk lidt vaseline på tænderne - da det godt kan være svært at smile  når man er dehydreret!
Woah syret :tongue:
Med hensyn til bardip - så venter jeg også til næste år, da jeg træner efter de 40 dips og ikke har tænkt med at konkurrere før jeg når denne grænse!! Alt andet ville være spild!

Gør det da bare! 500 eller 1000 bobs lige ned i foret er vel ikke spild, og det er da ret sandsynligt at du vil kunne få nok reps til det, hvis da ikke sejren :) Hvis der kun er wimpy tøser med, ville det da være ærgeligt at lade 1500 gå næsen forbi?

Du kan roligt glæde dig til din første konkurrence - det er en for vildt fed oplevelse, specielt backstage - jeg vil godt love dig at det giver blod på tanden

Jamen jeg glæder mig også :bigsmile: Det bliver helt underligt bagefter, når man ikke skal tænke på at forberede sig til den mere....men så er der jo altid næste år :devil: Så kan det være vi ses der :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share