ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Træning tirsdag d. 22/4

Konditionstræning

Step 12 min

Roning 10 min

Løb 10 min

Laddertræning i chins: 1-2-3-4-1-2-3-1-2-1

- var lidt træt i musklerne så chinsstyrken var langt fra optimal

dips: 20 stk

"diamant" armbøjninger: 10 reps x 3 set

Den store finale 1 min. maks :retard: i romaskinen CII ialt 290 m

Jeg skal helst op over 320 m indenfor det næste ½ år :4whip:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hæhæ, regner med at kaste pics ind i weekenden...

så kan du jo se om det kan svare sig stadig at lave den støttegruppe for mig oppe i OBBC.... :lol:

men synes stadig at niveauet til bodyfitness var lidt underligt....ik helt det jeg havde regnet med....

men det var da motiverende at se det.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hippo> Jeg er overbevist om at vi nok skal tage dem med storm til næste år - vi bliver ikke til at stoppe :w00t:

Jeg satser på at blive smidt af scenen fordi jeg ikke kan stoppe med at spænde så meget!!! :lol:

Angåenden DM i bardip, så har jeg allerede på nuværende tidspunkt snakket med 5-6 personer som vil stille op til DM næste år - det bliver fedt hvis vi kommer som en stor gruppe!!

Link to comment
Share on other sites

Hippo> Angående dine billeder - så bliver vi forhåbenligt to som offentliggøre lidt bar hud <_< - min far har lovet at han ville ordne mine billederne i dag, men nu får vi af se, han er ikke jordens hurtigste mand :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 23/4

- træningen denne dag bar præg af det samme som de sidste par gange - ALT FOR LEEEET <_< Jeg havde desværre glemt mine noter fra sidste gang så jeg var lidt i vildrede over hvor meget tungere jeg skulle køre i mine set!

Men min styrke er også steget markant fra sidste HST cyklus - bare det at jeg på nuværende tidspunkt trækker 70 kg med over 15 reps i træk til bryst (ryg) er foruroligende!! Men dog godt :bigsmile:

Jeg er også lidt spændt på om frontspark og LC forsat vil følges ad styrkemæssigt - under sidste cyklus nåede jeg 50 kg for begge øvelser med 5 reps, hvilket er mit hidtil bedste!

nå... dagens træning

HST - 15 reps

Squat: 2 set - 56 kg - 17-20 reps –let

LC: 2 set - 33,5 kg - 17 reps – let

Frontspark: 2 set - 33,5 kg - 15 reps

SD: 1 set - 40 kg - 20 reps - let

Læg: 1 set- 100 kg - 20 reps - let

Bænkpres - håndvægt: 2 set - 20 kg - 17 reps

Skråpres - håndvægt: 1 set - 16 kg - 18 reps

Rowing-enarms håndvægt: 2 set - 32 kg - 15 reps – let

Træk til bryst/chins: 2 set - 67,5 kg - 15-16 reps - let

Dips: 1 set - + 7 kg - 18 reps – let

Military press: 2 set - 20 kg - 15 reps

Lateral raises: 4 set - 6 kg - 15 reps

Biceps-curl: 2 set - 12 kg - 15 reps – let

Hammercurl: 1 set - 10 kg - 16 reps – let

Hyperextension: 2 set - 5 kg - 18 reps - let

Mave øvelser - lige: 2 set - 70 kg - let

Mave øvelser - skrå: 2 set - 70 kg - let

Link to comment
Share on other sites

...det kan jeg ikke - endnu, måske efter næste macrocyklus... :tongue:

HST lever ikke helt op til sit navn om hypertrofispecificitet - jeg synes, man vinder nogle temmelig gode styrkegains i de øvelser, man progredierer med. Skønt program, trods min tilstedeværelse på den Mørke Side hvad angår bænkpres, så er jeg vendt tilbage til HST i alt det andet :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 24/4

Årets første rigtige løbetur...

jeg havde lokket min studiemakker med på en lille 10 km. Det gik meget godt de første 5 km, men så måtte han strække lidt ben, vi løb endnu 2 km og så måtte han kapitulere og vi måtte gå hjem resten af vejen <_<

Men uanset hvad, så tror jeg alligvel, at jeg fik lidt ud af det! ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag. d. 25/4

HST - 15 reps

Squat: 2 set - 50-58 kg - 20 reps – let

... jeg bibeholder de lette squats lidt længere, da jeg lige er begyndt at løbe igen og helst ikke vil overtræne mine ben!

LC: 2 set - 35 kg - 15 reps – let, men godt

... jeg oplever fortiden et rigtigt godt pump i mine hasemuskler - det er for vildt lækkert :w00t:

Frontspark: 2 set - 35 kg - 13 reps

SD: 1 set - 50 kg - 20 reps - let

Bænkpres - håndvægt: 2 set - 22 kg - 17-15 reps

Skråpres - håndvægt: 1 set - 18 kg - 13 reps

Rowing-enarms håndvægt: 2 set - 34 kg - 12 reps

Træk til bryst/chins: 2 set - 70 kg - 15-14 reps

... God muskelkontakt :)

Dips: 1 set - + 8 kg - 15 reps – let

Military press: 3 set - 32 kg - 12 reps

Lateral raises: 4 set - 6 kg - 17 reps

Biceps-curl: 2 set - 12 kg - 15 reps

... let, men syrede dog en del i underarms- samt håndmusklerne <_<

Hammercurl: 1 set - 10 kg - 20 reps

... didadida :tongue:

Hyperextension: 2 set - 7 kg - 15 reps

Mave øvelser - lige: 2 set - 70 kg

Mave øvelser - skrå: 2 set - 70 kg

I dag fik jeg justeret min HST lidt bedre, men da jeg var ekstremt krudtet :firebounce::firebounce::firebounce: gik træningen stadig over alt forventning!!

Jeg glæder mig helt vildt til min 10 reps cyklus i næste uge, det bliver for fedt :w00t:

Jeg har nu været på diæt i små to uger og har tabt mig cirka 1 kg - vægten viste 73,2 kg - så alt går som planlagt!

... jeg er lidt spændt på om min Far har fået skannet mine billeder ind - hvis det endelig er lykkes, kommer de i weekenden - ellers først i næste uge!

Link to comment
Share on other sites

Angel, den æggehvide omelet, har du aldrig problemer med at holder den i et stykke når den vendes på panden? Det lykkedes mig at smadre den de første par gange.... Indtil jeg fandt ud af at putte lidt hvedemel i, det hjalp virkelig. Det kan godt ske det er indlysende at det skal i, men nu er det sjældent jeg laver mad :)

Link to comment
Share on other sites

Plexus>> Jeg har også lige prøvet at lave dem for første gang (nam nam :tongue: ) og havde samme problem - men hovedsagligt ved den første, som jeg var kommet til at lave ved for høj temperatur, så det hjalp at skrue ned.

Angel>> Tak for tippet mht. havregryn-banan-æggehvidepandekagerne. De er bare kanon. Jeg havde lidt mere banan i i forhold til i din opskrift, og ved ca. halvdelen af portionen, puttede jeg lidt kanel i (det havde jeg læst om i en anden tråd her på siden), og det var rigtig lækkert. :4mewantfood:

By the way, din træning er virkelig imponerende. :respekt: Ser ligesom alle andre frem til billederne. :)

Link to comment
Share on other sites

plexus> Følg Hoosiers råd - lav det ved lav varme!

Det samme gælder æggehvidepandekagerne - de skal laves ved svag varme og i klatkage-størrelse før de bliver rigtigt gode!

Hoosier> Hvis du kan lide kanelen så prøv også med noget kardemomme - det er endnu bedre! :) Jeg lader for øvrigt æggehvidepandekage-dejen stå og trække i køleskabet et halvt døgns tid, så suger havregrynene den væske de kan, og du får en SAFTIGT men også SPÆNSTIG pandekage :w00t:

p.s Tak for rosen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ok, så er der kommet et par billeder.

De første to er fra min seneste konkurrence. Planen i sin tid var faktisk en helt anden konkurrence end den jeg endte med at deltage i, hvilket gjorde at jeg konkurrerede 4 uger før jeg egenligt havde planlagt <_<

Jeg har besluttet at være anonym lidt endnu! :D bare for spændingens skyld :crazy: , så det er ikke fordi jeg har for meget protan i hovedet, at jeg er helt sort!!

post-12-1051338753.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel>> Billederne ser rigtig godt ud. B) Hvad var din fedtprocent ca. på dem fra konkurrencen og på mavebilledet? (man ville jo gerne selv have sådan et vaskebræt :rolleyes: ) Og hvordan klarede du dig egentlig i den konkurrence?

Det med kardemomme i pandekagerne må jeg helt sikkert prøve næste gang. Det lyder lækkert. (Jeg har en opskrift på nogle kardemommeboller, og de er i hvert fald lækre, så det kan pandekagerne næsten ikke undgå at være :tongue: .)

Link to comment
Share on other sites

Hoosier> Min fedtprocent til konkurrencen lå omkring en 14-15% - jeg havde passet min diæt ind, så jeg skulle have ramt 10% 4 uger efter, så jeg var lidt blødere - specielt maven - end jeg normalt ville stille op med!

Jeg blev nr. 4 sammenlagt - nr. 2 i styrkerunden - nr. 6 på forhindringsbanen (jeg er bare sådanne en kylling :chicken: , så det gik ikke så hurtigt, men på den anden side jeg havde aldrig prøvet klatrevag, armgang eller dækløb før, så det er vel OK) - symmetri runde 1 nr. 4 - symmetri runde 2 nr. 2. Jeg havde store problemer med min farve i første symmetrirunde, jeg var simpelthen for lys, i anden runde havde jeg fået lagt 6 ekstra lag protan på, hvilket hjalp en del! Af erfaring bliver man jo klog!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share