ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når min fedt% ligger omkring de 10, så har jeg totalt mange stiber på skulder, bryst og ryg, ved 8% har jeg også stiber på balderne! Jeg er ret så sikker på at den lå omkring de 13-15%, da jeg kun havde begyndende stiber på skulder samt min separation i lårene ikke var blevet så markant endnu!

Link to comment
Share on other sites

Damn Angel :4whip: Det ser sq godt ud :tongue: Ryggen og benene ser gode ud, og skuldrene også da...og armene, ja faktisk det hele :kj:

De 4 uger ekstra ville utvivlsomt have gjort en kæmpe forskel, men hvis det var til bodyfitness, så ser det RET passende ud. Der ville du helt sikkert have kunne gjort dig godt, også i år :4thumbup:

Udfra det jeg så backstage, kunne du helt sikkert have placeret RET højt eller endda vundet :kickass:

Link to comment
Share on other sites

tilslutter mig koret....

det ser rigtig godt ud :)

tror ik det blir nødvendigt med en støttegruppe..... ;)

og Crawdaddy har nok ret i at du ku ha gjort det godt til Bodyfitness, men så må du jo gi den kniv næste år :devil:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy, Hippo> Jeg glæder mig også helt vildt til DM næste år, da jeg også har forbedret mig en del siden de andre billeder, specielt mine lår har fået et rigtigt pænt sweep, og nu er der jo næsten 1½ år til bare at gøre det endnu bedre!! :w00t:

Det kunne jo bare være fedt at tage DM med storm :bigsmile:

Det varmer rigtigt meget :kiss: at I synes om billederne, man er jo altid lidt usikker på sig selv!!

Link to comment
Share on other sites

Det varmer rigtigt meget  at I synes om billederne, man er jo altid lidt usikker på sig selv!!

Det er der vist ingen grund til ;) Såvidt jeg kan se, ville du være den med den klart bedste muskelmasse og symmetri. Dine dips og chins er også gode, så der er vist heller ingen grund til bekymring der.

Det eneste sted du kan komme i klemme er ved at de måske vil synes du er for muskuløs, men det tror jeg nu næppe de vil synes :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy> Jeg har arbejdet hårdt de sidste par år med at komme af med 5-8 kg muskler på specielt overkroppen og læg, så jeg kunne være med fitnessagtig.

Jeg er ikke villig til at smide flere muskler - tværtimod, så skal der lige lidt mere på skulder og toppen af bagdelen igen, før den er helt hjemme - så hvis dommerne synes jeg er for muskuløs (hvilket jeg selv heller ikke tror), så er det deres problem! <_<

Jeg synes det er svært som pige, at ramme den rigtige form, hvor musklerne er runde og fyldige uden at virke for voldsomme. Man ender ofte i stedet med et mere fladt look, hvilket jeg finder absolut utiltalende. Jeg synes at stort set alle pigerne til Bodyfitness havde det flade look, og det virker i mine øjne bare ikke!! Enten så ser man ud som en normal bikinisild eller også virker man "tør", som pigen i den korte klasse der var i absolut den bedste form.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel ikke være Trine Kopp Pedersen du mener? Sådan en lille sorthåret sag  :tongue:
Craw har go' smag, hun var ret så nice..... :a-okhand:

Angel:

Det ser jo bestemt RIGTIG godt ud, og det bliver helt sikkert spændende at se hvad du kan præstere om 1½ år til DM!!! :)

specielt mine lår har fået et rigtigt pænt sweep
og hvor er billederne.... :tongue: :D
Link to comment
Share on other sites

tror ik det blir nødvendigt med en støttegruppe..... ;)

Der tager du HELT fejl. Der bliver klart brug for en støttegruppe i OBBC efter de billeder, men ANGEL behøver ikke være med.

Jeg tilslutter mig også de rosende anmeldelser. Det ser sku RET godt ud :a-okhand:

Men ligesom AF kan jeg simpelthen ikke få din fedt% til at passe. Så igen, hvis du har stribede baller ved en fedt% på 8- the more power to you. (Personligt skulle jeg nok lægge vejen forbi en domina for at få stribede baller :4whip: )

Link to comment
Share on other sites

For sammenligningens skyld har jeg pt. en fedtprocent på 15-17 - OK, jeg er tungere (større absolut fedtmængde) og lavere (dårligere fordeling) og mere firkantet bygget (kan ikke løbe fra, jeg er 20 % endomorf :D ) - så jeg kan knapt nok betegnes som slank, og da slet ikke mager, som du fremtræder på billederne der. Jeg synes det er mærkeligt, at din % er så "høj" :)

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 27/4

- opvarmning 15 min. på cykel

HST - 15 reps

Squat: 2 set - 50-60 kg - 20-15 reps

...lidt øm i lænden, sad lidt for meget på min flade igår!! <_<

LC: 2 set - 36 kg - 14 reps

kanon pump! :w00t:

Frontspark: 2 set - 36 kg - 15 reps

SD: 1 set - 54 kg - 15 reps - let

Bænkpres - håndvægt: 2 set - 22 kg - 17 reps

Skråpres - håndvægt: 1 set - 18 kg - 16 reps

Rowing-enarms håndvægt: 2 set - 34 kg - 15 reps

Træk til bryst/chins: 2 set - 72,5 kg - 14-12 reps

Dips: 1 set - + 8 kg - 15 reps

kørte dem i meget koncentreret stil og ekstremt langsomt, hvilket egenligt var meget sjovt :lol:

Military press m. håndvægt: 2 set - 16 kg - 13 reps

... det er en svær øvelse at køre som noget af de sidste i programmmet, måske burde jeg smide den op før bryst?

Lateral raises: 3 set - 6 kg - 15 reps

Biceps-curl: 2 set - 12 kg - 15 reps

Hammercurl: 2 set - 10 kg - 15 reps

Hyperextension: 2 set - 7 kg - 15 reps

Havde en lille nybegynder med som påhæng :) - egenligt meget sjovt, men ikke optimalt for træningen, da man snakker lidt for meget mellem set'ene - tror hun bliver godt øm i morgen :devil:

Havde under hele træningen i dag fornemmelsen af at komme HJEM!! Specielt under brystøvelserne føltes hele mit liv bare perfekt - tænk at 22 kg kan gøre mig så lykkelig - UNDERLIGT!! :blink: Der må virkeligt blive frigivet nogle sjove kemikalier under træning! FEDT :w00t:

Link to comment
Share on other sites

AF> Jeg indrømmer - jeg har en drøm om at være fed - og vil derfor på det kraftigste benægte at min fedt% er under de 20% :blink:

Spøg til side

- min fedt% passer meget godt overens med det vægttab, jeg har på diæt. Min konkurrence vægt lå omkring 63-64 kg med en LBM på 56 kg, hvilket placere mig med en fedt% på cirka 13.

På nuværende tidspunkt har jeg tillagt mig cirka 4 kg RÅ muskelmassse, så mit LBM er cirka 59-60 kg fordelt på en kampvægt omkring de 74 kg, hvilket giver en fedt% på cirka 20%!!

Link to comment
Share on other sites

Så skete det Angel ! - det sgu rigtig rigtig godt ud !! - god masse uden at det går hen og bliver vulgært, og en nice ryg / lænd / mave !

Et buttpic  i Fittsmokers ære (nu er du ikke den eneste!!  )

Damn det er god glutes det der ! tror du får ærespladsen i vores lille klub her ;) - velkommen i klubben af butt-showers ;)

Synes den holder fint !

Link to comment
Share on other sites

Looking pretty sharp!

Jeg har arbejdet hårdt de sidste par år med at komme af med 5-8 kg muskler på specielt overkroppen og læg

Abejdet hård for at få en mindre læg? Det er jo uhørt! :D

Ja, jeg har faktisk aldrig hørt om det før. Jeg troede det gjaldt om, at have så stor en læg som muligt? Der gælder måske HELT andre krav for kvinder?

Link to comment
Share on other sites

anyone> Jeg er helt enig :) Som du kan læse et eller andet sted i min log arbejder jeg netop på at udbygge det område!! :D - mit problem har altid været at mine ben var lange og tynde om min numse str. fransk, men det er ved at blive bedre! Specielt min m. gluteus medius mangler lidt masse, men jeg håber, at squaten i løbet af de næste par år vil afhjælpe dette "lille" problem!

FittSmoker> Jeg takker :) Jeg er også "lidt" glad for min ryg, numsen er heller ikke helt værst! men den har en tendens til at forsvinde når konkurrence formen nærmer sig!!

Fistandantilus> Det holder ikke at ens læg er over de 40 cm, når man er en lille nips som mig ;) Det ser simpelthen for voldsomt ud!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share