Produkter fra allnatural


Scorpi
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået anbefalet følgene produkter:

body + (proteinpulver) http://srv0494.shop.viborgnet.dk/product_i...&products_id=87

recover http://srv0494.shop.viborgnet.dk/product_i...&products_id=78

oil of life (bedre en udo's choice) http://srv0494.shop.viborgnet.dk/product_i...?products_id=91

Med ville det være dumt at købe det her? Jeg har allerede noget kreatin fra getbig

Link to comment
Share on other sites

body+ virker noget dyrt - hvis der bare er tale om alm. whey protein.

Oil of life kender jeg godt, svarer noenlunde til udo´s choice. Personligt tror jeg ikke at du vil kunne finde en mærkbar forskel. Personligt er jeg gået væk fra olier som Udo's choice o.lign. da de er alt for dyre. Istedet tager jeg en tablet med koncentrerede mængder fedsyrer fra fisk + hørfrø.

Recover ligner en alm. weight gainer/restitutionsdrik. Her kan du med fordel selv blande en ud fra dit eget proteinpulver og noget hurtigtoptageligt kulhydrat.

Link to comment
Share on other sites

Oki det vil sige i stedet for at købe de ting kunne jeg lige så godt købe det ved getbig til en billigere pris? Men er recover det samme som weight gainer? De anbefalder nemlig MEGET at man tager recover blandet med vand lige bagefter, men passer det at det skulle hjælpe vildt meget? Og kunne jeg ikke bare gøre det med noget weight gainer? Oil of life tror jeg dog jeg skal have da det er bedre og billigere end udo's choice. Men hvis i synes jeg skal købe det fra getbigwebshop i stedet eller hvor i nu vil anbefalde det hvilket protein skal jeg købe og hvilket weight gainer?

Link to comment
Share on other sites

sorry nu sidder jeg her og skifter mellem to brugere :( det er fordi jeg har to computere i huset og mit gamle navn var scorpi, men jeg har nu lavet det om til fitnessman.

Siger allnatural att Henning Kristensen. Og ellers ville de jo nok ikke have skiftet det ud hvis det ikke var bedre. Og så er den jo også billigere :)

Link to comment
Share on other sites

Siger allnatural att Henning Kristensen. Og ellers ville de jo nok ikke have skiftet det ud hvis det ikke var bedre. Og så er den jo også billigere :)

Med andre ord er det fordi sælgeren af produktet siger den er bedre? ;)

Jeg aner intet om produktet er bedre eller værre end Udos, jeg har intet imod Henning Kristensen... Men når sælgeren siger netop det produkt HAN forhandler er bedre, så synes jeg der er god grund til at have den sunde skepsis med sig.

Et andet argument for at skifte KUNNE jo være der var større fortjeneste på det nye produkt. :)

Link to comment
Share on other sites

klausjensen kan du så have ret i, men det lyder nu meget troværdig det de skriver om det på deres side
Det er vel derfor at de skriver det. Hvis det opfylder dine behov og samtidigt er billigere, så behøver man sgu ikke andre grunde.

Modsat er det med proteinpulveret som ser meget dyrt ud for traditionel vallekoncentrat.

Til gengæld ser det ud til at man næsten får dextrosen gratis med når man køber gaineren.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

Men altså i siger at weight gainer er det samme som recover ik? Hvilket weight gainer produkt vil i så anbefalde til mig? Og passer det som de påstor på allnatural at det virker rigtig godt at tage en shake med weight gainer blandet med vand da det kommer hurtig ud til musklerne?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share