Vitamin i flydende form eller pulver form?


the-box
 Share

Recommended Posts

Nu når man vil have store muskler skal man jo også leve sundt, så tror jeg skal til at have fandt i nogle vitamin et eller andet. Jeg kan nemlig ikke sluge piller, så jeg skal kunne få dem ned på anden måde, f, eks flydende eller i pulver, så kender i nogle gode piller til mig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte engang nogle Maximum piller, og jeg prøvede at smide dem i alt mulig mad og gøre ALT hvad jeg havde hørt man skulle gøre. JEg fik dem så også ned nogle dage fordi jeg knasede dem, men jeg var ved at brække mig seriøst vær gang jeg gjore det, så har givet op og indrømmer jeg desværre ikke kan sluge piller :(

Link to comment
Share on other sites

Knus pillerne og opløs dem i appelsinjuice. Appelsinjuice er kongen over alle til at "overdøve" slemme kosttilskud - bl.a. drikker jeg selv min Udo's Oil i appelsinjuice, og endda vodka kan blandes i appelsinjuice og drikkes half and half :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig smager knuste vitaminer dårligt. Bare ned med skidtet og thats that, det er jo ikke noget du skal gøre hver gang du spiser - max. et par gange dagligt - så bare hold dig for næsen og skyl godt efter med, som nævnt, noget juice :lol:

PS - så skal du være glad for at du ikke har prøvet, noget af det første proteinpulver der kom på markedet - SKIP fra Sverige - det var uopløseligt og det kunne få ens mave til at vende sig. Men ok hvis man har prøvet det, så kan man næsten får det meste ned :lol: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Oki prøvede lige at knuse en af mine Maximum piller. Der gik faktisk rimelig meget af pillen tabt ved at knuse den, og så var det svært at knuse det helt, men juicen tog faktisk meget af smagen :) Men altså det er meget besværlig at stå der med en hammer og man mister meget af det, og så ved jeg ikke helt om pillen virker nær så godt når den kommer ned i pulver form, så synes det MultiCoach snakker om lyder rigtig godt. Tror lige jeg skal have spurgt i matas i morgen så

Link to comment
Share on other sites

Nu arbejder jeg lidt inde ved hjemmeplejen ved siden af studiet. Der møder man fandme nogle der ikke kan sluge piller, samtidig med at de sku skal. Det nemmeste for folk der ikke kan sluge (hø, hø) er at spise pillen med lidt youghurt. Alle kan få dem ned på den måde. Hvis du tager dem med lidt cultura hjælper det også maven (endnu et tip fra hjemmeplejen ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share