Center-Guide


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Rettelse til Aarhus Atlet klub -AAK

Vi har har powerrack, squatrack og bænkpres. Håndvægtene går som jeg husker op til lidt over 60 kg.

frivægtsplatform.....hvad er det? .....nå, vi har det sikkert alligevel :D

Den nye pris er 400kr/kvartalet.

klubbens størrelse er som jeg husker det på ca. 200 kvm.

Maskiner: benpres, hacksquat, legcurl, leg extension, læg træningsfidus, tårne, hyperextensions, reverse hyperextensions...

Link to comment
Share on other sites

Rettelse: Athena

Hvis frivægtsplatform er så man kan kører dødløft - så har vi sådan en. Hvis ikke, så fortæl lige hvad det er.

Håndvægte op til 31 kg (yep - ikke meget, men sandt)

Maskiner: Benpres, Legextension, "træk til bryst/nakke m.m. + romaskine tårn", triceps-tårn, skrå mavebænke, hyperextension

Link to comment
Share on other sites

Anyone -> jeg det er måske lettere/mere diskret at sende dem via den indbyggede funktion, men nu bad Morten Z specifikt om af vi skulle gøre det denne vej istedet :)

Har I rettelser til centre, så skriv dem gerne i denne tråd fremfor at bruge mail-linket i guiden.

ligesom DaDane er jeg også nysgerrig efter hvad en frivægtsplatform er.......kom nu Morten, hvad er det ??

nå ja, alletiders miniprogram anyone :a-okhand:

Edited by Jast
Link to comment
Share on other sites

En frivægtsplatform er en platform specielt egnet til træning med frie vægte .... B)

Ok, måske skal den kaldes noget andet. Der menes sådan en platform der anvendes til olympisk vægtløftning.

Athena er rette og dubleten slettet.

Link to comment
Share on other sites

jeg det er måske lettere/mere diskret at sende dem via den indbyggede funktion, men nu bad Morten Z specifikt om af vi skulle gøre det denne vej istedet

Sandelig så! Det havde jeg overset, undskyld…

Og lækkert at Morten har fået koblet den på MOL.

Du kan godt begynde at skamrose mig igen Jarvig, det er nemlig også mig der har stået for sammenkoblingen mellem de to… ;)

Morten har stået for det mest vigtige dog!!! Serverplads/båndbredde og forord. Mange tak hr. Zacho! :worship:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Du må have for meget fritid, anyone, eller problemer med damen :tongue:

Nå, men OBBC har faciliter til vægtløftning, og vi har jo en frivægtsplatform. Desuden er næsten alle vores utallige skiver bumperplates og vi har tonsvis af vægtløfterstænger.

Vi har også spinning og earobics, foruden power yoga og pump(?).

Fra 62 og op har vi kun ét eksemplar af håndvægtene, men det ser nu ikke ud til at genere nogen.

Vi har hammerstrenght maskiner på den ene etage, og en "tøselinie" af en anden slags maskiner på 1. etage. Tøset, men alligevel en fuld linie, som tøser (m/k) kan træne hele kroppen med, hvis de vil. Vi har også en ordentlig omgang cardiomaskiner, rangerende fra de sædvandlige stairmasters, cykler og løbebånd, til mere eksotiske elipsemaskiner og kajaksimulatorer (gud bedre det). Der er som et lille plus fjernsyn oppe ved cardiomaskinerne, som de små forsøgsrotter ikke kommer til at kede sig når de sveder i deres trædemøller(og på trods af dette er der ikke penge til et squat rack-mit eneste kritikpunkt).

Link to comment
Share on other sites

Du må have for meget fritid, anyone, eller problemer med damen

Jeg er bare i den grafisk branche og vi havde en stor nedgang på det tidspunkt, nu er der masser at lave igen og jeg får ikke rigtig opdateret på skidtet… :bblush:

MEEEN jeg skal nok lave en MASSE forbedringer snart, meget snart… :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Rettelser til Olympic Gym i Esbjerg:

Centeret har både squatrack og cardiomaskiner (4 cykler, 5 steppere og 1 meget eksotisk ellipsetræner), men ingen spinning. Der er masser af frie vægte, og også rigeligt med maskiner. Desuden er de ved at indrette en boksesal i baghuset, og der går rygter om, at der også kommer sole op. Diverse former for holdtræning starter op i løbet af foråret.

Jeg har trænet i en del forskellige centre siden 1991, og jeg har aldrig oplevet bedre stemning end i Olympic Gym. Kan varmt anbefales!

Min bedømmelse:

Udstyr – 7

Atmosfære – 10

Badeforhold – 3

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
 Share