Elektro behandlinger


devito
 Share

Recommended Posts

Jeg har set reklamer for det der elektro behandler hvor de smører en ind i noget creme, og så "masserer" en med sådan en elektrisk fedt destroyer B)

er det ik det rene fup??????

der påstås vist at fedt cellerne ødelægges og forlader kroppen ad naturlige veje... måske er der noget om det,fede mennesker leder jo oz bedre strøm :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Et tyndt svar til et tyndt spørgsmål ;)

Jeg ved ikke noget konkret, det har været diskuteret før. Jeg kunne aldrig drømme om at hoppe på den slags ævl. Fedt skal forbrændes væk.... der er ingen "lette" løsninger. Sund fornuft burde være nok til at forkaste sådan et reklame"fif". Hvis det virkede ville det nok også være på alle hospitaler til behandling af overvægt. Så kunne man bare komme ind en gang imellem og få "fedtsuget" inden man åd det hele på igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik engang en elektrokur i gave af nogle der var træt af at jeg altid var på kur. Jeg tabte ingen kilo, men overraskende nok forsvandt der en del centimetre omkring vomsen. De kom naturligvis snigende tilbage da gavekortet var brugt op.

Så vægttab: nej

opstramning: ja

Det var dog ikke noget der involverede creme, men blot elektriske muskelsammentrækninger.

Edited by TF.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share