Udstyrstest: Et discount-pulsur


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Jeg kan til gengæld fortælle at mit Netto-ur IKKE virker. Efter ca. 10 minutters træning begynder den at vise en puls på mellem 220 og 240 - hvilket jo selvfølgelig ikke er korrekt. Og den holder ikke op igen før man tager pulsmåleren af.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv brugt det anmeldte ur. Det virker fint og opfylder de behov jeg har på nuværende tidspunkt. Der skal en del væde til for at det fungere ordentligt, men der har altid været rindende vand i nærheden når jeg skulle bruge det. JEg har også hørt at det ikke skulle fungere så godt hvis der er flere ure i nærheden af hinanden, men det er ikke noget jeg har erfaring med. Uret er så billigt at man næsten kan smide det ud når batteriet er gået død og investere i en ny pulsmåler.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vand er ikke en vandtæt løsning f.eks. i forb. med konkurrence, hvis omklædningen foregår længe før start.

Apropos discount: Jeg købte en trådløs cykelcomputer med pulsmåler i kvickly for 200. Normalpris for medlemmer 300 (medlemskab er gratis). Det var måske MOL test værd?

Link to comment
Share on other sites

Vand er ikke en vandtæt løsning f.eks. i forb. med konkurrence, hvis omklædningen foregår længe før start.

Jo da... Du kan bare have en flaske vand med og fugte remmen inden start. Desuden er problemet ikke stort idet de fleste sveder når de løber og derfor bliver remmen fugtet gennem løbet. Nu skal vi ikke gøre tingene mere dyrt og besværligt end det i virkeligheden er.

Link to comment
Share on other sites

Mit indtryk er at der ikke skal ret meget sved til. Jeg bliver altid nødt til at fugte min inden jeg går igang - men den er aldrig gået ud for mig. Heller ikke når er gået hjem et godt stykke efter endt løb.

Link to comment
Share on other sites

 Share