Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Corvus Program:

Vanen tro efterhånden, fik jeg ikke opdateret loggen efter sidste træning i fredags. Godt nok havde jeg fri hele dagen, men efter dobbeltvagt dagen forinden og 4 timers venten på bilværkstedet :sleeping: til 2års eftersyn, var jeg rimelig godt brændt aw. Igår var jeg så på arbejde igen og besluttede mig til at holde endnu en dags fri, for at forsøge at indhente noget af mit søvnunderskud, som efterhånden er helt tilbage fra nytår :cry:

Idag har jeg det da noget bedre, så jeg regner med at tage en omgang ben og måske lidt delt senere :smile:

I fredags lykedes det dog at træne og noget af det var da også meget godt, selvom jeg godt kunne mærke at jeg ikke var helt på toppen pga. for lidt lukøje :dry:

Dagens tal, Uge 2, dag 4 (Fredag):

Sheiko BP:

En bunke sæt og jeg øgede med 10kg i alle sæt, da det var alt for nemt.

Flyes:

4x15-10

Incline dumbbell curls:

4x15-8.

Supersætted med

Seated dumbbell extensions;

3x10

Preacher Hammercurls:

4x10

Supersætted med

Dips:

3x30

10 minutter på arctrainer

10 minutter på cyklen

10 minutter på løbebånd.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:wub:

:tongue::wub:

Corvus Program:

Efter at have sovet lidt længe idag (9.30 :laugh: ), var der lidt mere energi at gøre godt med end igår, men jeg følte ikke for en tidligt træning og havde mere lyst til bare at blive hjemme. Hen ad dagen kom der dog mere energi i mig og ved 17 tiden endte jeg nede foran racket alligevel :laugh:

Det var måske heldigt nok, for hjulene var ret oplagte og jeg fik en triple med sidste tunge trænings 1rm :smile: Bagefter blev det så til en ny 1rm :4thumbup: Så skal jeg bare fortsætte med at tredoble antallet af reps på den gamle 1rm for hver tung træning, så skulle det spille max :laugh:

Nu ligger jeg ikke så forbadet langt fra at løfte hæderligt og så er jeg 10kg lettere end før, så det er ikke helt skidt :smile:

Efter den tunge del, røg der lidt lettere øvelser på, hvor der blev fokuseret mere på føling og pump. Det blev til en rigtig god omgang til hjulene og bagefter røg der 30 minutters cardio oveni :superman:

Mellem sæt, fik jeg hilst på Basket T og Simon-knap så kwabbi-eel-mere, Bøffen, Loonie og Kuldskær.

Dagens tal; Uge 3, mellemdag:

Tung Squat:

1x10

1x5

1x5

1x5

1x3

1x1

Let dødløft:

1x10

1x5

1x5

1x5

Legextensions:

1x15

1x15

1x12

Standing legcurls:

1x15

1x10

1x10

Kørte mest efter føling på den, så det blev ikke specielt tungt, men sad langt bedre :smile:

Donkey calfraises:

1x15

1x12

1x10

1x10

1x10

1x10

Sad nice.

10 minutter på arctrainer

20 minutter på cyklen

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update:

Ja nu er der så gået en del tid siden sidste indlæg. Men på trods af manglende opdateringer, så trænes der alligevel. Det er blevet til nogle postkonkurrence PR'er her og der, så det går da stadig den rette vej :smile:

På mandag påbegynder jeg nyt program, som er mere fastlåst på ugedage end det nuværende. Den med at træne på dagsform er fin nok, men jeg har lidt tendens til at starte ud med at øge frekvens og volumen, når der er frihjul og så bagefter skære ned på begge dele, når jeg er ved at have brændt mig selv lidt af :laugh:

Så i det næste stykke tid, prøver jeg med noget mere fastlåst, hvor fokus kommer til at ligge på læg og biceps. Resten bliver kørt med moderat volumen/frekvens, så der er plads til det andet. Så må vi se hvor længe der går inden jeg sniger mere og mere på :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share