Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kommer lige med et lidt forsinket tillykke med din bodybuilding konkurrence debut! Jeg har set billederne fra stævnet og jeg må indrømmet du ser virkeligt rippet ud :devil: Jeg har ikke den store erfaring af bedømmelse af bodybuildere, men ud fra min egen personlige meninger har du den fysisk som jeg helst ville efterstæbe af de gutter du konkurrede mod! Respekt :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels> Takker :)

Hvor stort kalorie-overskud kører du med???

Infestedass> Jeg ved det ikke, men det ligger nok rimelig tæt på mit vedligeholdelsesniveau, og på lavkcaldage vil det måske endda ligge under mit vedligeholdelsesniveau. Som du nok kan se er der inhen planer om at bulke ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige fået nogle billeder, der er taget umiddelbart efter vi kom hjem, flyttet over på compen, så her er de. Allerede få timer efter stævnet, er jeg langt bedre fyldt ud :)

Crawdaddy > Du ser rigtigt nok TEMMELIGT busted ud :lol: men det er forståeligt :)

Du ligner mig efter en weekend i byen hvor man dagen efter er til familie-fest og skal lytte til sin kærestes mormor eller sådan noget :lol: 'Synes du ikke også ? ... du ved da godt hvem Benny fra Dageløkke er ikk' ? ... Og så var vi ude at handle og vi sparede bla, bla, bla' -_- -_-

Link to comment
Share on other sites

Ice Eye>

Du ligner mig efter en weekend i byen hvor man dagen efter er til familie-fest og skal lytte til sin kærestes mormor eller sådan noget  'Synes du ikke også ? ... du ved da godt hvem Benny fra Dageløkke er ikk' ? ... Og så var vi ude at handle og vi sparede bla, bla, bla' 

Noget i den stil jeps :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bemærkede at du skriver at du laver en sheiko hybrid og at det er 2 gange om dagen. Hvilke af Sheikos programmer bygger din hybrid på og hvordan ser den ud i praktis? Hvilke ændringer har du lavet?

Jeg læste i din gamle log og bemærkede at du har stor succes med Sheiko, det er gode sager :)

Håber du har tid til at svarer, da jeg selv overvejer at ændre lidt i Sheiko (dog ikke samme mål som dig).

MVH Stegger

Link to comment
Share on other sites

Craw> det er ret vildt at man faktisk kan se den forskel som du siger er væske ? utroligt at det har så meget at sige, dog er du stadig max ribbet - men på benene er det tydeligt. Din ryg er ond ;)

Og så har du også de der huller i siden af brystet ! hvorfor i alverden får jeg ikke dem :(

Et enkelt kritikpunkt, du skal have noget mere fokus/masse på dine skuldre.

Link to comment
Share on other sites

Ja cool billeder (selvom jeg nok vil tage dem om en dag hvor jeg knap var så busted hvis det var mig).

Imponerende at du kan samle så meget muskel på blot 81 kg (du er imervæk 1,81).

BTW: Er der officielle billeder fra DM i BB på nettet et eller andet sted?

(Tror jeg har fundet nogle (nok næppe officielle): her - kig efter DSC_9101.jpg og frem.

Edited by DaDane
Link to comment
Share on other sites

Ser virkelig godt ud.

Men læggen mangler dog også et større omfang. Hvad måler læggen?

Hvad siger taljen?

MANGE har problemer med læggen. Jeg ved nr. 2 i din klasse også gør/har gjort. Ole og jeg trænede læg sammen for et stykke tid siden. Han ville køre imellem mine sæt, og troede stativet var i stykker, men der var bare viele kilo på! :D

Link to comment
Share on other sites

DaDane> Helt enig

Bare se på vores eget doping forum - her henviste jeg en til at kigge lidt på crawdaddy, for at se hvad man kunne opnå uden det lort. Men det havde ikke den store interresse - der skulle bare køres noget kemi

Hmmmmm...................... ungdommen nu til dags <_< <_<

Link to comment
Share on other sites

canoing> nu sir du jo godt nok kemi...

men er den triste sandhed ikke blot at langt de fleste kan stoppe AS i hovedet til de falder om uden nogensinde at komme i nærheden af den

fysik Christian har brugt så lang tid på at opbygge fra bunden...

måske de bliver store, nuvel, men det er jo heldigvis ikke det samme som at de får en æstetisk set flot fysik...

håber det gir mening... :blink:

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

det er meget symptomatisk for den måde at tænke på, at de diskuterer ovre på bodyhouse hvilke steroider, der giver flest blivende kilo.... Det er træning og kost der giver blivende kilo, mens krudtet kun er et midlertidigt boost, som de færreste kan forstå at vedligeholde...

Nu tror jeg så osse at det ikke er voldsomt mange forundt at kunne bygge ligeså meget som Craw, TJ eller Henning Christensen naturligt...... Det ER altså bare ikke alle, der kan blive store, ligesom det bare ikke er alle der kan komme til at løbe 4000 på en coopertest.

Men man er jo en lort, hvis ikke man prøver.... :4whip: :retard:

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tak alle sammen :)

Fistandantilus>

Men læggen mangler dog også et større omfang. Hvad måler læggen?

Hvad siger taljen?

Læggen ligger på 42cm, men skal være meget bedre i fremtiden. Den er dog lidt resistent overfor vækst, men den må så bare lære det på den hårde måde :4whip:

Taljen lå på ca 75cm i afslappet tilstand.

MANGE har problemer med læggen. Jeg ved nr. 2 i din klasse også gør/har gjort. Ole og jeg trænede læg sammen for et stykke tid siden. Han ville køre imellem mine sæt, og troede stativet var i stykker, men der var bare viele kilo på!

Det lyder da underligt, for hans læg fejlede, såvidt jeg kunne se, ikke noget :unsure: :confused2: Måske tidligere, men for mig så den ganske god ud. Min egen er ikke forrygende eller noget, men den er til gengæld heller ikke nær så ringe som den syner på nogle af billederne. På alle hjemmebillederne er den væsket fuldstændig til, hvilket bevirket at anklen er meget tykkere end ellers. Det får læggen til at se endnu dårligere ud end den er :( Derudover var der stadigvæk en anelse fedt på den, som jeg ikke kunne nå at få af, hvorfor den ikke var lige så skarp, som nogle af de andres :(

Et enkelt kritikpunkt, du skal have noget mere fokus/masse på dine skuldre.
De har været en del bedre førhen, men jeg syntes at de var blevet for store i forhold til armene, så jeg trappede ned med at træne dem. Det er jeg holdt op med nu, og de får fuld skrue :devil::tongue:

Stegger>

Jeg bemærkede at du skriver at du laver en sheiko hybrid og at det er 2 gange om dagen. Hvilke af Sheikos programmer bygger din hybrid på og hvordan ser den ud i praktis? Hvilke ændringer har du lavet?

Jeg har taget hans beginner program to, og delt det op på en morgen og eftermiddagssession. Derudover har jeg så tilføjet hjælpeøvelser, som passer til mine svagheder. Jeg har prøvet at vedhæfte programmet i min log, men den vil åbenbart ikke vedhæfte excel filer :confused2: Hvis du gerne vil have det, så send mig en PM, og så mailer jeg det til dig :wave:

Sheiko splitprogram uge 1; dag 2 (Morgen):

Dødløftdagen var egentlig meget dejlig. Jeg var langtfra lige så træt idag, som i mandags så træningen kørte bare derud af. Det eneste minus, hvis man da kan kalde det et minus, ved at have stillet op, er at alle spørger en hvordan det gik osv, hvilket gør at alle træninger bliver noget længere end nødvendigt. Det gør dog ikke noget, da det er fedt nok at nogen overhovedet gider at udvise interesse for det, så den tager jeg med glæde ;)

Benene var ret ømme fra i mandags, så de første sæt dødløft var noget smertefulde, men det gik over efterhånden.

Dagens tal:

Dødløft: 95x4, 2x4@115, 2x3@135, 5x3@152,5.

Bænkpress: 77,5x5, 95x5, 2x4@110, 2x3@115, 2x2@125, 2x1@132,5, 2x2@125, 2x3@115, 110x4, 100x6, 95x8, 85x10, 77,5x12 (Der var rigtig god fart på alle reps i alle sæt, så det var en ren fornøjelse :) ).

Flyes: 5x10@25 (Kørte lidt tungt hist og pist, men det gik ok samlet set).

Incline Dumbbellcurls: 18x10, 20x7, 20x6, 20x6 (Kanonpump og det kørte super godt, mine arme føltes vildt pumpede :4whip: ).

Standing Calfraises: alt+80x20, alt+100x15, alt+100x17, alt+100x19 (Brændte som bare fanden :devil: ).

Sheiko splitprogram; Uge 1; dag 2 (Eftermiddag):

Eftermiddagens træning var ret hurtigt overstået, med mindre end 1 times træning. Alt gik ganske fint, og jeg kan mærke at jeg bådes føles større, mere pumpet, bedre tilpas og mindre træt for hver dag. Jeg regner med at det ikke kommer til at tage mere end en uge eller to, før jeg for alvor er i hullahopla igen :)

Dagens tal:

Dødløft fra under knæene: 115x5, 2x4@135, 3x3@152,5, 4x2@172,5 (God fart på og godt pump i ryggen).

Legcurls: 5x5@40 (Ganske ok).

Bodyraises: 12, 10, 10 (Kanon maveøvelse!!! :w00t: ).

Behind the neck press: 60x10, 65x10, 70x8 (Ynkeligt svagt i forhold til gamle dage, men muscle memory burde få det op at køre igen :) ).

Closegrip Bænkpress: 4x8@100 (God fart og power, samt god føling).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Nu tror jeg så osse at det ikke er voldsomt mange forundt at kunne bygge ligeså meget som Craw, TJ eller Henning Christensen naturligt..

Jeg er ikke enig. Jeg mener at langt de fleste kan opnå det samme, men det er de færreste der vil ofre det der skal til for at opnå det. Det kræver viljestyrke.....men det er også selvfølgelig noget som der er mange der mangler.

Mange gange tillykke med det flotte resultat iøvrigt. Jeg er meget imponeret over de billeder jeg har set. Jeg har slet ikke forstand på hvad der skal til at vinde en BB-konkurrence, men i mine øjne var du blandt de bedste :)

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da underligt, for hans læg fejlede, såvidt jeg kunne se, ikke noget  Måske tidligere, men for mig så den ganske god ud. Min egen er ikke forrygende eller noget, men den er til gengæld heller ikke nær så ringe som den syner på nogle af billederne. På alle hjemmebillederne er den væsket fuldstændig til, hvilket bevirket at anklen er meget tykkere end ellers. Det får læggen til at se endnu dårligere ud end den er  Derudover var der stadigvæk en anelse fedt på den, som jeg ikke kunne nå at få af, hvorfor den ikke var lige så skarp, som nogle af de andres
Ja han har fået styr på det. Han har også trænet den intensivt i lang tid. Han har også fået gjort sine lår mindre, så de passer til resten af kroppen. Han kan sku det der pis! Nr. 2 til DM-BB er ok når man satser målrettet på fitness. B)

Hvad er det, der gør, at der er fedt, der ikke vil slippe, og sidder og slører læggen? Tilfældig genetik?

Jeg er ikke enig. Jeg mener at langt de fleste kan opnå det samme, men det er de færreste der vil ofre det der skal til for at opnå det. Det kræver viljestyrke.....men det er også selvfølgelig noget som der er mange der mangler.

En del mennesker er fucked fra starten af livet med en lorte genetik. Det kan godt være lidt svært at forestille sig, når man selv har været heldig.

Men der ER forskel på folk. Et fysisk unikum vil kunne opnå resultater, en knap så heldigt-stillet person aldrig ville kunne opnå... Uden "hjælp".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share