DM 2003 og 2004


Don Kane
 Share

Recommended Posts

Goddag og velkommen tilbage til mol til mig ;)

Har sku næsten ikke været på MOL i en 1½ måneds tid, det er crawdaddy´s skyld at jeg er tilbage, skulle jo lige se hvordan det var gået med ham til DM.... sad og luerede en masse billeder derfra, Damn du så godt ud man :D :4thumbup: og STORT tillykke

djjensen - masser af billeder derfra

Var der virkelig kun Én junior iår Tom herfra nordjysk helsestudio?

var der ingen i -80 klassen junior?? Så sku jeg da have stillet op, så ville jeg da have været rimelig sikker på at vinde :D

Helt ærligt skulle ham her ikke have cuttet lidt mere, så er jeg da i bedre form selvom træningen har været lav længe!!!: http://www.donkane.dk/nordjyskbeef/1.jpg Så overvejer jeg da seriøst at træne imod DM 2004....

Jeg mangler sku et mål med min træning, har næsten ikke trænet i 2 måneder, en enkelt eller to gange om ugen er det kun blevet til, har drukket og ædt som et svin :angry:

Men seriøst jeg overvejer sku at stille op i 2004 som JUNIOR, når jeg ser billeder fra de sidste par år, så mener jeg da selv at jeg kunne have en chance, hvis der blevet trænet seriøs hen imod det, Og skal lige siges jeg er jo kun 20 år, det er nogetjeg har tænkt på længe, men det er kun blevet ved tanken....

Sådan jeg ser jeg ud PT. billeder er fra idag: http://www.donkane.dk/nordjyskbeef/nordjyskbeef.htm

Jeg ved ikke hvad der er med billeder fra digitalkamera, man er sku skarpere/tydeligere i virkeligheden, man mister lidt af detajlerne på billederne, men de giver et godt indtryk hvor jeg står ligenu.....

Nedfælder bare lige mine tanker.

Jeg ved sku ikke om MOl er den rette at spørge eller om jeg selv kun kan svare på dette, men vil jeg kunne nå i konkurrenceform til næste år?

Hvor finder jeg info om det praktiske? er det ikke noget med at man skal være meldt ind i et forbund 9 mån. før?

hvor finder jeg regler og bare generel info?

Skal have fundet et mål med min træning, mangler noget at gå efter, så jeg kan komme igang igen, har ikke engang haft lysten til at kigge ind på MOL... Men er stillet og roligt kommet igen, hver gang jeg ser Dm billeder sidder jeg og drømmer om selv at stå på scenen.....

Er mit mål realisktisk, eller skal jeg bare nøjes med titlen som Nordjysk Beef ;) :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bulker seriøst i 1 år og vi siger du gainer 5-8kg muskelmasse, og så bruger 4-5 måneder på at cutte, så kan du helt sikkert godt være med, Man behøver jo ikke vinde første gang. Ved du hvordan vægtklasserne er? er der stadig en -70kg? Jeg har også tænkt på at stille op, tror godt jeg kunne rydde den vægtklasse...Det er bare det med at tage sig sammen der er svært, men hvis du brænder for det så gør det da, og så er det sgu ligemeget hvad plads du får.

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der er med billeder fra digitalkamera, man er sku skarpere/tydeligere i virkeligheden, man mister lidt af detajlerne på billederne, men de giver et godt indtryk hvor jeg står ligenu.....

Det skyldes sikkert at blitzen fra kameraet fjerner alle skygger. Slå blitzen fra, og sørg for en masse ovenlys og sidelys.

Link to comment
Share on other sites

Hej Donkan... Jeg syntes først og fremmest at det er VILDT IMPONERENDE som du har ændret fysik. Så vidt jeg husker var du på dine aller første billeder overvægtig, mens du på de nyeste jo er meget rippet og defineret ... FLOT!

Men jeg vil give Jon ret i at du i mine øjne mangler noget masse, du har definationerne - men der mangler klart noget mere masse. Men klø da bare på, der er vel ingen mål der er urealistiske hvis bare man giver sig 100%. :4whip::4whip::4whip:

Seriøst vil jeg mene at med det fremskridt du allerede har opnået (fra halvfed til en meget rippet og flot fysik) er alt da muligt!

Bear :afro:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes helt klart du skal gå efter DM næste år! Så vidt jeg ved, er DM blevet rykket til efteråret, så det giver dig over et år at gøre dig klar i!

Hvis du giver den ordentlig skalle, med 100% hypertrofi-orienteret træning, og "bulker" moderat de næste 6-8 måneder, og så begynder at cutte, så ser det sgu lyst ud!

Men noget andet er at du har ret i at ham i Crawdaddy's klasse lignede crap... Så var jeg sgu hellere blevet hjemme!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hvor finder jeg info om det praktiske? er det ikke noget med at man skal være meldt ind i et forbund 9 mån. før?

hvor finder jeg regler og bare generel info?

Du skal melde dig ind i DBFF minimum 9 måneder før DM, og der er masser af ting at hente på forbundets hjemmeside om både diæt og posering, så slå dig bare løs ;)

Jeg synes også det er en god ide at prøve, hvis ikke for andet, så for at have et klart og veldefineret mål med både træning og diæt. Det er lettere at sjofle på diæten og i træningen, når man ikke har et klart mål, men når man ved at man skal stå på scene på en bestemt dato, så giver det en del ekstra motivation og ildhu. Jeg kan klart anbefale det :)

Som du selv siger, så er du kun 20, og har masser af tid til at stille op som junior. Det vil helt klart give dig en masse erfaring, som kan bruges sidenhen, både til at forøge masse og vide hvordan du skal angribe en diæt :wave:

Men noget andet er at du har ret i at ham i Crawdaddy's klasse lignede crap... Så var jeg sgu hellere blevet hjemme!

LOL! Det værste var sq da at han også var med for 2 år siden :retard: Der så han om muligt endnu dårligere ud :confused2: Man kan undre sig over om han træner et sted, hvor folk ved noget om BB, eller om han bare tror at det resultat han har opnået er alt hvad man kan regne med uden krudt. Hvis det er tilfældet er han måske meget godt tilfreds med sin 9 plads, men virkelig i vildrede hvad krudtfrie resultater angår.

Link to comment
Share on other sites

Det er sku godt med en masse svar..... ;)

Jeg gør det sku, sætter det ihvertfald som mit må:l DM BB 2004!

Lagoon -> Er det sikkert at det er flyttet til efteråret? er der nogen som kan be/afkræftet det....

The Bear -> Jotak jeg var ikke halvfed, men HELFED ;) Der var engang!

CRawdaddy -> Det er sku rigtig når man ikke har noget at træne for, så er det MEGET nemt sjofle med det hele og det har jeg sku gjort lidt for meget de sidste par måneder....

Sjovt du nævner det ham gutten der, jeg har en kollega som har dyrket BB i en del år efterhånden, og han er en af dem der tror at man ikke kan opnå noget uden AS, og man kan heller ikke blive rippet uden brug AS, jeg bruger sku snart halvdelen af arbejdsdagen på at prøve at forklare ham at det kan man godt ( Du bliver nævnt nogen gange i løbet af dagen! )For det er jo et perfekt eksempel....

Deraf kommer også et par historier om nogen der stiller op iår <_<

Men tilbage igen, hvad skal jeg så nu:

Skal have meldt mig ind i forbundet.....

SKal jeg stoppe min cutting og få et lavet en bulkeplan, og så komme igang med det med det samme?

Hvordan skal jeg gribe det an´ fra nu af?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var med til DBFF's generalforsamling her i April, og der blev det meddelt at DM er flyttet til efteråret i 2003, så den er sikker som amen i kirken.

Du skal hvertfald huske at få dig meldt ind før de 9 måneder er løbet ud ;)

Om du decideret skal bulke eller ej, er op til dig. Du ksla veje fordele overfor ulemper, og vurdere hvor meget du vil tolerere at tage på i fedt. Husk på at det skal af igen, og at det ikke er super sjovt at være på diæt.

Men prøv at kigge på DBFF's hjemmeside. Der kan du finde en masse info :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var med til DBFF's generalforsamling her i April, og der blev det meddelt at DM er flyttet til efteråret i 2003, så den er sikker som amen i kirken.

Du skal hvertfald huske at få dig meldt ind før de 9 måneder er løbet ud ;)

Om du decideret skal bulke eller ej, er op til dig. Du ksla veje fordele overfor ulemper, og vurdere hvor meget du vil tolerere at tage på i fedt. Husk på at det skal af igen, og at det ikke er super sjovt at være på diæt.

Men prøv at kigge på DBFF's hjemmeside. Der kan du finde en masse info :wave:

Der skulle jo nok have stået 2004 ;) , men det lyder sku godt, så er der masser af tid til at få smidt noget masse på kroppen....

Du skriver bulke eller ej, jeg skal jo være i kalorieoverskud for at tage på i masse - hvori der også kommer uundgåeligt fedt med, det betegner jeg som at bulke, men det er vel bedre at være i et lidt for stort kalorieoverskud end et for lille for at skabe mest mulig hypertrofi....

Om jeg kan tolere fedt på kroppen, og diæt...... Så har jeg vistnok prøvet det engang ;) Men hvis det er det der skal til for at at opnå det bedse resultat, så bliver det sådan.

Men jeg kunne da godt tænke mig bare kort at høre om hvordan du har tænkt dig at gribe det an til næste år... hvad er dit alternativ til at bulke?

Link to comment
Share on other sites

Jo tak Mr. Dane B)

Der kommer bestemt gang i loggen igen, nu da jeg ved hvad der skal foregå det næste lange stykke tid... :bigsmile:

Motivationen har bare manglet de sidste par måneder, lysten var væk, så der blev ikke trænet det vilde - og MOL var jeg aldrig på......

Men det skal nok ændre sig.... Rykker lidt i den sidste dælle og får taget mig sammen igen! :4whip: ;)

Link to comment
Share on other sites

:cussing: :4ranting: Så når jeg desværre at blive for "gammel" inden DM afvikles næste gang!

men der trænes bestemt hårdt og målrettet for deltagelse inden for de næste par år eller mere, selvfølgelig alt efter hvordan resultaterne nu skrider fremad... :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Go Mass :4whip::tongue:

Don Kane> Du skal bare sørge for at "bulke" med et meget lille kalorieoverskud, så du ikke får for meget fedt at smide tilsidst. Du må derfor holde godt øje med både spejlet, vægten og målebåndet. Hvis du begynder at blive "for fed", så skær en smule i dine kalorier, eller begyndt at gå nogle ugentlige morgenture på ca 30 minutter med moderat intensitet.

Hvis du derimod taber dig, eller bare ikke rigtig kommer nogen vegne, så øg dit kalorieindtag med 200-300kcal om dagen, og tag den derfra.

Husk at lade være med at indføre alt for mange ændringer på én gang, da du ikke vil have mulighed for at vide, hvilke ændringer, som forårsager hvilke resultater osv :)

Link to comment
Share on other sites

Don Kane> Du skal bare sørge for at "bulke" med et meget lille kalorieoverskud, så du ikke får for meget fedt at smide tilsidst. Du må derfor holde godt øje med både spejlet, vægten og målebåndet. Hvis du begynder at blive "for fed", så skær en smule i dine kalorier, eller begyndt at gå nogle ugentlige morgenture på ca 30 minutter med moderat intensitet.

Hvis du derimod taber dig, eller bare ikke rigtig kommer nogen vegne, så øg dit kalorieindtag med 200-300kcal om dagen, og tag den derfra.

Husk at lade være med at indføre alt for mange ændringer på én gang, da du ikke vil have mulighed for at vide, hvilke ændringer, som forårsager hvilke resultater osv :)

Okay takker... :4thumbup:

Den måde du beskriver bulkperioden på, var også den fremgangsmåde fittsmoker og jeg kom frem til som den rette på molchatten i de sene aften/nattetimer.... :dozingoff: ;)

Lige til sidst du skulle vel ikke have en dato på hvornår det bliver næste år, eller bare en måned så man har lidt at planlægge ud fra....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share