Captain of Crush Grippers


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer at købe mig et par Captain of Crush Grippers (link)

men udover at jeg ikke er skide tryg ved at handle fra USA så synes jeg ~150kr i porto + evt told er lige pebret nok.

Så spørgsmålet er om dette fantastiske træningsredskab kan købes i nogen danske butikker, evt. i butikker indenfor EU?

Og en anden ting. Jeg er lidt i tvivl om hvilke(n) gripper(e) jeg skal købe. Jeg kan være på den sikre side og købe både Trainer og No.1, men viser det sig at jeg allerede kan bruge 1'eren er det 200 bobs lige ud af vinduet på traineren.

Så kan man sammenligne den påkrævede styrke til Gripper No.1 med noget andet, f.eks. barbell holds? Jeg har et sæt Netto-grippers jeg uden de store vanskeligheder kan holde lukket i 30 sekunder eller lave 40+ reps, så jeg tror ikke de er til meget mere.

Hvis der er nogen fra TSK som har COC kunne jeg evt. komme forbi en dag og prøve dem.

Link to comment
Share on other sites

Du kan komme forbi Vk ares vægtløfter klubben hvis du sku ha lyst til at prøve dem.
Hvor ligger det henne af i verden? :)
Du kan også købe dem hos EliteFTS, de sælger dem til $20 stykket.

Problemet er at det koster ca ligeså meget i porto, og jeg vil helst købe fra DK eller EU med dankort eller visa.

Jeg fandt dem i en svensk butik til 325SEK, men jeg synes prisen er lidt pebret og deres bestillingssystem var ikke ligefrem tiltalende - man skulle blot sende en mail med hvad man ville have, og så sender de det sikkert pr efterkrav.

Link to comment
Share on other sites

Home.. Øh, MaxPower, har du "adressen" på den svenske side der solgte dem?? For jeg kunne sku godt bruge nogle ordentlige klemmer istedet for mine gamle ubrugeligt intersport-fjedre!!

Godt nok er prisen pepret, meen kan jeg vist godt lige leve med tror jeg.. Har nemlig heller ikke mod på at bestille fra overthere. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Har lige bestilt en nr 1,2 og 3... skal nok blive sjovt at se om jeg kan træne mig op til at lukke sådan en 3'er :D Dollaren koster jo ingenting lige for øjeblikket så det er ikke så dyrt at købe derovre, men transporten var da smårdyr (35$), og der ryger nok lidt told oveni... skidt pyt :)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Ja, så fik jeg taget mig sammen alligevel, og har bestilt en håndfuld grippers fra Ironmind.

Som du siger, Rod, er det faktisk ret billigt, når man ser bort fra porto.

Jeg har lige bestilt trainer, 1 og 2 og selv incl porto bliver det nok ikke dyrere end hvis jeg kun købte 2 af dem fra sverige.

Jeg regner ikke ligefrem med at træne mig op til 3'eren, men 2'eren må være et realistisk mål.

Spændende at se hvor længe de er om at komme frem :)

Link to comment
Share on other sites

Jepsen... jeg bestilte mine fra EliteFTS, men det er samme pris for både grippers og porto. Kunne da være alt for cool at lukke en 3'er, og så må jeg jo bare have en 4'er til den tid... jeg er sikker på at de bliver nødt til at lave både en 5'er og en 6'er til mig :D

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Ja, GB er begyndt at ville sælge dem i DK, til 299kr. En lidt for dyr pris syntes jeg, hvis man fx. kan få dem i sverige til 325sek.........eller bestille hjem fra USA til 20doller (pt. ca. 130kr) med en del fragt oveni......men bestiller man et par sæt, er der en klar besparelse at hente!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, GB er begyndt at ville sælge dem i DK, til 299kr. En lidt for dyr pris syntes jeg, hvis man fx. kan få dem i sverige til 325sek.........eller bestille hjem fra USA til 20doller (pt. ca. 130kr) med en del fragt oveni......men bestiller man et par sæt, er der en klar besparelse at hente!!

Øhh, dem kan jeg ikke rigtig hos getbig? Fandt nogle "power grippers" som var udsolgt, men det lignede mere straps.

Hvor skal man lede?

Link to comment
Share on other sites

Maxpower,

Sorry det sene svar..tjekker ikke så ofte...Jeg har selv købt dem, men kunne tage dem med til træning i klubben i rødovre hvis det skulle være.

Men du har jo lige selv bestilt dem, så det blir nok ikke nødvendigt :o)

mvh Puffer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share