Nokia 3310


tulle
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen :bigsmile:

I disse tider hvor folk skifter mobiltelefoner ud som andre skifter undertøj kom jeg til at tænke på om nogen her mon ligger inde med en brugt 3310´er de vil sælge? Min led lidt overlast da jeg tabte den i nat så den fungerer ikke sådan helt 100% tip top :4oops:

Andre telefoner har også interesse, jeg er bare vant til 3310´eren :)

Hilsen Tulle

Link to comment
Share on other sites

Here's a hot tip for ya!!

køb et af de her TDC tilbud hvor du får en billig telefon og et abonemet telefonen for du billigt pga. af abonement - men du skal først begynde at betale på abonementet når du aktivere dit sim (

now here's what to do.

Så opretter du bare et telmore abonement - telmore køre jo også på TDC's net, og der står på telefonens embalage at den er simlåst til TDC's net.

Dvs. at du bare kan købe pakken med telefon og abonement, bruge telefonen og undlade at aktivere abonementet - men i stedet bruge telmore.

Det skal hertil siges at jeg ikke er 100% sikker på at det virker - men jeg købte sådan en pakke for 123 kr,- , og kunne umiddelbart med det samme bruge min tlf med mit daværende telmore kort - om ikke andet, så sikker dig at du kan får pakken byttet og pengene tilbage.

way i see it, it's an all win no loose situation.

Tilføjelse: skal lige siges at det var en 3310'er der fulgte med den pakke jeg købte.

Hvis dette ikke virker kan du evt prøve at afkode din tlf. - det er beskrevet i en off topic tråd.

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

Hva' skal den koste?

Det ved jeg ikke, jeg tænkte bare jeg ville se om nogle kom med tilbud... Indtil videre har jeg lånt kærestens aflagte 3410´er. Også en udmærket telefon, som han overvejer at sælge mig... (måske skulle jeg købe 2 så jeg har en mere at ødelægge næste gang jeg får i by :lol: ). Men skriv hvad du gerne vil have for den :)

Nexus> ja det ville være nemmest bare at købe en ny nu hvor de igen er ved at være billige med abonnoment, men for en måned siden skiftede jeg fra choise til xpress ved Telia så der er jeg bundet 5 mdr endnu. Ellers tak for tippet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share