Sign in to follow this  
candy-man

Udo's choice. Er min indtagelse iorden?

Recommended Posts

Jeg er efterhånden ved være færdig med at cutte. Overvejer derfor nu at købe noget udos, så jeg får nok fedt. I min nuværende kost får jeg kun ca. 38 g fedt om dagen. Ved at indtage udo's vil jeg ca. komme op op en 58 g fedt om dagen. Er dette optimalt eller er dette for meget fedt at indtage, når man vil opbygge masse.

Udo's anbefaler at man: Tag 1 spiseskefuld (15ml) to gange dagligt ved måltid. Lyder dette fornuftige eller?stoler nemlig ikke altid på producenten :4whip:

Håber i kan hjælpe :)

Prøv at tjek fedt FAQ fedt FAQ

quoter lige derfra:

Hvor meget fedt

Mange ernæringseksperter (heriblandt Dr. Michael Colgan) anbefaler at fedtindtaget ikke må overstige 15 procent af det daglige kalorieindtag. Det svarer til, at hvis man har et kalorieindtag på 3000, så er 15 procent kun 450 kalorier. Det svarer til 50 gram fedt. Heraf vil 20 gram være uundgåeligt fedt. Det vil sige, at så er der kun 30 gram tilbage. Disse 30 gram bliver til 2 spiskeskefuld olivenolie og 2 spiseskefuld Udo’s choice eller Perfect balance. Olien kan også opnåes ved at indtage andre lødige fødevarer som med den rigtige sammensætning.