Debat fra styrkelisten om Frank Jørgensen


PHE
 Share

Recommended Posts

Hmm nu ved jeg vist hvorfor jeg ikke er på listen mere 

Hold da kæft mand, det er godt der er tilbud på tudekiks.

Folk der benytter ECA stacks burde også være slettet. Og alle burde vel fremvise en negativ dopingtest, samt afgive prøver hver anden dag, for det ville jo være en katastrofe hvis der var en som havde brudt MOL-loven og overskredet koffeingrænsen med 5 mg.. Jesus Christ

DEsværre JB alle tudekiksene er udsolgt.....det lader til der har været helt extremt stor efterspørgsel på dem her på det sidste :tongue:

Edited by Pumba
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

>Tolle

Hvis det stod til mig så blev folk der tager eller er taget for doping banned fra MOL!!

Hvorfor det?! Fordi en person er dopet så er han automatisk fuldstændig forladt for al viden, og alt hvad han siger er nytteløst eller hvad?! :tørøjnenetagenkikssmilie:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Kan det ikke tænkes, at det kan have en vis signalværdi, hvis man på den ene side siger, AS-brug er forkasteligt - og på den anden sidder og hylder/roser/dyrker fyre, som har benyttet synthol, AS osv., så længe disse fyre har fået et flot resultat ud af det?

Det ku man godt kalde dobbeltmoral. Og det kunne måske tænkes, det sender visse signaler til nybegynderen. Plus at det implicit er lidt latterliggørende over for den, der uden brug af kemikalier slider sig gennem til resultater, der ikke kan måle sig med AS-brugerens.

Bare en tanke. Nej, to tanker.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Kan det ikke tænkes, at det kan have en vis signalværdi, hvis man på den ene side siger, AS-brug er forkasteligt - og på den anden sidder og hylder/roser/dyrker fyre, som har benyttet synthol, AS osv., så længe disse fyre har fået et flot resultat ud af det?

Det ku man godt kalde dobbeltmoral. Og det kunne måske tænkes, det sender visse signaler til nybegynderen. Plus at det implicit er lidt latterliggørende over for den, der uden brug af kemikalier slider sig gennem til resultater, der ikke kan måle sig med AS-brugerens.

Bare en tanke. Nej, to tanker.

Okay så du mener også at alle billeder af Arnold og andre dopede BB'ere øjeblikkeligt skal fjernes for ikke sende et dårligt signal ud til nybegyndere (og alle andre)??

I så fald kunne det da også være man skulle gøre noget ved alle de rygere der er herinde, hva er da det for et signal at sende ud til ungdommen :angry: .....at det er helt i orden at ryge og ødelægge sine lunger, forøge chancen for kræft etc etc.

....og hvis man så endelig skal til at censore herinde så skal det vel gælde både for AS og ECA stack, eller er det "tilladt" at bruge dette så længe man holder sig fra AS?

Det er da nærmere i ovenstående tilfælde man kan snakke om dobbelmoral er det ikke??

Desuden vil jeg ikke mene at de som er rene latterliggøres, for du fleste ved vel godt hvem der har taget noget og hvem der ikke har.....så det er nok begrænset hvor meget street-respekt de pågældende personer mister.

Bare et par tanker....

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt er det kun dobbeltmorale, hvis man har noget imod at ALLE mennesker tager AS. Jeg er komplet ligeglad hvad folk rundt omkring i centrene gør, sålænge folk som stiller op i doping testede konkurrence IKKE tager den slags. Derfor er det ikke dobbeltmorale at rose Frank for hans løft. For jeg roser i allerhøjeste grad ikke hans styrkeløftsresultater, når man må formode at de er lavet på AS.

Dog er jeg enig i at der er en vis signalværdi i det. Og der vil jeg da godt gå med til at indrømme at jeg bidrager negativt hermed. Men jeg gider ikke være politisk korrekt, bare for at være det. Godt nok er jeg personligt imod brugen af AS, og jeg kunne aldrig NOGENSINDE finde på at røre ved den slags selv, men hvad andre folk render og laver må være deres problem. Og jeg gider simpelt hen ikke tage afstand fra alt og alle som tager AS. Sålænge folk ikke anvender doping i sportsgrene hvor det er ulovligt, så må det være op til folk selv hvad de laver på hobbybasis. Og så længe folk ikke lyver omkring deres resultater, ved f.eks at erklære sig rene, og derefter prale af sine store muskler og tunge løft, så er jeg glad. Hvis jeg ved at en person har taget AS, så kan jeg medregne det i min vurdering af hans fysik og hans præstationer, og derudfra drage min konklusion.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

I så fald kunne det da også være man skulle gøre noget ved alle de rygere der er herinde, hva er da det for et signal at sende ud til ungdommen :angry: .....at det er helt i orden at ryge og ødelægge sine lunger, forøge chancen for kræft etc etc.

Forskellen er, at rygning hverken direkte eller indirekte er årsag til applaus.

Jeg valgte med vilje at opstille spørgsmål, for jeg har ikke de endelige svar. Derfor tolker du nok også lidt for meget på det, jeg skrev. :)

Desuden er jeg ikke sikker på, du har ret i, at de fleste ved, hvem der bruger AS.

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft en flok kællinger! :angry:

Så forresten Frank J. til DM i stærkmand (som tilskuer), han har sku en fantastisk bygning... en solid herre kan man vist roligt sige.

Jeg har spist ECA, så jeg må vel hellere lade være med at sætte mig på listen... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Cilius--->hvor stod han henne jeg sad på 3 sidste række

der var sgu nogle ordentlige karle derude, og Guffi han legede sgu da med allesammen

og ja hvis du har taget ECA så må du IKKE stå på listen da det er doping så sorry pal :lol:

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Han vimsede rundt i en grøn t-shirt, med en afsindig bred ryg og store køller... og et levn fra styrkesmølf dagene - en ordentlig squat booty (kiggede "in a non gay fashion").

Guffi han legede for vildt med de andre, den eneste diciplin hvor han fik god konkurrence var i statisk hold (vandt ikke), resten var han alt for overlegen. Man kan sige meget om manden, men han er sku bom stærk. Ham der gav ham konkurrence i statisk hold, var faktisk også en ganske habil udøver.

og ja hvis du har taget ECA så må du IKKE stå på listen da det er doping så sorry pal 

Dammit, skulle ellers lige til at sætte mig på listen :lol:

Link to comment
Share on other sites

ja jeg gik desværre lige efter træstammeløft der havde jeg også været der fra 13.30 af

så jeg så ikke de sidste discipliner desværre :(

var det ellers godt?

ham Jasmin så også temmelig robust ud men han røg jo til jorden med en skade under militærpressen

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey hvis der er nogen af jer der skal ind og se, DM i stærkmand idag, kan i så ikke lige tage nogle billeder med noget kamere, altså hvis det er muligt. Så vi stærkmands fans også kan få lidt at kigge på.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg gider simpelt hen ikke tage afstand fra alt og alle som tager AS. Sålænge folk ikke anvender doping i sportsgrene hvor det er ulovligt, så må det være op til folk selv hvad de laver på hobbybasis. Og så længe folk ikke lyver omkring deres resultater, ved f.eks at erklære sig rene, og derefter prale af sine store muskler og tunge løft, så er jeg glad. Hvis jeg ved at en person har taget AS, så kan jeg medregne det i min vurdering af hans fysik og hans præstationer, og derudfra drage min konklusion.

100% enig!!!

…Men i betragting af hvad Frank har gjort mod styrkeløft, vil jeg personligt ALDRIG kunne respektere manden for nogen som helst bedrift.

WSB gutterne melder jo klart ud om deres AS-forbrug og de er i en UTESTET organisation, så sagen er ganske anderledes.

Jeg har spist ECA, så jeg må vel hellere lade være med at sætte mig på listen...

…og jeg må hellere fjerne mig fra listen, men så skal alle der har taget et guarana tilskud eller indtaget læskedrik tilsat guarana også væk fra listen… :retard:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spist ECA, så jeg må vel hellere lade være med at sætte mig på listen...

…og jeg må hellere fjerne mig fra listen, men så skal alle der har taget et guarana tilskud eller indtaget læskedrik tilsat guarana også væk fra listen… :retard:

Lige nøjagtig... ellers er det jo dobbeltmoralsk, og hvem er vi til at bestemme hvad der er mere ulovligt end andet. Har man indtaget nogen præperater der er på dopinglisten (herunder eca og lignende), bør man ikke være på listen såfremt det er en 100% clean liste :blink:

Link to comment
Share on other sites

Du er gonnok den superbitre over-kælling på MOl, Cilius. Satme så sur at høre på, at man ku afkalke vandhaner med dig. Fået for lidt på det seneste? :lol:

Talk about at afspore en debat ...

Garbage, here I come!

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Du er gonnok den superbitre over-kælling på MOl, Cilius. Satme så sur at høre på, at man ku afkalke vandhaner med dig.

Talk about at afspore en debat ...

Garbage, here I come!

Overhovedet ikke... men vi er tydeligvis ikke enige i sagen (læste dine indlæg tidligere i debatten), men jeg er da glad for du igen holder sagligheden i højsædet :retard: Kan ikke være den eneste der bliver iriteret over den frelste holdning der florerer på motiononline. En hel samling af mennesker som ALDRIG kunne finde på at røre noget stærkere end C-vitaminer... det er en glimrende holdning at have, hvis bare der er fejet for egen dør først. Situationen er jo den, at mange herinde med garanti har nappet ECA på et tidspunkt. Så vidt jeg husker, kan efedrin være med til at øge fyringsfrekvensen på musklerne, og derved en præstationsfremmende effekt. For slet ikke at tænke på dem som har indtaget efedrin i forbindelse med et motionsløb - puhadada.

Skyldes din synlige iritation over mit indlæg, det faktum jeg ikke er enig i dine tidligere udtalelser? Tør nu dine øjne og kom videre...

Fået for lidt på det seneste?  :lol:

Jeg er skam glad for din oprigtige interesse i mit seksual liv, og jeg kan da glæde dig med, at jeg nærmest bliver propfodret af det andet køn... du ved mand/kvinde forhold og sådan. :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Der er absurd at afvise folks løft på baggrund af enkeltstående brug af fx ECA. Men ok, hvis ECA bliver betragtet som doping, udenfor konkurrence (En holdning der er strammere end WADA's), så må Kofein ligeledes betragtes som doping.

Gad vide hvor mange der så er tilbage på listen, når kofein også betragtes som doping :confused2:

Link to comment
Share on other sites

…og jeg må hellere fjerne mig fra listen, men så skal alle der har taget et guarana tilskud eller indtaget læskedrik tilsat guarana også væk fra listen…

Doh så skal jeg også fjernes! Jeg har tygget tyggegummi, der var tilsat guarana! :4oops:

Men seriøst så burde der sættes en grænse. Der ER jo en grænse, den er bare MEGET flydende!

Link to comment
Share on other sites

Skyldes din synlige iritation over mit indlæg, det faktum jeg ikke er enig i dine tidligere udtalelser? Tør nu dine øjne og kom videre...

Naj naj, det var bare den der med, at der var så mange kællinger her, så tænkte jeg - den sender vi lige retur.

Du har lidt en stil med, når du synes en diskussion er ligegyldig, eller hvis det er en diskussion om værdier - ja så er folk bare kællinger.

Men den med vandhanen var sgu god, den vil jeg indramme og bruge igen og igen.

I øvrigt er din fnysen af frelsthed ikke langt fra det med dobbeltmoralen. Handler det ikke netop om ikke både at forkaste AS og applauderer dem, der så bruger det?

så må Kofein ligeledes betragtes som doping.

Hvorfor egentlig ikke? Måske ikke lige under betegnelsen "doping", men under den lidt blødere formulering "præstationsfremmende midler". Kommer vel an på, hvordan man bruger koffeinet. Min leverpostejmad er ikke doping, eftersom den ikke hjælper på anden måde end med energi+proteiner.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Eller også er jeg den eneste, der har dels modet, dels uforskammetheden til at sige det.

Nu du snakker om mod og uforskammethed, så vil jeg da være den første til at sige at du nogen gange kan være en pisseirriterende lille homo, som har det med at kommentere ting som du overhovedet ikke har sat dig ordentligt ind i. Men det har du selvfølgelig et eller andet sted lov til :bigsmile:

Ups, det gik jeg nok over stregen, men shit happens.....

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor egentlig ikke? Måske ikke lige under betegnelsen "doping", men under den lidt blødere formulering "præstationsfremmende midler". Kommer vel an på, hvordan man bruger koffeinet. Min leverpostejmad er ikke doping, eftersom den ikke hjælper på anden måde end med energi+proteiner.

Jo netop under betegnelsen doping! Eftersom Kofein er på listen, er det at betragte som doping på linie med resten. Om det så overhovedet burde være på listen er en anden diskussion, men hvis man vil banne folk der bruger doping, som dikteret af en snæver fortokning af listen, uden hensynstagen til in competition og out of competition tests, så skal man banne alle dem der drikker Cola/kaffe.

Latterligt? Yep, i høj grad!

Link to comment
Share on other sites

Min leverpostejmad er ikke doping, eftersom den ikke hjælper på anden måde end med energi+proteiner.

mig bekendt er leverpostej ikke på dopinglisten, men det er koffein så tilgengæld. Når det er på dopinglisten er det doping, når det ikke er, ja så er det vel ikke doping. - så koffein er vel doping, hvis de indtages i tilstrækkelig høje doser, men jeg leverpostej kan aldrig blive doping, også selvom man skulle æde 5 spande på en dag :D

- bare en lille indskydelse, jeg går ikke så meget op i listen, hvilket også er grunden til jeg ikke står der :)

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share