Finde det billigste proteinpulver


Granhof
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

Jeg står og skal til at købe lidt protein, regner med at det skal være valle protein da det primært er efter træning jeg havde planer om at snuppe en shake, men hvad er forskellen egentlig på valle og designer ?

Har før spise et par bøtter valle, med ganske gode resultater, så regner med at vælge sådan en igen.

Og så til selv overskriften, hvor finder jeg det bedste/billigste valleprotein ? jeg har kigget diverse hjemmesider igennem, og syntes nu det er lidt af en jungle. Og der er vel forskel i kvaliteten af proteinen

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du p.t. får det billigere end Champion Nutrition Pure Whey fra getbig.dk. De sælger 2 stk. 5-punds bøtter for 619 + porto. Det er i hvert fald en god pris. Ellers plejer Optimum Nutritions 10-punds sække at kunne købes for 698, hvilket også er rimeligt.

Om du køber Viking, Danlab, Optimum, Champion, EAS eller prolab er i mine øjne underordnet. De fleste har en hæderlig valle koncentrat med omkring 75-80% protein i tørstoffet. Jeg mener ikke det kan betale sig at købe noget der er dyrere. Alle ovenstående (undtagen Danlab og Viking) har jeg selv brugt i vanille smag. De smager fornuftigt og er lette at blande på med mælk eller vand.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du p.t. får det billigere end Champion Nutrition Pure Whey fra getbig.dk. De sælger 2 stk.  5-punds bøtter for 619 + porto. Det er i hvert fald en god pris. Ellers plejer Optimum Nutritions 10-punds sække at kunne købes for 698, hvilket også er rimeligt.

Om du køber Viking, Danlab, Optimum, Champion, EAS eller prolab er i mine øjne underordnet. De fleste har en hæderlig valle koncentrat med omkring 75-80% protein i tørstoffet. Jeg mener ikke det kan betale sig at købe noget der er dyrere. Alle ovenstående (undtagen Danlab og Viking) har jeg selv brugt i vanille smag. De smager fornuftigt og er lette at blande på med mælk eller vand.

Hvor finder du det der Champion henne???

Her er et link til de produkter jeg kunne finde....

Getbig

Synes at Nutrisport Whey Protein+kulhydrater 5kg. til 549 lyder meget godt - men er det noget du kender til og kan anbefale????

Og så snakker du om 75-80% protein i tørstoffet, det passer da ik - ved Nutrisport Whey Protein+kulhydrater 5kg. fandt jeg dette:

Udvalg af vigtige ingredienser per 100g.:

Protein 35,5 gram

Kulhydrater 50 gram

Fedt 4 gram

Energi 1551 KJ

Her er der kun 35,5% protein.....

Eller det bare mig der har misforstået noget????? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi du kigger på en weightgainer, hvor selve produktet ikke kun indeholder valle koncentrat, men derimod også sukker (!)

Jeg ville købe en helt alm. whey protein, da du sagtens selv kan smide kulhydrater i, hvis det er det du vil (e.g. blend det med en banan)

Link to comment
Share on other sites

Det var planen at det skulle kun være protein (valle), så det er altså uden kulhydrater, og ingen weightgainer.

Men det ser da ganske billigt ud på getbig venter lige og ser hvad en af mine venner finder ua med en fra centret noget med noget super billigt protein. Skal lige se hvad det er for noget !

Link to comment
Share on other sites

:o jeg må også tilslutte mig alle andre og sige at cn hos getbig er det billigste pt.

Mener selv jeg kender rimelig mange steder på nettet hvor man kan købe billig kosttilskud men det der tilbud tror jeg ikke findes billigere :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share