Udstyrstest: Polars power-monitor


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Ok. Jeg har fundet artiklen, men linket virker stadig ikke paa min computer. Jeg bruger i oejeblikket Explorer.

Jeg faar dennne besked:

Siden kunne ikke findes         

 

---

Siden du søgte kunne desværre ikke findes. Det skyldes sandsynligvis at du har fulgt et gammelt link.

Du burde hurtigt kunne finde den ønskede artikel via menuen ovenover. Alternativt kan du bruge søgefeltet i øverste højre hjørne

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke faa linket til artiklen til at virke. Virker linket for jer?

<{POST_SNAPBACK}>

Som fejlen også angiver, så er det ganske enkelt et gammelt link - testen er jo fra 2003, og MOL's artikelbase er blevet udskiftet med et nyt CMS system siden da.

yep

<{POST_SNAPBACK}>

det finder jeg ret imponerende - hvilket link tror du der er tale om? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved jo ikke hvad der er meningen som skal dukke op på min skærm :wink:

men dette åbner når jeg trykker på linket:

http://www.analyticcycling.com/PowerMeasAnalyBasic_Page.html

Uden at have læst det i de sene timer lignede det umiddelbart noget med det korrekte indhold. Hvis linket stadig ikke funker, har jeg lavet et skærmdump...hvad f... sker der nu med boardet??? man kan ikke oploade billeder mere?????

TILFØJET: man kan stadig oploade i andre fora, så jeg har puttet billedet i en hjælpetråd i OT.

skærmdump

Edited by TF.
Link to comment
Share on other sites

billedtest. Jeg kan ikke lige se at der skulle være nogen indstillinger der forhindre folk i at vedhæfte filer til deres indlæg.

TF -> linket Hessel henviste til ikke virkede, var det der linkede til den oprindelige udstyrstest her på MOL.

post-1845-1118733679_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Share