MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der er mange af jer der har købt Roberto Heras Hernandez US Postal Service , men hvorfor ? Er han ikke "bare" hjælperytter for Lance Armstrong ?

Jeg tror der er gode chancer for, Heras han kommer hjem blandt de første på rigtig mange bjergetaper - hjælperytter eller ej. :)

Link to comment
Share on other sites

Heras er jo Lance's højre hånd. Han trak Lance på mange af bjergetaperne sidste år. Med en placering som nr. 9 i slutstillingen som facit.

Kig ind på Tv2 tourside for at få alt at vide om rytterne og kigge lidt på stillingerne sidste år.

Om Simoni er 7 mio. værd kan måske diskuteres, men han ligger nr. 2 på UCI's verdensrangliste .

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Heras er min ynglingsrytter og han er også bedre end lance armstrong synd han ikke vandt Vueltaen sidste år. Lance Armstrong havde vist nok også lovet og hjælpe og når han så har vundet touren, kun takket være Heras hjælp, så er der ingen hjælp til heras!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så er de frygtindgydende "Opiums Aberne" tilmeldt :devil::devil::devil:

Jeg skal advare, og fortælle at jeg er semi proff. til de her Cykelhold konkurrencer... Har to 3. pladser og en 2. plads i Politikens Sofa Tour de France konkurrence, og ligger pt med 6 hold i top 50 i Klassiker konkurrencen :devil: , hvem sagde blærerøv :4oops:

Ahhhh det bliver stort det her :rolleyes:

Hvad er der på højkant ?? udover at den interne Mol vinder må hovere resten af året, over for de andre Mol-deltagere, samtidig med at de skal tiltale vedkommende "Cykel-Kongen" :lol:

Link to comment
Share on other sites

For min skyld kan vi sagtens stille noget på højkant - en matilde fra hver taber f.eks. :lol: - ud over retten til hovering.

Spørgsmålet er bare hvordan det skal foregå i praksis. Der er alligevel langt til næste mol-træf <_<

Har alle fået meldt sig til ligaen ud over at deres hold selvfølgelig er oprettet?

Listen ser pt således ud:

1. Faber og lea () Martin Faber Jensen

2. En Folk Cyklister () Jesper Rasmussen

3. Hoosier () Kathrine Bak

4. Team Klaus DonKraft () Klaus Jensen

5. MOLørne () Jan Arvig

6. Nullerne () Thomas Nielsen

7. StrongBad () Niels Stærkjær

8. Team Sprede Pakker () Henrik Wadim

9. unBearable () kasper grandt

10. Team EPOke () Morten Jensen

Jeg synes da Chris27 mangler med FC Gåserød eller hvad de hed :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hvor er Stegger henne på listen? - Har han glemt at melde sig på ligaen?

Tror der er flere der ikke lige har forstået, at det er en MOL-liga vi dyster i!

Hvor er Peter Palland? - Morten Jensen er der, men ingen Peter! ;)

Hvad er der på højkant ?? udover at den interne Mol vinder må hovere resten af året, over for de andre Mol-deltagere, samtidig med at de skal tiltale vedkommende "Cykel-Kongen"

Hvad med at der istedet for "Gruppe: Medlemmer", "Gruppe: Tek" osv, så eksempelvis stod "Cykel-kongen", og ens navn blev gult (som i trøjen) i et år frem?

-Er det for meget af det gode?

Link to comment
Share on other sites

Har alle fået meldt sig til ligaen ud over at deres hold selvfølgelig er oprettet?

Maxpower du gør den fejl (som jeg selv har gjort) at du ikke trykker "vis 50 første hold" , men kun "vis 10 første" og derfor ser du kun halvdelen af holdene, der er næsten 20 derinde nu.

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke genere Gåserød (som jeg endnu en gang ikke kunne stave til, da jeg oprettede det :retard: ).

Med hensyn til retten til at hovere, så skal den med garanti flittigt blive brugt på MOL, næsten lige meget hvem, der vinder. (jeg kan måske ikke forestille mig Hoosier udnytte den så meget :rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

Haha, så det var faktisk meningen du skulle have heddet Gåserød :lol: Jeg huskede det bare som det du havde skrevet, og jeg gad ikke lige bladre tilbage da jeg skrev indlægget.

jeg kan måske ikke forestille mig Hoosier udnytte den så meget

Pas på hvad du siger, chris27.

Du har vist ikke set Hoosier i en konkurrence (det har jeg heller ikke), så det kan jo være hun bliver et frådende konkurrencemonster når der er ære og hæder på spil :lol: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt skal Nikki Sørensen da med...han tager minimum en enkelt etape alene som følge af beruselsen over at køre i Dannebrotrøjen...tsk tsk...at I kunne overse ham...men hvad...det skaffer mig bare nærmere præmierne og evig hæder på MOL! :devil::devil::devil:

:lol:

jeg tror vist den herre har overset at jeg var den første der havde Nicki med....men det var nu mest en pure-heart-dissicion......jeg håber han får lov, men det er nok mere vigtigt for Riisen at han hodler capt Hammilton i hånden :4whip:

Link to comment
Share on other sites

22 hold tilmeldt til nu:

1. Faber og lea

2. En Folk Cyklister

3. Hoosier

4. Team Klaus DonKraft

5. MOLørne

6. Nullerne

7. StrongBad

8. Team Sprede Pakker

9. unBearable

10. Team EPOke

11. FC Gøserød

12. EBana

13. Team D&D

14. Team Law

15. Team Trolle

16. Steggers drenge

17. Tube Devils

18. Fladt hjul/tyk vom

19. EPO R US

20. Squatfather´s knægte

21. Opiums Aberne

22. Team Springfield

Link to comment
Share on other sites

kunne folk ikke lige skrive hvem de er med deres MOL nick, så vi ved hvem vi konkurrere imod (jeg tager lige dem jeg kan regne ud) :

1. Faber og lea ---- Roberto Baggio

2. En Folk Cyklister ----

3. Hoosier --- Hoosier

4. Team Klaus DonKraft -- Klaus Jensen

5. MOLørne -- JArvig

6. Nullerne ---

7. StrongBad --- /Niels

8. Team Sprede Pakker ---

9. unBearable --- The Bear

10. Team EPOke ---

11. FC Gøserød ---- Chris27

12. EBana ---

13. Team D&D ---- Dumb&Dumber

14. Team Law --- LAWMAN

15. Team Trolle ----

16. Steggers drenge ----------Stegger

17. Tube Devils --------- Tube

18. Fladt hjul/tyk vom

19. EPO R US

20. Squatfather´s knægte --- Squatfather

21. Opiums Aberne --------- Zonka

22. Team Springfield ---------

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share