Proteinpulver


Cat
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er så småt ved at løbe tør for proteinpulver og mener at der på et tidspunkt var en der solgte noget billigt herinde??? Kan ikke lige finde tråden :blink: ...

Jeg "plejer" at bestille på getbig, men ville lige høre om der var nogen der havde noget til salg???

På forhånd tak

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil have BILLIGT protein, så prøv at bestille noget herigennem:

Rode & Rode (distribution fra Arla)

Ring til dem på +45 70 13 07 77

De lever dagen efter man har betalt, ret sej service.

Prisen er såvidt jeg husker omkring 85 kr/kg for 85% whey protein uden smag. Men man skal købe 20 kg ad gangen...

Er det billigt nok? :tongue:

Hvis man køber lidt større portioner hos Getbig er de da også forholdsvis billige, ik?

Jeg har ikke set det billigere i hvert fald.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Mange tak for svarene....

Fistan; Lyder tiltalende men bor i kbh..... Prøver lige at undersøge mulighederne :bigsmile: ;)

Max; Tak, det vil jeg også undersøge nærmere! puuh ha 20kg er meget :rolleyes: (Kan være jeg kan overtale kæresten til at være med....

Og så er jeg selvfølgelig også lidt interesseret i svaret på atomnissens spørgsmål??? :)

Link to comment
Share on other sites

Kan det spises, det protein, eller er det kun beregnet til dyrefoder???

Man kan vel altid selv tilsætte smag.........

Jeg vil tro Dines i hvert fald ved hvordan det smager - når han engang vågner fra sin Roskilde-brandert kan det være han kan svare på det :lol:

Jeg vil umiddelbart tro at det nok skal blandes op i en shake med lidt andet godt for at glide ned, men det afhænger vel af hvor sart man er.

Med en holdbarhed på 2 år eller mere (det står på min Viking, så jeg gætter det er i samme størrelsesorden) burde det vel være muligt at få guffet sig igennem :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Max, Så la' os da håbe han snart vågner så vi kan høre hans mening :lol: ... Det sidste har du nok ret i ;) Alt kan lade sig gøre :w00t: ....!

Fistan, har lige prøvet at sende en pm, men du er helt fyldt op og kan ikke modtage flere!!! :angry: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil have BILLIGT protein, så prøv at bestille noget herigennem:

Rode & Rode (distribution fra Arla)

Ring til dem på +45 70 13 07 77

De lever dagen efter man har betalt, ret sej service.

Prisen er såvidt jeg husker omkring 85 kr/kg for 85% whey protein uden smag. Men man skal købe 20 kg ad gangen...

Jeg har undersøgt sagen lidt nærmere med den billige protein hos Rode & Rode (har ringet til dem)... kg-prisen er 75kr og ikke 85kr ved køb af 20kg... i større kvoter falder kg-prisen... de kunne ikke sige så meget omkring aminosyreprofil, fremstillingsproces mm. (tror jeg havde fat i en udvidende sælger <_< ) så de henviste til arla hvor de får det fra... jeg ringede derefter til arla som vil sende meget noget info med posten omkring deres valleprotein (aminosyreprofil, fremstillingsproces mm.)... når jeg ved noget mere ( i samarbejde med Anyone) omkring produktet og er 100% sikker på det er det samme Rode & Rode sælger får I det at vide med det samme... det er trods alt en del penge at spare især hvis man som jeg selv og mange andre herinde er fattige studerende ;)... til de folk der undrer sig over hvorfor jeg ikke spurgte om jeg kunne købe valleproteinen direkte fra arla i stedet for en mellemhandler kan jeg sige at det gjorde jeg også.. problemet er bare at de kun sælger til industrien og derfor bliver man nødt til at rette henvendelse til f.eks. Rode & Rode

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis vi kunne finde ua noget et par stykker, så er jeg gerne aftager for 5-10 kg. Hvis det altså viser sig det er noget der kan bruges, når de får undersøgt nærmere omkring aminosyreprofil o.lign.

For syntes nu også det er lidt voldsomt at købe over 20 kg, da man jo er studerende :( Meeen er snart færdig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vist glemt denne tråd lidt.. har undersøgt tingene... det protein Rode & Rode sælger er kun concentrate... hvis man skal have fat i isolate kommer det op og koste 140kr/kg (det er stadig uden smag) med et ekstra tillæg på 500kr uanset om du køber 10-20 eller 50kg... hvorfor ved jeg ikke?... så alt i alt tror jeg stadig Getbig er de billigste hvis man skal have fat i ordentlig protein ;)

Link to comment
Share on other sites

Fra getbigs webshop om Viking Whey:

"Ingredienser:

CFM (Cross Flow Microfiltered) og Ultrafiltreret Valleprotein koncentrat, aspartam, aselufam K."

Det er jo sikkert bedre end proteinet fra Rode & Rode, men til prisen kan jeg godt leve med det.

Jeg håber bare ikke der er for meget lactose i...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Det er jo sikkert bedre end proteinet fra Rode & Rode, men til prisen kan jeg godt leve med det.

Jeg håber bare ikke der er for meget lactose i...

Er du da laktoseintollerant?

Mht. en indkøbsklub så får jeg i denne uge en større portion hjem som jeg da gerne sælger lidt ud af. Har styr på priserne senere på ugen - men det bliver meget billigt. Smid mig en pm hvis I er int.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo sikkert bedre end proteinet fra Rode & Rode, men til prisen kan jeg godt leve med det.

Jeg håber bare ikke der er for meget lactose i...

Er du da laktoseintollerant?

Nej, men jeg har læst et sted at laktose omdannes til usunde fedtsyrer i kroppen, og dermed forøger risikoen for hjertesygdomme.

Link to comment
Share on other sites

Nej, men jeg har læst et sted at laktose omdannes til usunde fedtsyrer i kroppen, og dermed forøger risikoen for hjertesygdomme.

Det har jeg aldrig hørt, men skal ikke med 100 % sikkerhed sige om det er rigtigt. Men hvis du slet ikke vil indtage laktose skal du jo også droppe mælken og blande dit proteinpulver op i vand.....Generelt tror jeg dog ikke det skader nogen at indtage lidt mælkesukker - altså medmindre man er så uheldig at være laktoseintollerant.

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen Michael.. jeg er desværre kommet til at smide de oplysninger jeg havde omkring produktet væk :( og jeg står til drøje tæsk kan jeg regne ud da jeg fuldstændig har glemt denne tråd... så bare stil jer i kø jeg kan tag det ;)

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share