Proteinpulver


Cat
 Share

Recommended Posts

Hvad er forskellen på concentrate og isolate protein? (Grymgrossistens er Micro filtreret isolate).

Ah, fandt selv svaret.

So when all's said and done, should you use whey protein isolate, or concentrate?

On the plus side, whey protein isolate is more pure, but it also costs more. Most protein powders you find will have mostly whey protein concentrate with some isolate blended in.

In my opinion, I don't think its worth the extra bucks to use pure whey protein isolate. Using whey protein concentrate with isolate blended delivers just as good results with less costs. You'll also hear from other bodybuilders that they don't notice whey protein isolate giving them any noticeable amount of gains over whey concentrate, so I say go for the less pricey blend of the two.

Så det behøves man ikke gå så højt op i... eller!? :unsure:

Edited by plexus
Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop købt 1 kg whey 80% proteinpulver (med smag) til 145 kr hos Gymgrossisten - men så vidt jeg ved, er det kun et tilbud de har her i august  ;)

:w00t: Det lyder ualminelig billigt! Er smagen ok, og er det til at opløse i vand/mælk?

Jeg har ikke så meget at sammenligne med, da det er første gang jeg har købt proteinpulver, men smagen er acceptabel og det går fint med at opløse det, dog ligger der en smule "skum" på overfladen nogle gange, men jeg ved ikke om det er alm. ved proteinpulver? Der er ikke den store forskel på hverken smag eller opløselighed om det opløses i vand eller mælk..

Jeg vil lige nævne, at mit proteinpulver er med chokosmag..

/Des

Link to comment
Share on other sites

Damn at lave et bestillingsteam her på MOL kunne give nogle nasty rabatter :w00t: B)

Den her tyske side er ihvertfald ret så billig i forhold til mange DK-bikser,de har en forhandler i DK, jeg skal nok lige finde det...!

By the way, der er vist lidt hips om haps legal produkter derinde,men det vgar jo oz protein vi snakkede om..jeg er med i en bestilling(har en der henter det i germany) hvor jeg for 5kg proffesional protein 80 med jordbær smag for små 700kr. you more you buy jo more you sparer du sku :)

www.bms-sports.net

P.s nu ikke bliv forskrækket når i ser BB verdenens mest grimme BB'er :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Professional protein 80 er en kombination af de tre bedste protein bestanddele (Lastalbumin, Eibumin, og Mælkeprotein), som er i besiddelse af en særdeles høj biologisk værdi. Protein indholdet ligger på 82g. pr. 100g, hvilket giver den bedst mulige optagelse i maven. Udover protein indeholder Professional protein 80, alle de vitaminer og mineraler, som er nødvendige i forbindelse med muskelopbygning. Professional protein 80 indeholder kun ca. 3% fedt, og er helt fri for Kolesterol og Purin, hvilket gør den let opløselig og fordøjelig. Professional protein 80 giver et godt grundlag for en effektiv muskelopbygning og en hurtig regeneration af ødelagt muskelvæv. Professional protein 80 er helt klart et af de bedste bud på markedet.

Smagsvarianter: Vanille, Chokolade og Jordbær

750g kr. 199,- 1500g kr. 349,-

5000g kr. 849,- 2 x 5000g kr. 1499,-

ved ik hvordan det ser ud med mængde rabat,men umiddelbart lidt dyrere end BMS tror jeg,men til gengæld oz i DK

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal have en Arla-sæk inden for de nærmeste dage. Er der nogen fra kbh. der skal have noget med, så vi kan få lidt rabat?

Oven på ferien ser økomomien lidt sløj ud, så jeg har desværre ikke råd til en hel sæk lige nu. Hvis der er 3 andre fra Kbh. der vil være med på at dele en sæk, så er jeg med.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endeligt mit pulver... blev i shoko taste istedet for,men til den formidable pris a 600kr for 5kg :)

Her er lige dekleration og andet info,den bliver så lige desværre på tysk <_< :

Proffessional Protein 80 (SHOKO)fra BMS

Pr. 100g

Protein 81,0g

Kulhydrater 6,0

Fedt 3,5

KJ 1612

Kcal 381

Amino

Isoleucin 5,49g

Leucin 10,18

Lysin 8,06

Methionin 2,82

Phenylalanin 4,45

Threonin 5,57

Tryptophan 1,6

Valin 6,08

Arginin 3,54

Cystin 1,59

Histidin 2,52

Tyrosin 4,22

Alanin 4,47

Asparginsäure 8,70

Glutaminsäure 19,18

Glycin 2,26

Prolin 8,69

Serin 5,9

Mineralstoffer:

Calcium 726mg

Kalium 441mg

Magnesium 287mg

Natrium 209mg

Phosphor 515mg

Vitaminer:

B1 3,3mg

B2 3,8mg

B6 4,8mg

B12 2,0mcg

Biotin 178mcg

Calcium-D-Pantothenat???? 14mg

Folsaüre???? 238mcg

Niacin 43mg

C 143 mg

E 24mg

Fra mandag skal der skovles pulver :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du sku have set side 2 :)

Jeg for det igennem en back in Tønder som henter det i tyskland...

Deres home er www.bms-sports.net somewhere in germany?????

de har en forhandler i dk www.power-zone.dk ligger i kolding...

det er hvist ikke alt lovligt i DK men jeg er kun ude efter proteinpulveret...

jeg skal prøve at svare så godt jeg kan på eventuelle ?

Devito

Link to comment
Share on other sites

Arlas WPC (ultrafiltreret og spraytørret):

p 80%

f 6%

k 7% (lactose)

Energi: 1660 kJ/100g

Hvis der er 2-3 personer der er interesserede i at aftage 5 kg af dette protein, har jeg tænkt mig at bestille 20 kg.

Prisen for 5 kg bliver 375.-

Det kan afhentes i Ballerup, eller sendes, men så kommer der porto oveni.

Send mig en PM, hvis du er interesseret.

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Henrik C:

Min mave er sku ik' glad for lactose :thumb_down: - men hvad med det der WPI protein som michael skriver om fra Arla - kan du også skaffe det (fordelingen af makronæringsstoffer ser lidt mere fornuftig ud). - og hvad vil prisen blive for 5 kg.?

Devito:

Ved du hvor stort lactoseindholdet er i Proffessional Protein 80 (SHOKO)fra BMS? (det lyder som et GODT tilbud).

Link to comment
Share on other sites

- men hvad med det der WPI protein som michael skriver om fra Arla - kan du også skaffe det (fordelingen af makronæringsstoffer ser lidt mere fornuftig ud). - og hvad vil prisen blive for 5 kg.?

Jeg er ikke interesseret i at bestille isolat, da det er væsentligt dyrere. Prisen står tidligere i tråden.

Link to comment
Share on other sites

Kan whey proteinet fra Arla spises uden at tilsætte noget - smager det ikke ad H! til?

Jeg er frisk på at købe 5kg hvis det da kan spises.

Det smager sku' fint nok. Smagte en mundfuld inde hos Baardi igår, og det smagte faktisk lidt af vanillie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Slettet bruger
Du sku have set side 2 :)

Jeg for det igennem en back in Tønder som henter det i tyskland...

Deres home er www.bms-sports.net somewhere in germany?????

de har en forhandler i dk www.power-zone.dk ligger i kolding...

det er hvist ikke alt lovligt i DK men jeg er kun ude efter proteinpulveret...

jeg skal prøve at svare så godt jeg kan på eventuelle ?

Devito

Ret skod agtigt, at de ikke oplyser indholdet af deres proteinprodukter!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share