3-dage mit nye program, kritik!!


MICHLDAV
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne forstå at jeg havde postet det her i det forkerte forum, poster det derfor her,

Jeg kunne godt tænke mig at høre folks kritik ell syn på mit nye træningsprogram. Jeg starter fra imorgen af,

Mandag:

Bænkpress

Incline bænkpress

Legpress

Bic-curl

Dips

Onsdag:

Bent over row

Lat pull down

Squat

Lying Tri extension

Mave

Fredag:

Deadlift

Shoulderprss

Dumbell press

Upright row

mave

Alle øvelser består af 2 opv. sæt, og to heavy sæt ca 4-8 reps. 60-120 sek. hvile mellem sæt.

Skulle jeg lægge en forarms øvelse ind, i så fald, hvor?

På forhånd tak,

M.-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg ville lægge biceps øvelserne sammen med de dage hvor der trænes bryst, og triceps de dage hvor der trænes ryg. Det betyder at triceps og biceps bliver påvirket hver gang og det er ikke dårligt da de har en kortere restitutionstid. Men den vigtigste grund er at hvis man har kørt hovedgrupperne og brugt f.eks. biceps som hjælpemuskel, så kan det godt være svært at finde energi til at presse biceps så den bliver maksimalt stresset. Og det er jo det vi vil ikk?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hej Neo, tak for dit svar.

Efter jeg startede på dette program har jeg heller ikke overholdt bentræningen som beskrevet ovenfor.. jeg har kun trænet ben en gang om ugen, jeg spiller badminton, og går lidt efter 'feel' når det kommer til bentræning. Men du har nok ret, 2 gange er nok for meget.

M.-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share