CSC's image


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Der har været skrevet meget i pressen på det seneste om CSC's image.

Så godt som alle mener det er helt i top. Det gælder både sportslige præstationer og på dopingområdet og lignende, men også de professionelle ryttere imellem. Bjarne var på dette spørgsmål, for en gangs skyld ikke tilbageholdende, og sagde at det var helt i top.

Sådan som jeg har fået indtrykket af CSC, kan jeg kun være enig, og som sagt er alle andre det åbenbart også.

Men hvorfor i alverden har Bjarne så så svært ved at finde nye sponsorer, og hvorfor hopper ryttere, der er tæt på at afslutte kontraktforhandlinger, altid fra i sidste øjeblik? :confused2:

Det giver ikke den helt store mening. Hvad siger i folkens?

Link to comment
Share on other sites

I min egenskab af stor cykel-fan, er jeg enig med dig. Umiddelbart er deres image godt og alt det der. De har Tyler, og de har en tidligere Tour vinder som boss. Hvis jeg skæver lidt til min hverdag som sælger i medierne, og mit kendskab (ikke mere end ringe kednskab, men dog kendskab) til Bjarne, besidder Bjarne Riis altså ikke et gudbenådet talent for købmandskab. Og jeg tro egentlig heller ikke at Riis er den store diplomat ved forhandlinger....egentlig tror jeg meget han er "my way or the highway".

Link to comment
Share on other sites

Og jeg tro egentlig heller ikke at Riis er den store diplomat ved forhandlinger....egentlig tror jeg meget han er "my way or the highway".

Hmm... Det tror jeg faktisk du har ret i.

Hvis han er sådan overfor både ryttere og sponsorere, så forklarer det jo en hel del! :bike:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share