Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Hihi det er sjovt at læse historierne fra Atlas.

Ja

Drengeroevslog! Kan vi faa noget empiri!

Nej

Måske skulle jeg faktisk dedikere denne log til modellen og drengerøven Oliver Bjerrehuus; han må også lave en masse flotmandstræning, og så er hans mor en MILF.

Nå, træning i dag skete uden forudgående indtagelse af HellNO; jeg er simpelthen ved at brække mig over smagen. Det var nok ikke helt optimalt, for der var generelt ikke meget sovs i kroppen i dag, selv om dødløft kørte OK.

Kedelige gamle mennesker og dårlig musik. Heldigvis dukkede salt op, og sovsede power caget til.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 180

6 x 1 @ 220 - mixed grip

3 x 4 @ 165 - dobbelt overhånd uden straps

3 x 3 @ 165 - do

så var grebet smadret!

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

3 x 5 @ 49,2 - et kraftigt bygget kvindemenneske stod med en pind og lavede en blanding af bajonettræning og Kaptajn Jespersen-gymnastik bag mig. Ikke godt for fokus!

2 x 10 @ 31,4 - slapmandstræningsagtigt

Benpres:

2 x 15 @ 150 - så blev den rippet og taget af Fede Dorit, og jeg måtte gå over til:

Hack squat:

2 x 15 @ 50

Machine curls:

2 x 12 @ 35

2 x 8 @ 40

Decline bænk i smith:

3 x 15 @ stang+70

Stående læg:

12 @ 200

8 @ 300

3 x 8 @ 220

Reverse EZ curls:

4 x 10 @ 32,5

På en skala fra 32 (ynkeligt) til 45 (højest opnåelige uden krudt) cm bizpz, vil jeg nok alligevel give dagens træning 41 cm på grund af dødløften.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det ved jeg vist godt, hvem er! (i hvert fald hvis han hedder K).

Lukkede I den bare der, eller kommenterede han på vores træning; vi er vist ikke altid helt enige. En af hans kolleger i Atlas komplimenterede for nylig vores træning, selv om han mente, dele af den er "ren galimatias". De har dog nok taget skade af at skulle genoptræne for mange førtidspensionister :laugh:

Ja, han er faktisk cool nok, og jeg var en smule imponeret over hans fysik… :wub:

Om vi lukkede den dér - NEJ! Det var ligesom starten på samtalen! Han sagde godt at I ikke havde helt samme "ideologi" omkring træning. Jeg synes han virkede meget fornuftig, og vi fik os en god lang snak. Han er jo ikke den store tilhænger af internetfora, og det at alle kan udgive sig for at være eksperter, og dermed vejlede/rådgive andre i deres træning. Det vil jeg dog give ham ret i, det er nemt at blive vildledt, selvom det er i den bedste mening at andre vejleder/rådgiver. Derudover har vi også forskellige tilgange til træning og overbevisninger om hvad der "virker".

Så talte vi om det her med, at der er så mange herinde, som altid bare nævner squat, dødløft og bænkpres hver gang der bliver spurgt til træningsprogrammer etc., og det nærmest kun er vejen frem, hvis man laver de tre. Det er faktisk lidt samme opfattelse jeg har, og jeg har selv før i tiden følt, at hvis ikke jeg var god til de tre øvelser, jamen så var min træning ikke "rigtig" træning. Det kræver måske lige mere uddybende, men jeg går ud fra I forstår min pointe!

Samtalen gik full speed i selvsving på et tidspunkt, da han begyndte at vise billeder fra Mr. O (OMG OMG OMG) hvor han havde været afsted med en kammerat sidste år. Rigtig gode billeder, 100 % BB. I loved it :blush:

Link to comment
Share on other sites

' date='22. marts 2011 - 09:52 ' timestamp='1300783977' post='1498859']

Ja, han er faktisk cool nok, og jeg var en smule imponeret over hans fysik… :wub:

Om vi lukkede den dér - NEJ! Det var ligesom starten på samtalen! Han sagde godt at I ikke havde helt samme "ideologi" omkring træning. Jeg synes han virkede meget fornuftig, og vi fik os en god lang snak. Han er jo ikke den store tilhænger af internetfora, og det at alle kan udgive sig for at være eksperter, og dermed vejlede/rådgive andre i deres træning. Det vil jeg dog give ham ret i, det er nemt at blive vildledt, selvom det er i den bedste mening at andre vejleder/rådgiver. Derudover har vi også forskellige tilgange til træning og overbevisninger om hvad der "virker".

Så talte vi om det her med, at der er så mange herinde, som altid bare nævner squat, dødløft og bænkpres hver gang der bliver spurgt til træningsprogrammer etc., og det nærmest kun er vejen frem, hvis man laver de tre. Det er faktisk lidt samme opfattelse jeg har, og jeg har selv før i tiden følt, at hvis ikke jeg var god til de tre øvelser, jamen så var min træning ikke "rigtig" træning. Det kræver måske lige mere uddybende, men jeg går ud fra I forstår min pointe!

Samtalen gik full speed i selvsving på et tidspunkt, da han begyndte at vise billeder fra Mr. O (OMG OMG OMG) hvor han havde været afsted med en kammerat sidste år. Rigtig gode billeder, 100 % BB. I loved it :blush:

Vi må bare sige, at tunge vægte og basisøvelser ikke er for alle, og at man kan opnå meget uden dem, hvis man gider gøre tingene på den mindre effektive måde :smile:

Mht. Mr. O var de to instruktører oppe fra Atlas, der tog af sted, de heldige skiderikker. Jeg tror nok, de også rejste sammen med vores fagligt ansvarlige oppe fra Atlas. Han var på scenen til en underkonkurrence ved Mr. O. Han har skrevet lidt om det her, og der kan man desuden se hvilken form, den almindelige 50-årige holder oppe hos os... Der er ikke noget at sige til, at jeg glæder mig til at blive 50 :superman:

' date='22. marts 2011 - 09:56 ' timestamp='1300784163' post='1498861']

Det mener du ikke seriøst at hun er :nonono:

Jo da! I hvert fald i lige så høj grad, som jeg kunne finde på at dedikere min log til hendes søn...

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede salt og jeg stort set uden idioter i centret. Det var faktisk kun en enkelt quarter-squattende og magnesium-nassende islænding, som forstyrrede billedet. Til gengæld var der numsepiger i huset. To af dem skulle bare meldes ind, men hold da op hvor vi håber på at se især den ene af de numser squatte i tights :w00t: Damn!

For anden dag i træk mobiliserede vi alle de gode 20 kg-skiver til power caget :devil: Det skete, da salt shruggede med 220 på stangen! Video tilgår i morgen (lover jeg!).

Kropshævninger:

4 x 6 @ bw, OH

DB skulderpres:

10 @ 31,4

8 @ 31,4

10 @ 26,4

Yates rows:

3 x 10 @ 100

2 x 8 @ 110

Side laterals:

2 x 8 @ 16,2

2 x 8 @ 13,6

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 9 plader

DB rear laterals:

3 x 10 @ 12

Face pulls:

3 x 10 @ 30

Cable rows:

4 x 12 @ 60 - bredt neutralt greb

Shrugs:

3 x 10 @ 140 - ikke meget sovs her.

Triceps extensions-maskine:

4 sæt for at prøve den - op til 10 @ 50. Den virker mere skånsom mod albuerne end fransk pres, så den får en chance.

CG bænkpres:

3 x 10 @ 75

Link to comment
Share on other sites

I dag var der andre idioter i centret under vores træning. Bl.a. Klaus. Jeg hørte ikke så meget fra ham; faktisk kun lige nogle enkelte ord, men han var åbenbart ved at forklare en anden fyr, at træningen afhænger af biorytmer, så jeg gik nok ikke glip af det store. Da træningen var slut, dukkede underholdningen op i form af svømmernes Strenght and Conditioning CoachTM (nej ikke salt, men den anden). Han instruerede en kommende invalid i squat. De talte noget om parallel, og salt og jeg blev enige om, at de måtte tænke på de to safety bars.

Desuden var der masser af sære eksistenser i omklædningen, eks. en fyr, som barberede sin brystkasse meget omhyggeligt, men hvis ryg og skuldre var tæt dækket af lange, sorte hår, en fyr, som havde et massivt metalbånd om halsen (måske frekventerer han samme klubber i Århus som RasmusHipster...) og en fyr, med en tatovering på siden af kroppen, der var lavet efter samme princip som de gamle MAD-blades bagsider, hvor man kunne folde dem, og der så fremstod et nyt motiv. I hans tilfælde var det så hans flæsk, der hang ned og dannede et sammenhængende motiv med det flæsk, det mødte omkring navlehøjde... Jeg ville alligevel ikke bede ham række armen i vejret af nysgerrighed.

Træningen var faktisk udmærket, og dagens tema blev 10'ere. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg blev meget svimmel efter hvert sæt især i squat og DB pres :crazy: Det var ikke så sjovt.

Squat:

En masse opvarmning med både front og back, for benene var møgstive.

4 x 10 @ 100

Leg curls:

3 x 10 @ 93

Skrå DB pres:

10 @ 31 (højre)/34 (venstre) - ja, så rundtosset var jeg...

3 x 10 @ 40,6

2 x 10 @ 31

Leg extensions:

2 x 10 @ 190 lbs.

Good mornings:

4 x 10 @ 80

Stående læg:

4 x 10 @ 220

Og så havde jeg en sjov (vælger jeg at kalde det) oplevelse i badet. Det er før sket, at et barn har kigget på mig og derefter på sin ynkelige far, og sagt noget i retning af "far, hvorfor har du ikke sådan nogle store muskler?" eller "hvorfor har du sådan en stor mave, far?). Det glæder jo altid, og man ønsker, at man havde en pose gulerødder til barnet. I dag står vi tre mennesker i badet; en knægt på ca. fire år, dennes far og mig. Knægten glor på mig (!), og siger: "far, han har bryster. Er det en pige?". :crazy:

Jeg stod lige et par minutter foran spejlet efter det... And it's all muscle!

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

I dag står vi tre mennesker i badet; en knægt på ca. fire år, dennes far og mig. Knægten glor på mig (!), og siger: "far, han har bryster. Er det en pige?". :crazy:

Jeg stod lige et par minutter foran spejlet efter det... And it's all muscle!

Ohohohohohoohohohohhohohohohhhoooooo. Det var vidst godt at jeg ikke var der... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:clap:

PRICELESS

Njae, jeg grinede da også selv, da jeg lige var kommet mig...

Jeg håber nu, at faren har taget en snak med knægten, så det ikke kommer til at præge hans udvikling og forhold til det modsatte køn! Tænk hvis han om tyve år går rundt og er seksuelt frustreret, fordi han aldrig har kunnet finde en kvinde, der kan leve op til det, som han så i svømmehallen som barn! Tænk hvis han bliver bøss'!

Ohohohohohoohohohohhohohohohhhoooooo. Det var vidst godt at jeg ikke var der... :laugh:

Ja.

Hold da kæft, man kan marchere længe gennem ørkenen, når bare der falder den slags dråber en gang imellem.

Jojo, men det behøver nu alligevel ikke ske for tit!

LOL - Hvilken skål bruger Clarken?

Jeg har faktisk ledt efter et målebånd for at tjekke, men sådan et har vi åbenbart ikke.

Haha det er skægt!

Ja. (Fordi det er så langt ude, right?)

' date='24. marts 2011 - 23:17 ' timestamp='1301005046' post='1499855']

It's all BB!

And all natural!

Jeg gerne supplere med det aabenbart meget rammende: Sture patter!

Nemlig! Det er lige på kornet, og det er dét, vi skal tage med os fra denne episode!

I går blev det til hele to besøg i Atlas. Hva'be'har'!

Først den planlagte morgentræning som gik, lige som morgentræning altid gør; det var slapt og uoplagt. Senere blev der helt uventet mulighed for at træne om aftenen, så jeg greb chancen. Her mødte jeg PowerPrincess' lille flirt, K, og vi fik vendt lidt af hvert.

Om morgenen var der fuld af ældre mennesker, som er utroligt gode til at gå i vejen, til trods for at de ofte er lettere gangbesværede og ikke rigtig laver noget. Om aftenen var der bedre plads, men for hulen en jammer med de unge drenge der trænede.

Der blev trænet lidt ryg, rimeligt med skulder og en masse arme, men jeg kan faktisk ikke huske det hele, så jeg vælger bare at notere et enormt pump i armene i dag, en lettere irriteret sene i højre albueled og nogle kæmpe trapz!

Så meget tekst og så ingen tal. Det går dælme ned ad bakke med MOL.

Bum!1!!

Link to comment
Share on other sites

Der blev trænet lidt ryg, rimeligt med skulder og en masse arme, men jeg kan faktisk ikke huske det hele, så jeg vælger bare at notere et enormt pump i armene i dag, en lettere irriteret sene i højre albueled og nogle kæmpe trapz!

Det' BB!

Der er ogsaa for mange drengeroeve!

Og Arne og MZ og MaxP!

Vh. MOD

Link to comment
Share on other sites

Der er ogsaa for mange drengeroeve!

Det' BB!

Og Arne og MZ og MaxP!

Vh. MOD

Ja, så fis ud af loggen med jer, inden min log bliver en del af den hovedrengøring på MOL, som jeg forudser i en nær fremtid!

I dag kan jeg logge to træninger. Nej, jeg er ikke begyndt at træne to gange om dagen, men jeg var for doven til at logge i går. Desuden er der, trods alt, nok flere drengerøve med småbranderter på MOL en søndag, og der var ingen grund til at risikere, at der går fyren-den-af eller drengerøvssnak i loggen. Der bør vi fortsat bruge ARTO.

I går eksperimenterede jeg lidt med bryst- og bicepstræningen; de muskelgrupper som jeg har et sært had/kærlighedsforhold til. Min skulder er begyndt at brokke sig lidt ved brysttræningen, og jeg synes egentlig, at det virker til at være mange (3+) work sets, der provokerer det. Derfor lod jeg mig inspirere af Johnny Bravours glimrende videoer af Mr. Yates, og kørte flere øvelser med lidt forskellige vinkler og med kun ét work set pr. øvelse.

Mht. biceps konsulterede jeg den mystiske Mr. K, aka. Charmetrolden aka. PowerPrincess' fitnessflirt, og vores centerleder omkring mit ømme albueled. Begge mente, at det var fikseringen af overarmen i f.eks. curls-maskinen, der giver lidt problemer, så Torben viste mig fritstående Concentration Curls, som han first hand havde lært af Arnold (Schwarzenegger; østrigsk født tidligere republikansk guvernør i Californien og syv gange Mr. Olympia).

Derfor prøver jeg nu i en periode at køre flere øvelser, men kun få work sets i hver, til brystet, og at køre bicepsøvelser uden fikseret overarm. I øvrigt prøver jeg at holde pauserne i brysttræningen til et minut mellem sættene, men det koster sgu på ydelsen!

Til sagen:

Træning i går:

Decline bænkpres:

12 @ 50

12 @ 70

8 @ 100

Lav skrå DB pres:

10 @ 26

10 @ 31

4 @ 49,2 - :crazy:

Skrå BB pres:

10 @ 60

8 @ 90

Incline flyes:

10 @ 13,6

10 @ 16,2

8 @ 18,8

Flyes:

8 @ 18,8

Concentration Curls:

12 @ 11

12 @ 13,6

8 @ 16,2

EZ Curls:

10 @ 27,5

8 @ 39,5

DB curls:

8 @ ca. 19

DB Hammer Curls:

8 @ ca. 19

EDIT: læg, for s..., jeg trænede masser af læg!

Masser af weekend-krigere i centret...

Træning i dag:

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 180 - dobbelt overhånd

7 x 1 @ 220 - teknikken var ikke helt super, men der var masser af styrke

4 x 3 @ 165

2 x 3 @ 165

Leg Press:

3 x 10 @ 200

3 x 6 @ 230

5 @ 250

Salt bøjede ben og bænkede løs.

Færdig.

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Mht. biceps konsulterede jeg den mystiske Mr. K, aka. Charmetrolden aka. PowerPrincess' fitnessflirt, og vores centerleder omkring mit ømme albueled. Begge mente, at det var fikseringen af overarmen i f.eks. curls-maskinen, der giver lidt problemer, så Torben viste mig fritstående Concentration Curls, som han first hand havde lært af Arnold (Schwarzenegger; østrigsk født tidligere republikansk guvernør i Californien og syv gange Mr. Olympia).

Har du ondt paa indersiden eller ydersiden?

(Ham der Arn kom en del nede paa Power Grill paa et tidspunkt... Tror det var ham.)

edit: Sorry det var ChristianB. Min fejl.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Har du ondt paa indersiden eller ydersiden?

(Ham der Arn kom en del nede paa Power Grill paa et tidspunkt... Tror det var ham.)

edit: Sorry det var ChristianB. Min fejl.

Det må være ydersiden; altså der hvor der ikke er så mange hår. Nogle tips? Jeg har overvejet, at få en thailandsk massøse til at gå lidt på den. Hvis jeg køber en velskænket fad nede i Istedgade, kan jeg sikkert få det med i prisen.

I går var der dømt tidlig træning, og det betyder ofte en meget høj koncentration af børn og gamle ulækre mænd i omklædningen. Der var f.eks. tre personer med ble, og kun to af dem var under 75 år. Det er samfundssind, når man som voksen blebærer, der sikkert får dem betalt af det offentlige, kigger grundigt efter i bleen, for at se om den kan bruges igen! I hvert fald håber jeg, at det var det, han gjorde.

Pullovers:

12 @ 26

12 @ 31

8 @ 40,6 - vist nok første gang jeg har kørt denne. Den føles ikke særlig godt.

BO DB rows:

2 x 12 @ 57,5

DB skulderpres:

3 x 8 @ 31

Yates Rows:

3 x 10 @ 100

Kropshævninger:

4 x 6 @ bw

Side Laterals:

2 x 10 @ 13,6

8 @ 16,2

10 @ 13,6 - siddende og strikte, modsat folk omkring mig, som lignede syge måger, der prøver at lette.

Shrugs:

3 x 10 @ 160

Link to comment
Share on other sites

Først den planlagte morgentræning som gik, lige som morgentræning altid gør; det var slapt og uoplagt. Senere blev der helt uventet mulighed for at træne om aftenen, så jeg greb chancen. Her mødte jeg PowerPrincess' lille flirt, K, og vi fik vendt lidt af hvert.

:wub: :wub: :wub: need I say more! Endnu en grund til at komme til gæstetræning in tha Atlas BB-crib.

PS Jeg vil også være Strenght and Conditioning CoachTM fordi det lyder sejt

Link to comment
Share on other sites

Det må være ydersiden; altså der hvor der ikke er så mange hår. Nogle tips? Jeg har overvejet, at få en thailandsk massøse til at gå lidt på den. Hvis jeg køber en velskænket fad nede i Istedgade, kan jeg sikkert få det med i prisen.

Jeg har generelt ikke saa mange haar paa albuen, men hvis det er den side, hvor du ville skyde en dosis heroein, saa har jeg haft samme problem, der lader til at vaere kommet af netop preacher curls og lignende, hvor armen bliver fikseret.

Pullovers:

12 @ 26

12 @ 31

8 @ 40,6 - vist nok første gang jeg har kørt denne. Den føles ikke særlig godt.

Til gengaeld kan den typisk maerkes dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

' date='30. marts 2011 - 15:31 ' timestamp='1301491906' post='1501400']

[...]

PS Jeg vil også være Strenght and Conditioning CoachTM fordi det lyder sejt

Nej, det vil du så ikke være. Men hvis du insisterer, så behøver du blot et clipboard, en Dymo-maskine (til at skrive "Strenght and Conditioning Coach"-labels ud med), nogle stupide variationer over kendte øvelser og nogle mindreårige, der tror på dig; så er du kørende.

Jeg har generelt ikke saa mange haar paa albuen, men hvis det er den side, hvor du ville skyde en dosis heroein, saa har jeg haft samme problem, der lader til at vaere kommet af netop preacher curls og lignende, hvor armen bliver fikseret.

[...]

Jeg ville nok skyde i lysken, for jeg kan ikke finde en blodåre på armene for fedt, men teoretisk set ja. Læs i øvrigt nedenfor om den kedelige udvikling i sagen.

Jeg kan endnu en gang præstere at logge to trænngspas på én gang. I går aftes fik jeg nemlig ikke logget, da jeg pludselig skulle pakke 50 kg parteret, økologisk, græsfodret jersey-ungokse i fryseposer og lægge dette i min til formålet indkøbte fryser nr. to. 50 kg lige i musklerne over de næste måneder; jeg bliver swole!

Træningen er decideret hæmmet af min underarm. I går kørte jeg biceps, og det gik OK. Så tænkte jeg, at jeg da lige kunne prøve Reverse EZ Curls med en alt for tung vægt, da salt havde hugget stangen til noget cross fitt; det kunne jeg så også godt - prøve, altså... Av! I dag opgav jeg al rygtræning, og måtte opgive Side Laterals efter tre reps, fordi de rev i underarmen :crazy:

Trøning i går:

Squat:

6 @ 60 - back

6 @ 60 - front

6 @ 80 - back

6 @ 80 - front

10 @ 100 - back

5 @ 110 - front - total confuzion af benene!

10 @ 100 - back - igen!

5 @ 110 - front

10 @ 100

5 @ 100

Benene var helt confuzed, og er vokset ca. 14 %. Jeg håber, Store Robert har nogle fede shorts i denne sæson!

Decline bænkpres:

12 @ 50

12 @ 70

8 @ 100

Skrå DB pres:

12 @ 31

10 @ 36

8 @ 40,6

Skrå BB pres:

10 @ 70

6 @ 90 - slapmandstræning

Incline flyes:

12 @ ?

12 @ ? - men ikke det samme som før

8 @ 21

Flat flyes:

8 @ 23

Leg curls:

3 x 10 @ 93

Good mornings:

5 @ 100 - :crazy:

3 x 8 @ 90

Stående Concentration Curls:

3 x 10 @ ca. 17

EZ Curls:

3 x 10 @ 32,5

Læg i benpres:

20 @ 160

3 x 15 @ 160

Reverse EZ Curls:

1 x totalt crash @ 42,5

Træning i dag:

Siddende DB skulderpres:

2 x 8 @ 31

2 x 10 @ 26

Side Laterals:

Abort mission efter tredje rep med 13,6.

Reverse Pec Deck:

2 x 20 @ 10 plader

Pullovers:

10 @ 31

3 x 8 @ 36 - jeg er endnu ikke overbevist om denne øvelses ikke-bøssethed.

CG bænkpres:

3 x 10 @ 75

Fransk pres:

8 @ 42,5

2 x 8 @ 37,5

Det var godt nok skidt. Til gengæld har jeg spist en masse kage i dag.

Nå ja: jeg lavede nogle swings med min 32 kgs 'bell i går.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan endnu en gang præstere at logge to trænngspas på én gang. I går aftes fik jeg nemlig ikke logget, da jeg pludselig skulle pakke 50 kg parteret, økologisk, græsfodret jersey-ungokse i fryseposer og lægge dette i min til formålet indkøbte fryser nr. to. 50 kg lige i musklerne over de næste måneder; jeg bliver swole!

Det lyder :4mewantfood: og ja tak, swole and BB!!1

Benene var helt confuzed, og er vokset ca. 14 %. Jeg håber, Store Robert har nogle fede shorts i denne sæson!

Er GASP!!!!!!!!OMG!!!!!!!!! ikke længere godt nok, eller XXXXXXXXXXXXXXXXXL :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share