Personlig-træner-fælden


sophiala
 Share

Recommended Posts

kan klare synet af mine egne deller, er jeg så syg ?

tror det springende punkt er at vi ik har nogen anelse om hvorvidt der ER deller og hvor stort et problem det er....

uden pics, og lidt flere oplysninger, vægt og højde (beklager hvis du har skrevet det et andet sted :) )

så er det lidt svært at bedømme...

tror vi har fattet at du ik selv bryder dig om din mave, det var nu os mere den tone du selv skrev om maven i

der fik mig til at skrive traumatiseret....

det var dig selv der bragte psykisk syg ind i diskussionen.... :confused2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kan klare synet af mine egne deller, er jeg så syg ?

tror det springende punkt er at vi ik har nogen anelse om hvorvidt der ER deller og hvor stort et problem det er....

uden pics, og lidt flere oplysninger, vægt og højde (beklager hvis du har skrevet det et andet sted :) )

så er det lidt svært at bedømme...

tror vi har fattet at du ik selv bryder dig om din mave, det var nu os mere den tone du selv skrev om maven i

der fik mig til at skrive traumatiseret....

det var dig selv der bragte psykisk syg ind i diskussionen.... :confused2:

Hvorfor er det lige at du tror at det ikke er deller ? Jeg har jo fortalt at op til flere personer (træner, alternativ behandler og læge) har set på mig, og siger at jeg har et tykt fedtlag der dækker mine mavemuskler.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Undskyld...men hvad helvede skal du bruge en træner, x antal alternative behandlere (og hvorfor iøvrigt skulle de se på din mave?) og en læge til at fortælle dig at du har fedt på maven??? :confused2:

HVIS du ikke kan se dine mavemuskler er det fordi du har for meget fedt på maven...musklerne har du...dem er du født med!

Hvis du vil have mavemusklerne frem er en vej mod disse cardiotræning (cykling, løb m.m.) og korrekt kost.

That´s it!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev : Dette er Ikke for at beskylde dig og sluttede af med :Du kunne have lidt de samme tendenser

først skriver jeg lidt -bagefter tendensenser - hvilket minimerer tilknytningen til "lidelsen" som de stakkels mennesker har.. (som jeg ikke besylkder dig Overhovedet for at have)

I mine øjne er dette Ikke beskyldninger i nogen form.. Desuden snakker jeg i mit indlæg om mig selv og andre tilfælde - og spørger bare om DU har LIDT - læs LIDT - da det er LIDT jeg skriver og så mener jeg fandme LIDT - af de samme tendenser?

Jeg har forsået at du ikke søgte noget svar på dit problem - men søgte bare at hjælpe andre med ikke at falde i en "personlig træner" fælden - men være mere skeptiske overfor deres personlige trænere...

DErudover prøver folk herinde(mange som har åbenlyst mere forstand på træning - en den såkaldte personlige eks-træner af din) - at spørge til hvordan din situation er - så vi måske kan afhjælpe dit problem!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Slettet bruger

Svar bedre sent end aldrig ;

Sophiala - jeg synes under ingen omstændigheder det er din pligt at skulle tænke på ordvalg - en ting er, at det giver sgu da nærmest sig selv at man gerne vil have at en sixpack er synlig, en anden er - at er du nybegynder, så er det den person med viden - altså træneren - der skal kun spørge ind til dig, til hvad du ønsker - så du får defineret det.

Synes han har været en sjuskerøv din træner. Basta :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share