Eremitageløb start oktober


Guest mbyms
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Cilius luftede tanken om at deltage i Eremitageløbet på 13,4 km -mener jeg det var - i starten af oktober. Det skulle være sammen med et par andre - og samtlige skulle vist være ussel løbe-form........

Er der nogle, der ville være friske på at deltage??

Jeg kunne godt tænke mig det. Kan ikke engang løbe 2 minutter pt..... :tongue: Men kunne godt tænke mig, at komme i form, og at netop have et mål a la dette. Kunne jo være rigtig sjov, hvis der var et helt hold - f.eks et MOL-hold (nu man sov brandert ud til træf - host)................

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Efter at have trænet med Anyone i et ½ års tid har jeg lært en lidt forfængelig side af manden. Et godt eksempel er at Zoa og jeg møder op i gamle trætte T-shirts, mens Anyone finder den nyeste WSB Musclemadness på til træning (den som Zoa og jeg bruger som pudebetræk). Dette er måske en pendant til hvorfor at Anyone ikke har lyst til at have MOL's t-shirt på (den er jo batik-hippie-farvet). :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er allerede tilmeldt, og er også i ussel løbeform, det håber jeg dog at nå at gøre noget ved inden eremitageløbet B)

MEN UANSET HVAD LØBER JEG IKKE I BATIK T-SHIRT!

Nå ja ok, hvis man er lidt usikker på sig selv og mangler enhver for for selvtilid, kan jeg da godt se det kan være lidt svært ikke bare blindt at følge mængden når den diktere moden. Vi andre der "hviler i os selv" (hold kæft et popsmart modebegreb :lol: ) har dog ingen problemer i at vise os offentligt i vores MOL T-shirts

Link to comment
Share on other sites

I'm in.

Tilmelding på eloeb.dk.

Efter at have udskiftet sportsvognen med en st. car, er jeg begyndt at cykle på arbejde. Det har gjort, at jeg allerede nu er i samme form som til sidste års eløb, så jeg satser på at være hurtigere end nogensinde. (Jeg løber normalt kun målrettet max. 10 uger op til e-løbet).

Link to comment
Share on other sites

Mr-Lying-Wilks-Watts

Jeg tror enhver der har været i nærheden af mig når jeg træner ved at det IKKE er tøjforfængeligheden der er i højsædet… ;)

…men jeg går ikke af vejen for at flexe lidt foran spejlet mens jeg træner :4george:

Jeg hviler ganske udemærket i mig selv, men jeg ville aldrig kunne finde hvile i en batik t-shirt!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er næsten klar til at sige - jeg vil med. :)

Ja ja ja - ikke noget næsten her - kom du bare :bigsmile:

Anyone uden batik-t-shirt, Jarvig næsten med - tegner jo til en hel MOL-tur *G*

Jeg er på, og hvis der er nogen (som vel at mærke HELLER ikke kan løbe 2 minutter ad gangen endnu) - så sig lige til hvis i vil være med til at træne op..........for jeg har da vist nok lige ret svært ved at hive mig selv ud i de løbesko .......... :4whip:

På netdoktor er der mulighed for at lægge et personligt løbeprogram ved indtastning af hvile- og maxpuls. Man indtaster startform (f.eks. aldrig løbet før) og mål (f.eks. løbe en halv time i træk) - herefter får man en gang om ugen tilsendt ugens program. Det er lagt forskelligt, med interval, lunten og restitutionsuge, afhængig af ugen og andet, der spiller ind........jeg har gjort det, og må se om det spiller - det ser i vel så den 5. oktober........uff......av, jeg er allerede forpustet synes jeg - må hellere have en smøg *G*

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke tænkt mig at lave nogen egentlig træning op til, bare list smålunteri og en spurt efter bussen i ny og næ. :tongue:

Sidste gang løb jeg eremitagen efter en nat med øl, pizza og 4 timers søvn, og jeg var kun 5 minutter fra at vinde en løbsnål (som man vinder hvis man løber hurtigere end gennemsnittet).

Men det kunne måske være meget smart at tage et par løbeture rundt om søerne de sidste uger op til. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået helt lyst til at melde mig til løbet.

Det er alletiders måde til at tvinge sig selv i form på, min nuværende form er elendig, fordi jeg ikke rigtig har løbetrænet det sidste års tid.

Så konditionen er ikke hvad den har været!!!

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

nejnejnejnejnejnej...................altså jo, hvis det ikke er mig, der kommer sidst................de der 30 smøger og dårlig form..........hmmm.......kunne jo få en at tro at det ville blive mig - men vi har IKKE godt af bajere........nej.

Enhver anden sidste mand taber cføli en kasse.................*G*

Link to comment
Share on other sites

Sikke mange der pludselig skal med - sejt!

Mon der er nogen der har en ide til hvordan man træner sig op til et sådan løb? Tror nemlig ikke jeg er en af dem der kan løbe 13,3 km efter en druktur... ;)

Har en ide om at løbe korte ture her i august og så veksle mellem lange og korte ture i september - er det helt skørt???

Vil da samtidig lige nævne, at der er 'Sensommerløbet på Frederiksberg' søndag d. 31 august klokken 11 - hvis der er nogen der synes det kunne være sjovt at deltage i. Det er muligt både at løbe 5 og 10 km...eller gå 3 km.

...gå ind på www.frederiksbergmotion.dk og tjek det ud...

GLÆDER mig til 5 oktober.

Hulahop fra Camilla :biggrinbounce:

Link to comment
Share on other sites

Sensommerløbet på Frederiksberg' søndag d. 31 august klokken 11

Jeg har seriøst overvejet at tilmelde mig, men nu er der blevet tale om at stille et hold til DHL stafetten på arbejde og det ligger 2-4september :angry:

Jeg tror desværre ikke jeg er frisk på to konkurrencer så tæt på hinanden...

Man er jo ikke så hurtig til at restituere som de "unge" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

Hep - er der en kjøwenhavner, der er frisk på at løbe sammen med mig. Hovsa, skulle vist sætte løbe i situationstegn :bigsmile: For jeg er da NADA kommet igang.............en, der kunne trække i mig, og omvendt, ville være overdrevet........

Men .............det SKAL være en, der efter 30 meter har lyst (men IKKE gør det selvfølgelig) til at stoppe og få sig en Cecil uden filter...........altså, seriøst dårlig kondi....... :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share