Eremitageløb start oktober


Guest mbyms
 Share

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg forventer at at gennemføre inden starten går til Copenhagen Marathon,(som jeg igen forventer at gennemføre inden næste års eremitageløb )

grundet betændelse i benet, ondt i knæet og forkølelse(som jeg desværre stadig er lidt plaget af) har jeg ikke trænet de sidste 10 dage og har derfor fået mere ned rigeligt nedtrappet :angry:

omvendt er der firmafest med god mad og masser af sprut i aften og drukfest hos X'en i morgen aften, så der burde være rig mulighed for at få fyldt depoterne op inden løbet.

Godt så, nu skulle de dårlige undskyldninger være på plad på forhånd. På søndag bliver det bare fuld gas hele vejen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Uuuuh - Cilius - du presser og stresser :unsure: Jeg har ikke løbet i...hmmm 1 1/2 uge, hvilket ikke skyldes stratetiske grunde men nærmere dovenskab :hehe: Så du har rig mulighed for at slå mig. Pyyyh, nu har jeg smidt al stress og konkurrence af mine skuldre...

Er lidt spændt på i morgen - rigtig godt løb til jer alle hvis ikke vi ses... ;)

Camilla :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke lige fået løbet på det sidste - restituerer/superkompenserer til det endelige slag :lol:

Jeg har forresten 17868 som startnummer, hvilket betyder det er mig som løber rundt og samler alle op... længe leve bagtroppen - hip hip hurra, hip hip hurra :partycrowd:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at løbe en kilometer på omkring 4:50 min, men det bliver da lidt hårdt.

fair nok der kan jeg også være med, det er de næste 12,3km det bliver svært :lol:

Er vi friske til i morgen B)

:lol:

Om vi er... det er i hvertfald i dag det sker. Jeg har startnummer 17868, hvilket placerer mig et sted mellem pensionisterne og barnevognene - stadig et par tusinde numre bag alle powerwalkerne :(

Link to comment
Share on other sites

Og den unge Cilius' tid: :4trumpet::4trumpet::4trumpet: 1:14:25 - til dem som har lyst til at dobbelttjekke, så havde jeg startnummer 17868 ;)

Yes sir, jeg sad ellers og ventede på den kasse pilsnere. Det kunne have været så rart med et en lille hof efter turen...

Jeg startede uhjælpeligt tilbage i feltet. Faktisk lå jeg som forudsagt bagved alle powerwalkerne og 35 års jubilarerne... så jeg har de første 3 km med interval plyometrisk træning (spring side til side). Men kunne ikke have gjort det meget hurtigere - var godt brugt da jeg endelig kom i mål. Der var en glubsk bakke lige før 8km mærket :w00t:

Hvordan gik det dig Mbyms?

Hvad med jer andre?

Deltog i, eller er det kun varm luft med jer?

Link to comment
Share on other sites

Pga. daglig cykling var min form faktisk på niveau med sidste års E-løb, da jeg påbegyndte løbetræningen for 3 måneder siden. 3 mdrs nogenlunde seriøs træning resulterede i knap 2 min. forbedring på min normale kuperede 5 km træningsrute.

Et noget magert resultat af ca. 40 løbeture (bakkeløb, interval, 5 km, 10 km, jogging, Coopertest ... you name it).

Spørgsmålet var, hvordan det gik ...

Jeg drømte om 56 min (all time PB)

Jeg håbede på 57 min

Jeg regnede med 58 min

Jeg løb på 59:15

Det lader til at være nåletid i den bedste gruppe, så jeg vil erklære mig tilfreds, selv om en forbedring på 1:40 i forhold til sidste år slet ikke står mål med forberedelserne.

Link to comment
Share on other sites

Må nok erkende at jeg ikke har de store ambitioner om en supertid (i år) - jeg gætter på at jeg ender på 1.10 +/-  :chicken:

Og tiden blev: 1 time 10 minutter og 51 sekunder.... så mit gæt var ikke helt ved siden af. Jeg må godt nok indrømme, at jeg synes det var svært at komme frem gennem masserne, men det bliver forhåbentlig lettere næste år når startnummeret bliver lidt lavere ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at se at så mange MOL'ere har deltaget i dette traditionsrige løb. :)

Min tid blev på 59.53, hvilket jeg er yderst tilfreds med i betragtning af den ringe mængde træning (pga. skader) jeg har fået gennemført. Bakkerne føltes godt nok noget stejlere end sidste gang, men det skyldes nok de 5 kg ekstra (rå muskelmasse :lol: ) jeg render rundt med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share