2. enkeltstart (d. 26.7)


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Niks - ingen anelse

Men det bliver formentlig en ret dramatisk enkeltstart.

Der har allerede været en del alvorlige styrt. :blink:

Gud ved hvad for en strategi man skal vælge, når man ligger oppe blandt farvoritterne

- kører sikkert - så taber man måske placeringer til ryttere der satser

- satser - men så ryger man formentligt i asfalten

Godt nok spændende. Tror næsten jeg er for :chicken: til at kunne holde ud at se det. :D

Link to comment
Share on other sites

Gud ved hvad for en strategi man skal vælge, når man ligger oppe blandt farvoritterne

- kører sikkert - så taber man måske placeringer til ryttere der satser

- satser - men så ryger man formentligt i asfalten

Ja det er et ret spændende dillemma. Men som man siger, - Will man winnen muss man satzen ;) eller et mere økonomisk udtryk; afkast følger risiko :w00t:

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

Hmm efter alle de spændende etaper, var der lagt op til at det her skulle blive den bedste af dem alle, og nu sidder jeg her og syntes det var lidt en fuser :( hvad med jer

Enig. DEt var sgu lidt fesent. :(

Men der var aldrig reel spænding, Armstrong var for stærk for Ullrich, og havde det komplet under kontrol. Og hvis Ullrich ikke var styrtet, havde han ikke kunnet snuppe Armstrong alligevel. Æv...

Link to comment
Share on other sites

Men jeg synes bestemt det var bemærkelsesværdigt at Ullrich kun var 22 sek efter Armstrong før enkelstarten, hvis holdkørslen ikke fandtes i touren.

Det siger jo også lidt om Ullrich, at han faktisk alligevel sagtens kan matche Armstrong og endda vinde over ham, hvis ikke holdkørslen var med.

Link to comment
Share on other sites

Hvis placeringerne mellem USP og Bianchi havde været omvendt, havde Ullrich været foran med 10 sekunder nu!

DET ville have været et spændende Tour de France! ;)

Men holdtidskørslen er ikke så slem, som den bliver gjort til. Vinokourov og Mayo er sikker MEGET tilfredse med dens eksistens i dette års Tour. Ellers havde de med 100% garanti ikke fået deres etapesejre... I hvert fald ikke på den måde, de gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu ikke se hvorfor det skulle være fesent. Regnvejret var i mine øjne den perfekte kulisse til det drama, vi havde forventet, og fik. Ullrich havde alt og vinde, og alt at tabe, så han måtte satse. Det gjorde han, og tabte. Det er der i mine øjne også noget stort i; det er med til at gøre Touren mytisk. Hvis det altid lykkes når man satser, bliver det tandløst. (Og jeg holder med Armstrong ;) )

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder dog klart med Ullrich, men selvom han havde kørt nogle sekunder ind på Armstrong på denne enkeltstart, ville han IKKE kunnet snuppe den gule trøje imorgen. Det tror jeg næppe sprinterholdene og USP ville tillade.

Og udfra Lances udtalelse for nogle timer siden, tror jeg heller IKKE at Ullrich får nogen chance for at vinde næste år. Vi kan godt regne med en Armstrong der garanteret er mere stærk end før. Han ville helt sikkert komme hårdt igen næste år. Det er jeg overbevist om!!

Link to comment
Share on other sites

Men holdtidskørslen er ikke så slem, som den bliver gjort til. Vinokourov og Mayo er sikker MEGET tilfredse med dens eksistens i dette års Tour. Ellers havde de med 100% garanti ikke fået deres etapesejre... I hvert fald ikke på den måde, de gjorde.

Hvem skulle dog have stopppet dem?

Havde det ikke været for holdtidskørslen havde en som Mayo, da tværtimod ligget noget tættere på de allerførste, men sådan er touren nu engang og jeg kan godt selv lide, at den er med.

Desuden kan man selvfølgelig aldrig i virkeligheden spå om, at Ullrich kun ville have ligget 22 sek. efter uden, da en del hændelser kunne have udformet sig anderledes.

Link to comment
Share on other sites

Ullrich har faktisk selv sagt i et interview at han ikke satsede specielt meget men han gled i noget olie der i svinget, det tror jeg også på eftersom de sagde at en anden havde styrtet der før Ullrich og det må han ha fået besked om

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder dog klart med Ullrich, men selvom han havde kørt nogle sekunder ind på Armstrong på denne enkeltstart, ville han IKKE kunnet snuppe den gule trøje imorgen. Det tror jeg næppe sprinterholdene og USP ville tillade.

Og udfra Lances udtalelse for nogle timer siden, tror jeg heller IKKE at Ullrich får nogen chance for at vinde næste år. Vi kan godt regne med en Armstrong der garanteret er mere stærk end før. Han ville helt sikkert komme hårdt igen næste år. Det er jeg overbevist om!!

For det første er jeg egentlig ligeglad med om det var LA eller pølsetyskeren der vandt, men det skulle være spændene og det var det.

apropos æde **** så tror jeg Rolf Sørensen har ret, hvis situationen havde været omvendt - havde LA skidt højt og flot på ALLE "regler" og fyret den max af for at vinde på champs -også selv om det betød at "paraden" blev ødelagt. Det kan godt være LA vil æde hvad som helst for at vinde næste år, men det bliver han også nød til. Når en "uovervindelig" sportsmand vise krise, vil resten lugte blod og rent mentalt erklære ham "beateble", se bare på sådan en som Mike Tyson - INGEN troede det var muligt at slå ham, reelt havde modstanderen tabt kampen INEN han gik i ringen. Indtil den dag hvor Tyson havde et knæ i gulvet og blev talt over. Han vandt dog kampen, men den matale barriere var brudt - for altid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share