Sådan træner Brad Pitt


Jay
 Share

Recommended Posts

nøj hvor er rønnebærrene sure

I hear you

Hvorfor sidder i og basher ham for hvor "lille" han er osvosv..? det er ikke ham selv der siger han er "stor". Han har vel den fysik han ønsker at have - forholdsvis muskuløs(i forhold til den generelle standard i befolkningen) og meget markeret!

jeg syntes han har en fed krop.. men efter jeg selv begyndte at træne synte sjeg ikke han er så stor igen.. da jeg var en smule yngre 3-4 år... syntes jeg han var motherfucker stor .. især da jeg så filmen "Kalifornia" hvor han spiller en sindsyg massemorder.. der syntes jeg han havde en mega fed overkrop.. Det syntes jeg bare ikke mere.. efter at have set den igen for et par måneder siden..

Men jeg syntes han er sej.. Han har en attitue og aura rundt om sig - og han er den vilde kvindetækker.. hvilket er beundrelsesværdigt.. ingen jantelov eller sure miner herfra :)

Desuden hører jeg fra mange piger at det ikke altid er de store muskelbundter de vil have.. Har hørt mange som siger at jean claude van damme er lidt for stor! men hva...

Link to comment
Share on other sites

stor eller ej, lille fedtprocent eller ej og AS pga den nye film eller ej,

så har manden da en killer fysik i Fight Club :4whip:

jeg byttede gerne... :bunny:

Selvom jeg fik alle millionerne med, vil jeg ikke bytte krop med ham.

De features ved hans krop som plastikkirurgerne bliver betalt i dyre domme for at efterligne, er hans ansigtstræk. Jeg gir ham det at hans ansigt har et specielt drenget/maskuline træk - som ikke kan trænes sig til det er noget man er født med. Jeg misunder ham ikke resten af kroppen -jeg har dog ikke set ham i den nyeste film.

Link to comment
Share on other sites

Normalt: Jennifer A..mums...

(med ultra Jysk accent)

Naaaa.. fru Pitt der, hende den bette fra venner..sådan et bette skravl .... ka a ikke tage fra , vææærken i æ mark eller i æ sæng! Hun sku ha nogen brææædere hofter og nogen katøfler!!!

Link to comment
Share on other sites

Normalt: Jennifer A..mums...

(med ultra Jysk accent)

Naaaa.. fru Pitt der, hende den bette fra venner..sådan et bette skravl .... ka a ikke tage fra , vææærken i æ mark eller i æ sæng! Hun sku ha nogen brææædere hofter og nogen katøfler!!!

:tongue::tongue::tongue:

Hmm... Men måske er det vejen frem at tabe sig 10 kilo? :sneaky:

Det vil helt sikkert være muligt at veje 70 med en fedt% på 4-5 stykker.

Link to comment
Share on other sites

brad pitt....1.68 ! det er ikke særlig højt ! fordi jeres fodbereging var da også helt ude i skoven ? 180 er jo omkring 6 ?

Men når det er sagt, så er han da i en rimlig god form - og havde jeg fjæset, gad jeg da heller ikke være større.

Der går 12 Inch'es på 1 Feet, 5'11'' er derfor næsten 6'.

5'11'' svarer til 71'' hvilket afrundet er 180,34 cm

6' svarer til 72'' hvilket afrundet er 182,88 cm

Håber det kan bremse eventuelle fremtidige konflikter. ;)

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Er temmelig sikker på at hr Pitt er 180-182cm høj og han ser en del større ud end han er i virkeligheden! Dette skyldes at han er temmelig heldig med hans proportioner of har et meget lille ansigt. Han er smal om hofter og talje med slanke led generelt og en meget atletisk facon på kroppen! Tror han vejer mellem 65 og 75kg i de fleste filmroller hvor han skal vise korpusset frem. Og han ynder vist at holde fedtprocenten i bund!

Nautilus maskiner opererer med vægtangivelser men de svarer næppe nøjagtigt til hvad man kan løfte i tilsvarende frivægtsøvelser!

Link to comment
Share on other sites

Pitten er en pussy!

Mere masse! Fightclub er en fed film, og han gør det godt der i. Men selv i Troja, hvor fysikken kun har oppet sig, er han sgu ikke værd at gøre tanker om at "bytte" krop med. Tror sgu at selvom at han har personlig træner og andet, så er manden jo ikke hormonalt begavet. Hvis man har trænet seriøst i en tre år, kan man i de fleste tilfælde opnå samme fysik. Så er ved at være træt af at høre folk være misundelige på den fysik. Istedet burde folk bare få fingeren ud af hullet og hoppe i trænings centeret!

Link to comment
Share on other sites

Pitten er en pussy!

Mere masse! Fightclub er en fed film, og han gør det godt der i. Men selv i Troja, hvor fysikken kun har oppet sig, er han sgu ikke værd at gøre tanker om at "bytte" krop med. Tror sgu at selvom at han har personlig træner og andet, så er manden jo ikke hormonalt begavet. Hvis man har trænet seriøst i en tre år, kan man i de fleste tilfælde opnå samme fysik. Så er ved at være træt af at høre folk være misundelige på den fysik. Istedet burde folk bare få fingeren ud af hullet og hoppe i trænings centeret!

Jeg mener nu de fleste burde sige ja til at bytte krop med Brad Pitt hvis de fik tilbuddet. Jeg er enig i at mange kan bygge en krop der har større muskelmase end Brad Pitt. Men jeg mener ikke at de fleste kan opnå en så velproportioneret fysik som ham. Man det er selvfølgelig subjekttivt hvad en flot krop er, men jeg mener ikke at det hovedsageligt er et et sprøgsmål om masse. Men derimod også proportioner og fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Brad Pitt har i mine øjne en rigtig fed fysik. Jeg blev dog meget overrasket den anden dag, da jeg så et billede af Man City spilleren Micah Richards. Han er massiv :devil:

richardsDM0509_468x803.jpg

Edit: Gad godt kende hans træningsprogram som pro i Premier League samt kostplan!

Edited by Totti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share