Kosttilskud til pige??


Cykelmyg
 Share

Recommended Posts

Igen må der tys til de professionelles råd... :)

Er der nogen der kan anbefale et kosttilskud til en pige på 25, der vejer 74, spinner 4 gange om ugen, styrketræner max. 1 gang om ugen, og gerne vil tabe sig??

Jeg har prøvet at spørge i Matas, men efter hun modsagde sig selv et par gange er den mulighed for kyndig ekspertise droppet.

Jeg burde spørge i min center, men synes jeg kender for mange bag skranken til at ville spørge efter noget der måske også kunne tage lidt af vægten. (Ja, jeg ved godt det er for dumt) :(

Link to comment
Share on other sites

Fiskeolie, er altid godt for folk på "skrump". Skulle gøre det nemmere at tabe fedt i forhold til muskler. Regulerer hormonbalancen/stofskiftet mv. Lidt grøn the skader heller ikke ;) og er iøvrigt fyldt med antioxidanter.

Ellers prøv at poste et indlæg hvor du beskriver hvad du typisk spiser og i hvilke mængder. Skal der tages kosttilskud er man også nød til at se på hvad der bliver spist, det er det der rykker - og ikke mindst for at se om der overhovedet er grundlag for at supplere kosten.

Efedrin virker tildels men er ulovligt og giver svedeture og søvnløse nætter, undertegnede har endda overværet en der drattede om med hjerteproblemer som havde kombinerede træning og efedrin. Kan ikke anbefales, selvom man er desperat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share