Bodybuilding Blade Sælges


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Da jeg stort set aldrig læser i mine bodybuilding blade mere, så tænkte jeg at der måske var en bodybuilding interesseret person, som er interesseret i at købe hele min samling.

Jeg har blade fra starten af 90´erne, og frem til omkring 97/98, hvor jeg ligeså langsomt stoppede mine indkøb af BB blade, da der efterhånden aldrig var noget nyt, og da prisen gennem årene var steget fra omkring en flad 50´er, til 70-80 kroner.

Selvom jeg ikke igennem hele perioden har købt alle bladene hver måned, så har jeg en stor portion af både Flex, Muscle & Fitness, Musclemag, Muscle Media, Ironman, B&K Sportsmagasin, og diverse andre.

Den gennemsnitlige pris på alle de blade jeg har, vil jeg skyde til en 60 kroners penge, og jeg vil derfor sælge dem for 10 kroner stykket. De er stort set alle i OK stand. Ingen løse og itu-revne sider.

For at gøre det nemmere for mig selv, så har jeg valgt at jeg kun sælger dem samlet. Jeg gider ikke til at rode med at nogen vil købe 10 og andre igen 20.

Jeg har ikke endeligt tal på hvor mange jeg har, men jeg vil skyde på at det ligger på mellem 150-250 styks. Jeg laver selvfølgelig en nøjagtig optælling, hvis der er nogen som er interesseret i at købe samlingen.

Hvis der er nogen som er interesseret, så kan de sende mig en mail på [email protected].

P.S - Bladene skal hentes personligt. Jeg gider ikke til at sende flere 100 blade med posten.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jo, men Louie er også styrkeløfter, og taler til styrkefolket. Og i den henseende har han da ret. Men der er jo immervæk mange på MOL som er BB interesseret. Og her er da der masser af motivation at hente i BB bladene. Og træningsinformationerne i f.eks Ironman er ganske habile. De har jo blandt andet haft Bill Starr til at skrive artikler for dem i en årrække, og han er jo guld for både bodybuildere og styrke-entusiaster.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg er da godt nok lidt intrasseret i nogle af dem. Men du skriver jo at du kun vil sælge dem samlet og du har ca. 150-250 til ca. en 10 kr. per styk, det er ca. 1500-2500 kr. det syntes jeg er lidt mange penge at bruge på blade!!

Men hvis du ombestemmer dig senere og gærne vil sælge dem i mindre bunker og sende dem med posten, så er jeg da meget intrasseret! :)

Link to comment
Share on other sites

Det var det jeg skulle have gjort, i stadet for at smide en komplet 9 års samling Ironmanblade ud i kontaineren. (Der var ikke plads på 12 kvadratmeter, og jeg kunne dem forfra og bagfra).

Det var i allerhøjeste grad det du skulle have gjort. Da jeg var entusiastisk blad samler, der rendte jeg tit rundt i brugtbladsforhandlere, for at finde gamle BB blade. Desværre er det ikke det som brugtbladsforhandlerne gør mest i. Jeg ville have gået ud af mit gode skind, hvis jeg havde mulighed for at købe 200 gamle blade, som jeg ikke havde i min samling. Så derfor tilbyder jeg det samme ;)

Jeg tror hellere jeg må lave en nøjagtig tælling en af dagene, og så evt. lave et prisforslag, så folk har noget at forholde sig til :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har lige lavet en hurtig optælling af bunkerne, og der er lidt flere en jeg havde regnet med. Jeg fik det til omkring 330 blade + Dorian Yates bog Blood and Guts. Hvis du giver et godt tilbud, så smider jeg en gammel Shawn Ray BB video oveni, som jeg ikke gider at have mere (Lifestyle of the Rich and Famous).

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Men måske skal posten få en smadret ryg hvis vi skal handle

Jeg orker ikke at skulle til at sende over 300 blade med posten. Men hvis du er interesseret, så kan vi da mødes i Odense ;)

Hvis der skulle være andre som er interesseret, så kan jeg da komme med et prisudkast.

3000 kroner for ca. 330 bodybuilding blade, Dorian Yates bog "Blood and Guts" og Shawn Ray´s bodybuilding video "Lifestyles of the Rich and Famous". Nyprisen er vel samlet set på omkring 17-18.000 kroner.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Er du klar over hvor meget 330 blade vejer og fylder ??

Vi snakker om adskellige papkasser fyldt til randen, og når man har 3-4 km til nærmeste posthus, og kun har en cykel, så er det sgu et nummer for besværligt. Men mon ikke der er nogen som er villige til at hente personligt. Ellers må vi jo finde ud af et eller andet, hvis der er nogen som er interesseret, men som ikke har mulighed for afhentning.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Thomas J-> du virker ret opsat på at få dem solgt, har du egentlig overvejet en antikvariat, der ligger adskillige i odense (hjallesevej, kongensgade, skibhusvej, dalumvej, og formentlig mange flere) - men selvfølgelig, er det oplagte publikum her på siden.

Eller prøv online auktioner.

Anyhows bare et forslag.

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Herlighederne er stadigvæk ikke solgt ;)

Og i anledningen af årsskiftet sætter jeg prisen ned til 2000 kr.

Det er 2000 kr for over 300 bodybuilding blade, Dorian Yates bog "Blood and Guts" og Shawn Ray´s bodybuilding video "Lifestyles of the Rich and Famous". What a bargain :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share