ben-størrelse


barrett
 Share

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Hey hey

Mine lår er pt:

Højre: 68,2

Venstre: 65,7 lidt skod der er flere cm i forskel, men det kan ik ses når jeg går rundt og

jeg blev faktisk selv lidt overrasket over det :blink:

Højre læg: 43,3

Venstre læg: 44,2

I forhold til jeg kun har trænet i 5 måneder er det lykkedes mig at opbygge forbløffe fin benstyrke. (Har aldrig rigtig squattet før og kan tage 110 kg)

Og jeg er også god til dødløft......

Har også problemer med at bukserne strammer omkring lårene, men det må man jo tage med når man ikke gider være en forbandet diskopumper

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hey hey

Mine lår er pt:

Højre: 68,2

Venstre: 65,7 lidt skod der er flere cm i forskel, men det kan ik ses når jeg går rundt og

jeg blev faktisk selv lidt overrasket over det :blink:

Højre læg: 43,3

Venstre læg: 44,2

I forhold til jeg kun har trænet i 5 måneder er det lykkedes mig at opbygge forbløffe fin benstyrke. (Har aldrig rigtig squattet før og kan tage 110 kg)

Og jeg er også god til dødløft......

Har også problemer med at bukserne strammer omkring lårene, men det må man jo tage med når man ikke gider være en forbandet diskopumper

Du får stadig høvl i dødløft :D

Faktisk nogle ordentlige stænger du har dig, men det har du jo altid haft med alt den badminton og løbetræning.. Hvad måler dine guns egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Hey Playboy...

Nu har du jo ik set mig dødløfte i lang lang tid og jeg er ik helt sikker på du har noget at have din selvtillid vedrørende din overlegenhed i....

Men vi får se jeg er bestemt ikke dårlig til at dødløfte og jeg tror ikke du skal vide dig helt sikker hvad angår min styrke....

Du ved godt hvor store mine guns er sådan ca. Så jeg behøver ikke at flashe så chokerende og, hos jer andre, mindreværds kompleks fremkaldende oplysninger :tongue:

stay cool B)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hey Playboy...

Nu har du jo ik set mig dødløfte i lang lang tid og jeg er ik helt sikker på du har noget at have din selvtillid vedrørende din overlegenhed i....

Men vi får se jeg er bestemt ikke dårlig til at dødløfte og jeg tror ikke du skal vide dig helt sikker hvad angår min styrke....

Du ved godt hvor store mine guns er sådan ca. Så jeg behøver ikke at flashe så chokerende og, hos jer andre, mindreværds kompleks fremkaldende oplysninger :tongue:

stay cool B)

Pffffffffffffffffffffffffffft!.. De små arme der.. Hvis man satte et svovlhovede på havde man en tændstik :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Mine lår 56cm og læg 38cm.. Træner ikke ben andet end dødløft.. Selvom jeg ikke har verdens største lår, har jeg også haft nogle problemer med skarvesår på inderlårene helt øverst når man har svedt og gået samtidig.. Mega nedern, tilsidst har man bare totalt franskbrød mellem benene når man går :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share