Sign in to follow this  
barrett

ben-størrelse

Recommended Posts

Oh yeah. Du er ikke den eneste. Jeg har pt små hudafskrabninger på inderlårene, bare af at gå. Det stinker (men jeg vil ikke have små ben)

Har i andre ikke også problemer med skarvesår øverst mellem lårene når i går og sveder samtidig.

Nej men jeg slider hul på inderlårene på mine bukser, det er fandme træls :(

- Rod

Kender det - jeg hadet de rigtig varme sommerdage hvor man svedte som ind i he..... Avs det gjorde ondt at være hudløs på inderlårene. :( Til sidst gik jeg som én der havde været utæt i bukserne :lol:

/Bellini

Ja Ja, I er nok så hårde at høre på. Mine lår måler (har lige målt for første gang) 52 cm i flexet tilstand :chicken: Og lad vær' at spørge om de ikke er lidt tynde... :angry: :devil::4whip:

Så blev det lige tid til at grave den her til tider underholdene tråd frem igen....

Jeg har gainet 3,5cm :lol: og 5kg.

Ben situationen ser således ud nu:

Højde: 1,97-98

Vægt: 110kg

Lår: 68,5cm

Lægge: 42 :lol: <_<

Devito

Hey hey

Mine lår er pt:

Højre: 68,2

Venstre: 65,7 lidt skod der er flere cm i forskel, men det kan ik ses når jeg går rundt og

jeg blev faktisk selv lidt overrasket over det :blink:

Højre læg: 43,3

Venstre læg: 44,2

I forhold til jeg kun har trænet i 5 måneder er det lykkedes mig at opbygge forbløffe fin benstyrke. (Har aldrig rigtig squattet før og kan tage 110 kg)

Og jeg er også god til dødløft......

Har også problemer med at bukserne strammer omkring lårene, men det må man jo tage med når man ikke gider være en forbandet diskopumper

Guest PlayboY
Hey hey

Mine lår er pt:

Højre: 68,2

Venstre: 65,7 lidt skod der er flere cm i forskel, men det kan ik ses når jeg går rundt og

jeg blev faktisk selv lidt overrasket over det :blink:

Højre læg: 43,3

Venstre læg: 44,2

I forhold til jeg kun har trænet i 5 måneder er det lykkedes mig at opbygge forbløffe fin benstyrke. (Har aldrig rigtig squattet før og kan tage 110 kg)

Og jeg er også god til dødløft......

Har også problemer med at bukserne strammer omkring lårene, men det må man jo tage med når man ikke gider være en forbandet diskopumper

Du får stadig høvl i dødløft :D

Faktisk nogle ordentlige stænger du har dig, men det har du jo altid haft med alt den badminton og løbetræning.. Hvad måler dine guns egentlig?

Hey Playboy...

Nu har du jo ik set mig dødløfte i lang lang tid og jeg er ik helt sikker på du har noget at have din selvtillid vedrørende din overlegenhed i....

Men vi får se jeg er bestemt ikke dårlig til at dødløfte og jeg tror ikke du skal vide dig helt sikker hvad angår min styrke....

Du ved godt hvor store mine guns er sådan ca. Så jeg behøver ikke at flashe så chokerende og, hos jer andre, mindreværds kompleks fremkaldende oplysninger :tongue:

stay cool B)

Guest PlayboY
Hey Playboy...

Nu har du jo ik set mig dødløfte i lang lang tid og jeg er ik helt sikker på du har noget at have din selvtillid vedrørende din overlegenhed i....

Men vi får se jeg er bestemt ikke dårlig til at dødløfte og jeg tror ikke du skal vide dig helt sikker hvad angår min styrke....

Du ved godt hvor store mine guns er sådan ca. Så jeg behøver ikke at flashe så chokerende og, hos jer andre, mindreværds kompleks fremkaldende oplysninger :tongue:

stay cool B)

Pffffffffffffffffffffffffffft!.. De små arme der.. Hvis man satte et svovlhovede på havde man en tændstik :lol:

Mine lår er 65 cm,

lægge 40

højde 185

vægt 90 kg.

Folk siger altid, at jeg har store lår, men det kan jeg måske nok se ikke er tilfældet, hvis jeg sammenligner med jer i hvert fald ;)

Guest PlayboY

Mine lår 56cm og læg 38cm.. Træner ikke ben andet end dødløft.. Selvom jeg ikke har verdens største lår, har jeg også haft nogle problemer med skarvesår på inderlårene helt øverst når man har svedt og gået samtidig.. Mega nedern, tilsidst har man bare totalt franskbrød mellem benene når man går :lol:

Tror jeg også render rundt med de mindste hjul.

Omkreds på 57cm og en højde på 172cm. :(

En læg på 37 som jeg iøvrigt aldrig træner.

Har trænet siden Feb

Men arbejder på sagen.

Edited by Søren_helskov

181 cm, 108 kg... I Shorts, tanktop, handsker og omvendt kasket

Lår - 68 cm

læg - 45 cm

never trained my calves ... er sq ret forundret over at jeg ligger i den gode ende med dem :o

Edited by LungBrush

Lår ca. 52 cm, 1.88 høj... <_< :lol:

Vejer så heller ikke mere end 67 kg.

Jeg er først lige begyndt at squatte for et par uger siden, så lad os da håbe at det bliver bedre...