Aftensmad?


de88eb
 Share

Recommended Posts

Heyjeg vil gerne tabe mig jeg dyrker regelmæssigt sport, såsom fodbold og Volley Ball. Jeg rører mig nok, men syntes ikke jeg taber mig nok.

Her er hav jeg ca. spiser.

0740: Havregryn m rosiner og skummetmælk.

0945; et stk rygbrød UDEN smør med hamburgerryg eller skinke

1120: Et stk mere som ovenstående.

1430: Et stk mere som ovenstående.

1830: Rygbrød eller en pap pizza" de billige købe nogen"

Nogle gange lidt tun ved otte ni tiden.

Denne plan er da okay er den ikke??

På forhånd tak..

Link to comment
Share on other sites

Det ser ikke ud til at du får for meget mad i løbet af dagen.

Den der pap-pizza vil jeg nok skifte ud.

All-natural har et kostprogram som du kan downloade fra deres hjemmeside (et excel regneark faktisk). Jeg synes du skulle prøve at taste dit mad ind i det. Jeg er næsten sikker på at du (når du lige har skiftet pap-pizza'en ud) ligger i kalorie underskud - men også mangler vigtige fedtsyrer og også har et temmelig lavt protein indtag.

Link to comment
Share on other sites

giver dadaner ret, det er godt nok ikke møj du får ind der, men prøv at bruge deres Kostprogram fra natural. os se hvor meget kcal osv du får i løbet af en dag.

1830: Rygbrød eller en pap pizza" de billige købe nogen"

Forstår ikke hvordan nogen kan spise sådanne en, det er jo lidt som at sluge en gang mel blandet med flået tomater B)

Link to comment
Share on other sites

de88eb:

Det er ren fejl- og underernæring, - din kost, - hvis man da kan kalde den det, - er støvsuget for grøntsager, indeholder for lidt energi, for lidt sundt fedt, for lidt protein osv. osv.

Du må tilbage til start og sætte dig lidt ind i de basale ernæringsmæssige forhold.

Jeg kan anbefale artiklen CUTS, som er månedens artikel på Get Big!

Den er skrevet af JS, som er en kapacitet på området, - ærgerligt han IKKE længere skriver på MOL.................... :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share