Typen's log


typen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil lige fortælle at jeg fra d. 1 april skal bo i København i et godt stykke tid.

Jeg har de sidste 7 måneder gennemgået en masse prøver med henblik på optagelse i politiet. I tirsdags fik jeg så brev, hvori der stod at jeg var blevet optaget :)

Men nu er der dømt hård træning, så jeg kan have det største bænkpres på skolen til april :4thumbup:

Må også hellere få løbeskoene på igen. Mine løbeture har ikke været så frekvente, siden jeg gennemførte den fysiske prøve.

Glæder mig til at komme i gang!

Halli hallo Et KÆMPE tillykke herfra :biggrin:

Hvad gør du så nu indtil da? arbejde, hygge og en masse træning Weeee.. havde jeg nok gjort, du har jo lige scoret dig cool arbejde til resten af livet.. :4police:

Syntes du skal træne dig for vildt op, der er jo altid "politiet aktions styrke" at stræbe efter, den er for sej..:king: kræver at man kan gennemføre en bronze cirkel (havd det så lige indebær)??

Hey by the way.. hvor er de lækker træningsbilleder henne?? så vi piger har noget at vudere, ja altså rent fysisk og trænings relateret.. ha ha.. just kidding :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Power og Simon> Tak skal i have. Jeg kan mærke der er ved at ske lidt igen så det er lækkert!

Det er faktisk meget sjældent jeg kører over 6 reps i bænken. Elsker at køre tungt!

Jeg er bare bange for jeg måske kører tungt for ofte. Kroppen har godt at af slappe af engang imellem.. men det må blive når jeg er gammel :cooldance:

Simon> Jeg håber at kunne tage kosten lige så seriøs som jeg har gjort de sidste par dage, så jeg kan komme op og give jer lidt kunkurrence. Du kører godt nok nogle tunge Db´s i skrå bænkpres. De største håndvægte vi har i vores center er på 30kg.

Nille> Tak skal du have. jeg skal bare arbejde og slappe af.

Arbejder i et fedt center så kan ikke få bedre muligheder for at træne. Regner med at være i topform til april når det går løs. Nu får vi se :devil:

Ang. træningsbilleder har jeg ikke mange af dem i loggen. Tror jeg smed et enkelt op for nogle måneder siden et eller andet sted i loggen. Men det er bare det samme som min avatar mener jeg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 31/10:

Chin-ups:

4x10xmig

BB-row:

3x6x70kg

Biceps-curl:

4x8x25kg ...PR :devil:

Scott-curl:

1x10x17,5kg

Ez-curl:

2x8x40kg

Besluttede mig for at køre let ryg og till gengæld give mine biceps nogle velfortjente tæsk.

Træning tirsdag 1/11

Bench:

1x5x90kg

3x6x100kg... PR

1x5x100kg

Incline-DB-press:

4x10x30kg

herefter 6 sæt skulder og 6 sæt triceps. Wasted!

Dejligt at bænken rykker på sig. Regner med at nakke de 5x6x100kg meget snart. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

KKJ> Jeg træner ikke meget ben. Grunden er at squat ikke går hand i hånd med løb, som jeg snart skal til at tage seriøst igen.

Men jeg overvejer at begynde på noget eksplosiv squat engang så jeg kan blive lidt hurtigere.

Jeg træner ikke ben til gengæld sjipper og løber jeg. Er sådan set ligeglad om jeg får tændstikben.

Link to comment
Share on other sites

Træning i går:

Bench:

1x8x60kg

1x3x90kg

4x6x100kg .....PR .. kørte faktisk ok :cooldance:

1x4x107,5kg ..PR (failede på den femte rep)

Incline DB press:

4x10x30kg

Siddende-skulderpres:

1x10x20kg

2x8x20kg

Upwright row:

1x10x30kg

2x8x40kg

French-pres variant:

1x10x30kg

2x8x35kg

Push-down:

1x12x12stakke

1x10x14stakke

1x6x16stakke

1x12x12stakke

Fed træning med et par PR´s :cooldance:

Jeg har det vildeste DOMS i mit bryst i dag. Nice :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Bench:

1x8x60kg

1x3x90kg

4x6x100kg .....PR .. kørte faktisk ok :cooldance:

1x4x107,5kg ..PR (failede på den femte rep)

Hey typen

Damn det sker da godt ud..!! :wink: Køre du stadig chins, og hvor mange kan du egenligt tage af dem? du kommer til at skulle tage dem på skolen også lage jeg mærke til, at der var nogle gutter som stod og konkurrede mod hianden..

De har også et lille latterligt trænins lokale med håndvægte og bench press osv. med god mande hørm..! hehe..

Link to comment
Share on other sites

Hey typen

Damn det sker da godt ud..!! Køre du stadig chins, og hvor mange kan du egenligt tage af dem? du kommer til at skulle tage dem på skolen også lage jeg mærke til, at der var nogle gutter som stod og konkurrede mod hianden..

De har også et lille latterligt trænins lokale med håndvægte og bench press osv. med god mande hørm..! hehe..

Takker!

Ja kører stadig chinups men ikke nær så meget som jeg gjorde engang. Nu er det bare 2 gange om ugen. Men til februar intensiverer jeg chinup træningen.. arbejder i et center så kan næsten lave chinups når jeg vil :cooldance:

Mine PR's i chinup er:

4x8xmig + 25kg mellem benene

og

1x1xmig + 60kg mellem benene.

Jeg har ikke styr på hvor mange jeg kan tage uden vægt. Men laver 20+ reps uden problemer :tongue:

Hvorfor er træningslokalet latterligt?... er det dårligt?

Jeg glæder mig til at komme over og vise dem hvordan man tager chinups til foråret :tongue: .. til den tid skulle formen gerne toppe!

Link to comment
Share on other sites

Mine PR's i chinup er:

1x1xmig + 60kg mellem benene.

Jeg har ikke styr på hvor mange jeg kan tage uden vægt. Men laver 20+ reps uden problemer :tongue:

Hvorfor er træningslokalet latterligt?... er det dårligt?

Hey Mr. bad boy..

:blink: det var da ikke så lidt du kan lave i Chins.. !!! Ha ha.. ja du får nok ikke så meget konkurrance der, er da ret så cool at have den fordel :4thumbup:

Ja det var meget lille med gamle trænings ting...

Så en gut der lå og bencpressede.. tænke WOOO han er stræk da de skiver der var på var KÆMPE STORE He he kom til at små grine lidt da jeg fandt ud af at det var 2 * 10kg og 4 * 5kg han havde på?? Var de fyldt med vand for at være så store.. :laugh: (ej okay overdrivelsen fremmer forståelsen) eller så er det bare fordi man er vant til noget andet i centert..

Link to comment
Share on other sites

Nille> Thanx

De skiver du snakker om har jeg også engang trænet med. Det var da jeg trænede i FitnessDk.

Det er ret fedt at man kan loade stangen til randen og så ser det ud som om man bænkpresser et ton :tongue:

Ærgeligt at det er et lille skodlokale, men på den anden skole(PGIII) regner jeg med at det er nyere.

Jeg melder mig også ind i et center alligevel når jeg kommer derover så man kan få trænet ordenligt.

Jeg er inde i en dårlig periode med noget sygdom, så det er en slap gang træning der bliver lagt for dagen for tiden. Håber snart det er ovre så jeg kan flytte nogle seriøse vægte igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bænk:

1x10x50kg

1x3x80kg

1x2x90kg

2x6x100kg

1x4x100kg ....for land pause (var helt kold)

1x5x100kg

1x6x100kg

1x1x110kg... ret tung

1x1x115kg... TUNG!

3x2x100kg

Incline-db:

3x10x30kg

Sluttede af med lidt triceps og skulder.

Jeg skulle lige teste hvad styrken siger pt. Min gamle PR i bænk er 120kg.

De 115kg var tunge men overkommelige.

Onsdag d. 4 januar er der dømt MAX-TEST og så går jeg efter 130kg (i hvert fald 125kg skulle meget gerne være der)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Power> Bedre sent end aldrig :tongue:

Grunden til at der kommer en update i dag er, at jeg har indgået endnu et væddemål om at gaine 2 cm på overarmene inden for 3 måneder.

Jeg trænger til noget motivation, og derfor indgik jeg væddemålet. Den sørgelige sandhed er nemlig, at jeg løfter det samme som for 2 år siden. Jeg har stået stille for længe, og det skal der nu gøres noget ved!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share