Arm Blaster


Nexus
 Share

Recommended Posts

Hvad vil du dog med den :lol:

Kør da nogle preacher curls i stedet. Jeg prøvede en arm blaster på et tidspunkt, og det eneste den gjorde var, at når jeg løftede så trykkede jeg det satans apparatur ind i kroppen på mig selv, så jeg ikke kunne trække vejret ordenligt.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg kan sgu desværre ikke lige umiddelbart finde en dansk forhandler, men der ser ud til at være op til flere udenlandske. Jeg ved dog at de har en i Langå Fysioterapi, som du sikkert gerne må købe hvis du spørger pænt :lol:

Under min søgen fandt jeg dog nedenstående fantastiske udsagn om Arm Blaster:

BEST EXERCISE FOR THE BEACH

Arm blaster curl

--------------------------------------------------------------------------------

The arm blaster - a thin strip of metal that hangs from your shoulders and prevents your elbows from moving forwards and back during a curl - forces your biceps to work much harder than they would if allowed to swing a little.

Consequently, this curl is the best single exercise for working all parts of the biceps with maximum intensity, according to analysis conducted by Per Tesch, author of Target Bodybuilding (Human Kinetics, £14.99).

And the biceps are the best muscles to display on the beach, especially if a fight breaks out over the Swing Ball - the stronger your biceps, the faster you can punch

Men seriøst, så kan den altså ikke noget som du ikke kan med preacher curls, så det er penge ud af vinduet. Men hver sin smag :)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde engang en metal arm-blaster købt ved Unifit (som solgte Weider produkter) i Kbh. da jeg købte min første bænk i tidernes morgen. Fik brugt den ganske få gange, hvorefter den blev kasseret. Jeg ved ikke om den er blevet smidt ud, eller om den stadigvæk ligger ude på loftet ved mine forældre. Hvis den skulle ligge der endnu, så må du da hjertens gerne få den gratis. Hvis det har interesse. Personligt synes jeg ikke det gav jack-shit.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

BEST EXERCISE FOR THE BEACH

Arm blaster curl

--------------------------------------------------------------------------------

And the biceps are the best muscles to display on the beach, especially if a fight breaks out over the Swing Ball - the stronger your biceps, the faster you can punch

Ihhh.... lige hvad jeg har brug for, når jeg er oppe at slåes nede på stranden... jeg taber bare altid fordi jeg kigger på mine biceps når jeg slår eller tager fat i en <_< :lol:

Ellers plejer jeg at flexe mig ud af problemer... [Må jeg lige se noget ID?!] hvorefter jeg flexer min 'arm-blaster' optrænede biceps og kommer ind UDEN at vise ID.

Før var jeg tit træt og deprimeret.... men så fandt jeg 'arm-blaster'... nu kan jeg slå meget hurtigere og vinder flere strand-slagsmål... tusind tak 'arm-blaster'

:) <_< :blink: :lol:

Edited by Ice eye
Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share