Amino


ronnie99
 Share

Recommended Posts

Har I en favorit-amino-pille-producent? :tongue:

Jég har tidligere afprøvet Natures Best, hvilket faktisk var et godt køb!

Men nu står jeg og skal til og købe endnu et par glas, og vil prøve noget nyt....

Overvejer Performance Amino 2500 udelukkende på det grundlag at så behøver jeg ikke bestille over nettet....

Dovenskaben LÆNGE LEVE :4whip:

Link to comment
Share on other sites

RONNIE99:

"IKke alle deler det synspunkt "

Det har du ret i, men det er vel kun forventeligt?

Nogle deler som bekendt heller IKKE det synspunkt, at jorden er rund, - eller at astrologi er noget enestående vrøvl!

I et pluralistisk demokrati med ytringsfrihed er et af de privilegier, man nyder, netop IKKE at være tvunget til at "dele de synspunkter", som videnskabelig evidensbaseret forskning peger på!

Ja, man har sågar lov til at indtage de mest forrykte synspunkter, - og tro på de mest absurde og idiotiske ting, - hvilket rigtigt mange danskere er glade for og benytter sig af!

PS:

Ved supplering med MEGA-doser af isolerede aminosyrer, kan der observeres flere forskellige kortvarige ændringer af forskellige bio-markører!

At tro, at en sådan praksis skulle resultere i øget styrke eller øget masse, hvis kroppens behov allerede er dækket ind med kvalitetsprotein, er ren fantasi!

(De aminosyre-produkter du selv nævner er selvfølgelig totalt ligemeget!)

Der er derimod grund til at tro, at der kan være IKKE uvæsentlige helbreds-bivirkninger forbundet med indtag af sådanne MEGA-doser, hvorfor denne type produkter, - isolerede aminosyrer, - så vidt jeg er orienteret, - IKKE er tilladt i DK!

Edited by dkman
Link to comment
Share on other sites

RONNIE99:

"IKke alle deler det synspunkt "

Det har du ret i, men det er vel kun forventeligt?

Nogle deler som bekendt heller IKKE det synspunkt, at jorden er rund, - eller at astrologi er noget enestående vrøvl!

I et pluralistisk demokrati med ytringsfrihed er et af de privilegier, man nyder, netop IKKE at være tvunget til at "dele de synspunkter", som videnskabelig evidensbaseret forskning peger på!

Ja, man har sågar lov til at indtage de mest forrykte synspunkter, - og tro på de mest absurde og idiotiske ting, - hvilket rigtigt mange danskere er glade for og benytter sig af!

PS:

Ved supplering med MEGA-doser af isolerede aminosyrer, kan der observeres flere forskellige kortvarige ændringer af forskellige bio-markører!

At tro, at en sådan praksis skulle resultere i øget styrke eller øget masse, hvis kroppens behov allerede er dækket ind med kvalitetsprotein, er ren fantasi!

(De aminosyre-produkter du selv nævner er selvfølgelig totalt ligemeget!)

Der er derimod grund til at tro, at der kan være IKKE uvæsentlige helbreds-bivirkninger forbundet med indtag af sådanne MEGA-doser, hvorfor denne type produkter, - isolerede aminosyrer, - så vidt jeg er orienteret, - IKKE er tilladt i DK!

Hej JS :)

Link to comment
Share on other sites

Der er derimod grund til at tro, at der kan være IKKE uvæsentlige helbreds-bivirkninger forbundet med indtag af sådanne MEGA-doser, hvorfor denne type produkter, - isolerede aminosyrer, - så vidt jeg er orienteret, - IKKE er tilladt i DK!

Hmm... <_<

Hvordan kan det komme fra at jeg blot spørger om nogle af Jer har en favourit aminotablet, til ligefrem at ordetne : "Ikke tilladt" skal blandes sammen med det...??

Der hoppede jeg af...! Glem spørgsmålet, da der jo tydeligvis er nogle stykker som har problemer med at jeg spørger til et helt legalt produkt! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ronnie> Hvad mener du?? Indtil flere personer herinde, har sagt at det er alt for dyrt, og at du bør bruge dine penge et andet sted.......Det mener jeg da er et ganske klart, ud udmerket svar!! At det så ikke var det du havde håbet at høre, ja, det er der jo ikke noget at gøre ved......andet end måske at tage en tudekiks!

Link to comment
Share on other sites

Ronnie> Hvad mener du?? Indtil flere personer herinde, har sagt at det er alt for dyrt, og at du bør bruge dine penge et andet sted.......Det mener jeg da er et ganske klart, ud udmerket svar!! At det så ikke var det du havde håbet at høre, ja, det er der jo ikke noget at gøre ved......andet end måske at tage en tudekiks!

Hvad er det for en masse vrøvl og faktisk ligegyldige svar. Svar dog manden på hans spørgsmål eller lad vær. Men at tilføre alt andet "for og imod" er sgu da sagen lidt lige meget :4whip:

Jeg bruger selv Aminotabs fordi de er nemme at doserer når man er på farten. 6 stk til en kyllingesandwich på en rasteplads, så er man da dækket ok ind ved det måltid. Og de ligger fast i bilen - nemt :)

Ronnie, jeg bruger Amino 2000 fra Prolab. Jeg kender stedet, hvor de sælges til en god pris, hvis du er interesseret send mig da en PM.

Link to comment
Share on other sites

Vil i dermed mene, at medmindre at man giver en person ret, så har ens mening ingen betydning??? Jeg syntes da at det er helt fair, at fortælle manden, at amino er ALT ALT for dyre......!! Og det uanset hvilket mærke man så end måtte benytte.......!!

Men hvis almindelige faktums er "åndsvage svar", så vil jeg da meget undskylde.....Isåfald har jeg ikke noget at tilføje denne tråd. Jeg ved ikke hvilket mærke jeg ville foretrække, da jeg anser det for valget mellem pest eller kolera, da alle er et dårligt køb til prisen!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvilket mærke jeg ville foretrække, da jeg anser det for valget mellem pest eller kolera, da alle er et dårligt køb til prisen!!!

men det er der vel ingen der skal stikke ham i skoene?? Han kan vel selv afgøre hvad han vil mener, når han har fået de synspunketer der var at høste.

formålet med et debat forum er vel ikke, at folk nødvendigvis adobtere dine synspunkter, men snarere at man for en lille smule mere indsigt.

Link to comment
Share on other sites

Men et debat forum går vel netop ud på at DEBATERE ting....???? Derfor er det vel kun positivt, hvis man vil bringe andre synspunkter ind i en samtale, for ellers er der ikke tale om en debat......!!

Jeg gav mit synspunkt, men selvfølgelig står det folk frit til at have et andet......Men holder stadig på, at man har ret til at sige sin mening, uden at få at vide, at det er tåbelige kommentarer, som slet ikke hørte hjemme......!!

Men jeg har dog et lille spg. til dig nexus, hvordan skal man kunne danne sin egen mening, hvis ikke man får andre meninger at vide?? Og man får kun ny indsigt, via ny viden, og det mener jeg da så absolut at vi gav ham. For du vil vel ikke benægte, at amino tabs er VIRKELIG meget dyere end fx. proteinpulver??

kan iøvrig slet ikke se, hvor jeg prøver at få ronnie til at adoptere mine synspunkter, jeg er sku egntelig ligeglad hvad han gør, men syntes dog at han skulle have at vide, at hans valg, er et meget dyrt et.......men ok, der er jo selvfølgelig nogen, hvor penge ikke betyder noget.........

Link to comment
Share on other sites

Men et debat forum går vel netop ud på at DEBATERE ting....????

Jo hvis man ligger op til debat, men det et jo ikke the case her.. manden spørger om vi har en favorit amino pille producent og så behøver man jo ik overfloate tråden med JEG SYS AMINO PILLER ER SKOD indlæg...

Jeg har selv prøvet "3" producenter

Protabs (matas eller apoteket)

Egg amino fra vitalife (købt eved en MOl'er)

Amino 2100 fra bms i tyskland...

Protabs er tilgrin små

Egg amino var really nasty smelling og ik nogen succes

bms's amino har jeg stadig nogle sys de er ganske fjong...

bms har også en forhandler i kolding...

jeg bruger mine amino's hvis jeg skal steder hend hvor man ik lige finder et køleskab til shaken osv....

Devito :)

Link to comment
Share on other sites

Atom-> Ok, Det eneste der var lidt tvetydigt i mit indlæg (indrømmet), var "adobtere (dine) synspunkter" - for jeg mente ikke dine i særdeleshed(atom), men generelt, mine, dine, andres.

Derudover mener jeg også klart jeg giver udtryk for at man debatere for at opnå større indsigt - hvad jeg så i øvrigt måtte mene om animo tabs er sagen lidt ligegyldig.

no offence attended non taken ;)

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

DSB Harry-Fittsmoker og Devito...THANK YOU! :4thumbup:

Troede da lige et øjeblik jeg var lost der.... <_<

Bms har jeg nu aldrig prøvet, det lyder som et forsøg værd - vil lige tjekke dem efter på Google!

Men indtil videre er prolabs bestilt...! :)

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

dsb> Husk det, næste gang nogen spørger om hvilken AAS der er det bedste for ham/hende.......du må ikke sige at det er dårligt, kun sige hvilken en, som er bedst. Hvis det altså er råd ang. brugen som der spørges efter........!!

For jeg forventer naturligvis, at du "practice what you preach".......... ;)

Link to comment
Share on other sites

well, ok jeg lader den ligge........

ps. non taken.....an non intendet..... ;)

Nåå "Nisse" du kan ikke lade det helt ligge!

Men ok hvis nogle spurgte, så ville jeg nok undlade at svare. Men lad os nu tage én ting ad gangen - ikke!! Desuden synes jeg nu også, at det er en dårlig sammenligning! <_<

Edited by DSB Harry
Link to comment
Share on other sites

hmm...sammenligningen, går skam kun på, at du siger at der kun må svares på det der bliver spurgt om, og hvis det man har at sige, ikke er et direkte svar, ja så skal man holde sin mund...........den sammenligning kan sagtens bruges............

ps. mit "den lader jeg ligge" var til nexus, og det vi snakkede om......

Link to comment
Share on other sites

Nisse; sammenligningen, går skam kun på, at du siger at der kun må svares på det der bliver spurgt om, og hvis det man har at sige, ikke er et direkte svar, ja så skal man holde sin mund!!

Ja der har du så sandelig ret! På et direkt spørgsmål giver man et direkt svar. Og dette burde flere tage til efterretning - god weekend ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share