Begrænse ens "tyrenakke"..


JohnJohn
 Share

Recommended Posts

hvordan begrænser man ens tyrenakke hvis man nu ikke synes om at have et denne?

Hvilke øvelser influerer muskelvæksten af nakken?

Dødløft eller hvorledes?

Hvis jeg nu kører efter TJ's singlecyklus så kommer jeg vel aldrig over de +5 reps som efter sigende skulle være mest hypertrofi stimulerende eller hvad? (korigér mig endelig!) Vil det så gøre at jeg ikke får denne udtalte nakkemuskulatur?

(Jeg kører ikke shrugs btw... )

ved godt det kan virke lidt lamt at stille sådan et spørgsmål da der sikkert er mange der priser en god brunstig nakke :4whip: . Damen syntes det var ved at blive lidt i overkanten .. "bliver det meget større?" .. såååååå <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så synes jeg du skal skifte dinavatar ud med John Travolta. Kongen skal ikke være billede på en diskopumper :4whip:

Jeg tror ikke du behøver at bekymre dig. Hvis du ikke går efter at bygge den, gror den nok ikke ud af propertioner. Det er de færreste der har den slags "problemer".

Link to comment
Share on other sites

Og hvis du virkelig er upcoming powerlifter, som din signatur siger, så skal du nok nærmere bekymre dig om din tyrenakke er stor nok, og så er det ikke løgn. Overall styrke kommer specielt fra bagsiden af, især ryggen såvel nedre som øvre.

Og når du ikke gør noget specikt for at få tyrenakke, så må du være velsignet med god genetik hvad dette angår. Så må du anskue det omvendt. Hvad gør du for at få resten af kroppen op i samme størrelse? :devil:

Link to comment
Share on other sites

jeg gi'r op og ruller rundt..

må man ikke skrive noget ironisk? "upcoming powerlifter" skal jo nok tages med et gran salt :( Se nu de vægte jeg kører med..

Hvad du løfter nu har intet at gøre med at være upcoming powerlifter. Jeg tog det som et udtryk for at du gerne vil være stærk i de 3 store.

Link to comment
Share on other sites

Tyrenakke er for rigtige mænd :devil:

JohnJohn er det ikke dig der klager over du ikke har nogen tyrenakke til at ligge stangen på i squat og nogen gange tyer til homo-puden?! :ugone2far:

Forresten folk der ikke træner siger altid "du skal da ikke være større" og hvis hun virkelig ikke synes den skal være større, hva synes hun så om min? (den er da 3x større end din..) :tongue:

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Damen syntes det var ved at blive lidt i overkanten .. "bliver det meget større?"

Og så svarede du vil, "HVAD FANDEN RAGER DET DIG". Du render vel heller ikke og spørger hende om hendes røv og mave bliver større, eller om hendes patter bliver meget mindre. Jeg kan ikke tåle når kvinder skal diktere hvordan deres mand skal se ud. Er hun for hidsig med den slags, så spark hende for helvede ud, og byg den tyrenakke du har lyst til.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu sagtens følge JohnJohn.

Shrugs holder jeg mig fra, fordi øvelsen engang i min fortid har medvirket til tyrenakke.

Jeg ved ikke, om det overhovedet ville have synlig effekt nutildags, hvor jeg har større muskler generelt, men jeg står ikke og savner den under dødløft p.t.

Det var også mit indtryk, at shrugs medvirkede til spændinger i nakken.

Link to comment
Share on other sites

Damen syntes det var ved at blive lidt i overkanten .. "bliver det meget større?"

Og så svarede du vil, "HVAD FANDEN RAGER DET DIG". Du render vel heller ikke og spørger hende om hendes røv og mave bliver større, eller om hendes patter bliver meget mindre. Jeg kan ikke tåle når kvinder skal diktere hvordan deres mand skal se ud. Er hun for hidsig med den slags, så spark hende for helvede ud, og byg den tyrenakke du har lyst til.

Thomas

Thomas "Smooth operator" Jagd :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du vil have en pæn harmonisk krop. nogle styrke/vægtløftere har tendens til at udvikle at kæmpe nakkemuskler, det ser dog kun mindre pænt ud hvis man samtidig er meget smal. Hvis man har tendens til at ligne en spids blyant så prøv at få mere masse på vingerne og skulderne..

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Seriøst. man kan sgu da ikke skræddersy sit udseende efter hvordan samfundet, familien, kæresten og hvem ved jeg, vil have man skal se ud. Det er fair nok at man ikke personligt synes tyrenakke er pænt, men at man lige pludselig er nødt til at ændre sin træning for kærestens skyld. Så står JEG sgu af :sneaky:

Thomas

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Men så igen, ikke? En gammel EAS reklame sagde noget i retning af:

"If women didn`t exist, your gym menbership probably wouldn`t either".

Man kan jo ikke lade være med at forholde sig til hvad tøsebørnene synes. Men jeg vil giver Thomas ret , og jeg synes at det lyder som en destruktiv cyklus at komme ind i, hvis man på den måde er så plastisk i et forhold.

Link to comment
Share on other sites

Damen syntes det var ved at blive lidt i overkanten .. "bliver det meget større?"

Og så svarede du vil, "HVAD FANDEN RAGER DET DIG". Du render vel heller ikke og spørger hende om hendes røv og mave bliver større, eller om hendes patter bliver meget mindre. Jeg kan ikke tåle når kvinder skal diktere hvordan deres mand skal se ud. Er hun for hidsig med den slags, så spark hende for helvede ud, og byg den tyrenakke du har lyst til.

Thomas

Altid rart med et direkte svar, ikke? :biggrin2:

Er i øvrigt enig med TJ - jeg finder mig heller ikke i mænd, som vil diktere mit udseende i retning af noget mindre styrketræningsagtigt, når nu det er min interesse (måske derfor man er på vej til at blive pebermø :angelgrin: ).

Der er en til os allesammen, også éen som kan lide tyrenakker :)

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Seriøst. man kan sgu da ikke skræddersy sit udseende efter hvordan samfundet, familien, kæresten og hvem ved jeg, vil have man skal se ud. Det er fair nok at man ikke personligt synes tyrenakke er pænt, men at man lige pludselig er nødt til at ændre sin træning for kærestens skyld. Så står JEG sgu af :sneaky:

Thomas

Er der ikke i virkeligheden mange som NETOP render rundt og træner for at skræddersy deres krop efter hvordan de mener at omverdenen vil have dem til at se ud?

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share