:4oops: Bibtest


Lordy
 Share

Recommended Posts

:4oops: jeg er badmintontræner og står og skal bruge en måde at måle mine spilleres kondition på... og da jeg i sin tid selv har prøvet at løbe en bibtest, ville dette være en optimal måde...

Problemet er bare det er jeg ikke aner hvor man finde en cd eller et kassettebånd med med selve testen på... hvis der er nogen der ude der ved hvor man finde et sådan så skriv :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Chop Suey> nej det er det ikke der der er en lang række af nivaeu'er 12:4 12:5... .... 13:6 osv. derfor er der også nogle tabeller som ligger sammen med det kassete bånd så tror en fløjte vil være en ringe erstatning. Prøvede desuden selv biptesten her i foråret(sjovt nok også til badminton træning) og den er ikke så gal som jeg huskede den fra den aller første gang jeg prøvede den

Link to comment
Share on other sites

Yoyo-test: Der løbes hele tiden 2 x 20 meter mellem to markeringer, og efter hvert løb holdes 10 sekunders pause. Spilleren fortsætter øvelsen, indtil distancen ikke længere kan tilbagelægges inden for en bestemt tid. Tilbagelagte meter samt udmattelse noteres. Puls måles under hele løbet. Testen kan også gennemføres som tidsbegrænset test, hvor der løbes 6 minutter og 26 sekunder.

- Tolle

Link to comment
Share on other sites

hvis man ikke kan overkomme at gå ned på biblioteket :chicken: så har jeg faktisk fundet et sted på nettet hvor man kan downloade testen... den er godt nok i en forholdsvis dårlig kvalitet, men hva´faen det er jo bare bip...adressen er:

http://www.uswebfoundry.com/robanna/BleepTest.mp3

håber det vil hjælpe jer med at komme i lidt bedre form derude...

mvh. Lordy :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share