Fejlkøb af bog


Francis
 Share

Recommended Posts

Hej herinde...

Jeg bestilte en fem-seks bøger i sidste uge, og fik dem så ind af døren i tirsdags d. 6 November. Deriblandt var der nogle fede bøger om judo, olympisk vægtløftning supertraining med mel ciff m.m.

Og en af de bøger jeg købte var overnævnte "Serious strength training" af Tudor Bompa, hvilken dog ikke var helt hvad jeg havde regnet med.

Jeg troede at bogen rettere sig direkte mod styrkeløft, men det viste sig derimod at bogen er skrevet mod at føre en person igennem hele spektret fra begynder til (næsten) prof som BODYBUILDER!!!!!

Og dette er altså ikke noget der er en del af min fremtidsplan lige foreløbigt, så hvis der er nogle der er interesseret kan de jo lige smide en besked i min mailbox...  Det skal nævnes at bogen er godt skrevet og at han går rimelig videnskabeligt til værks.  Her følger lige et index over indholdet i bogen så i har noget at beslutte jer ud fra:

Part 1:      planning a serious program

Ch. 1        using science to get results

Ch. 2        program design for maximum gains

Ch. 3        Microcycles and weekly training goals

Part 2:     periodized workouts

Ch. 4        phase one:  anatomical adaptions  (AA)

Ch. 5        phase two:  hypertrophy  (H)

Ch. 6        phase three:  mixed training  (M)

Ch. 7        phase four:  maximum strength  (MxS)

Ch. 8        phase five:  Muscle definition  (MD)

Ch. 9        phase six:  Transition  (T)

Ch. 10      Yearly training programs

Part 3:     sculpting the ultimate physique

Ch. 11      maximum stimulation lifts

Ch. 12      eating plans to get ripped

Ch. 13      Muscle recovery between workouts

Ch. 14      Drug free training (by Mauro DiPasquale, MD)

Og så er der nogle "appendix" med ark til kopiering for nedskrivning af træningsprogrammer m.m.   Ialt en ganske udemærket bog - HVIS man er til bodybuilding!   Som vægtløfter må jeg nok indrømme, det er begrænset hvad der er at hente af fede informationer...  Det skal (igen) lige nævnes at bogen nok har været åbnet tre-fire gange, da jeg lige har givet den en chance - men nej!

Håber at høre fra nogle af jer...   Hygge

([email protected])

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte på enten at du kunne sætte pengene ind på min konto, og så sendte jeg bogen når jeg har registreret pengene (så har du jo også 8 dages sikkerhed)...  Enten det eller at sende den pr. efterkrav (men lidt dyrt)

Du kunne evt. også sende en check, og så sender jeg bogen lige så snart jeg har checken i hånden  (måske den bedste løsning)

Det er faktisk op til dig...   Håber da at du er interesseret!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share