Protein Nutrisport whey 1 kg sælges


HeineN
 Share

Recommended Posts

Hej derude

Jeg har 1 kg Nutrisport Whey med chokolade smag som jeg ønsker at sælge..

Grunden til jeg vil sælge er at jeg ikke bryder mig om smagen.

Det eneste der er taget af bøtten er ca 50 g. (nærmere måling kan laves hvis ønsket..)

Pris: Kom med bud

Info om pulveret:

Vi gør opmærksom på at dette Nutrisport protein pulver indeholder hele 84 gram Cross Flow Microfiltered protein pr. 100g. Mange mærker indeholder kun 40-75g. Det at det indeholder fedt og kulhydrater er kun en fordel da det gør at proteinen udnyttes bedre.

At det er cross flow microfiltered betyder at musklerne optager det meget nemmere end andre former for proteiner

Produktet indeholder per 100g. (tørstof):

Protein 84 gram.

Kulhydrat 5,5 gram.

Fedt 6,5 gram

141226_small.jpg

Send en mail på [email protected] eller ring/skriv til 22707681 hvis du er interesseret.

MVH Heine Nielsen

Edited by HeineN
Link to comment
Share on other sites

Det kan jo sendes med post dk for 45 kr.. Så hvad regner du selv med at få for proteinet ?

Jeg forventer i hvert fald at få mere end 49,95 kr..! Så vil jeg hellere forære det til en af mine venner eller familiemedlemmer..

Men som sagt tidligere byd..

Men der må være nogen herinde som er interesseret i at købe noget rigtig godt proteinpulver til billigere penge end de skal give i forretningerne bare fordi jeg ikke kan lide smagen.. Pulveret fejler absolut ingenting..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share