UGENS GÅDE


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm... Jeg har også tænkt AF, men det ligner altså Angel's røver...

Jeg bliver nok nødt til at undersøge det nærmere, så jeg vil bede AF og Angel om at henvende sig på min adresse i aften til nærmere inspektion. I medbringer jer selv, jeg medbringer 4 blokke kridt. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Jeg har også tænkt AF, men det ligner altså Angel's røver...

ja, nu er jeg da kommet i tvivl.

Fra MOL træf 2 husker jeg Angels popo som mindre :bigsmile: - men jeg skal ikke kunne udelukke at hun er vokset lidt :)

Kameravinklen kan altså også godt snyde tror jeg.

Det må undersøges nærmere...

Link to comment
Share on other sites

Knipsk og knipsk? Var det ikke dig der sagde til XAX i går: "Du må godt få lidt af min røv!"?

(Det havde lydt bedre på engelsk og er naturligvis taget ude af kontekst, men eller var jeg jo Lummer J :tongue: )

Den lille Henning var ved at eksplodere og hans lækre lille tricot blev endnu mere stram.

Link to comment
Share on other sites

Knipsk og knipsk? Var det ikke dig der sagde til XAX i går: "Du må godt få lidt af min røv!"?

(Det havde lydt bedre på engelsk og er naturligvis taget ude af kontekst, men eller var jeg jo Lummer J :tongue: )

Den lille Henning var ved at eksplodere og hans lækre lille tricot blev endnu mere stram.

Nemlig, og det er af harme!!! :angry: :cussing:

Jeg er så træt af den sexchikane som finder sted i OBBC. :o En ting er at gutterne lægger op til mig for sjov og jsc klasker mig lidt i numsen (Det lumre dyr) :crazy:

Men nu er de to tøser, angel og AF også begyndt, og det er ikke bare for sjov. :freaked: Hver gang jeg f.eks. møder angel flyver det med lumre bemærkninger i luften såsom "Jeg elsker store ben", "Uhh må jeg lige se dine ben" eller hvor jeg kraftigt opfordres til at træne læg med blottet underben mens hun naturligvis skal observere. AF er endnu værre. Hun gør det indirekte og forsøger diskret at indluske hendes lumre indfald i den daglige samtale. Den med røvhypertrofi var et godt eksempel, ligesom hun gerne fortæller om hvordan man lægger en stor fyr ned med diverse greb og derefter kigger på mig med et skummelt smørret grin eller når jeg skal høre lidt om hvad man kan bruge håndjern til. :4police: :pimp:

Men nu har jeg fået nok. HERTIL OG IKKE LÆNGERE!!! Jeg er ikke bare et stykke kød, som kan overbegloes eller bruges efter for godtbefindende af de damer i OBBC. Jeg vil respekteres for den jeg er og hvad jeg tænker/føler/mener og ikke for min lækre krop....

:angelgrin: :biggrinhat: :baaa:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share