Xenadrine/Dymetadrine Xtreme/Hydroxycut???


sloek
 Share

Recommended Posts

jeg kender ikke dem du nævner, emn vil give pumba ret. Jeg plejer selv at bruge "CT", og har kun godt at sige om dem. Og der hvor jeg køber dem koster de 170 for 60kapsler, og det syntes jeg er fair nok (ved ikke om de kan fås billigere andre steder, men jeg føler mig ikke snydt, og så er det jo godt nok)  :)

Link to comment
Share on other sites

Lad os lige slå en ting fast. Det er ikke for sjov at fatburners kaldes ECA stacks, Ephedra/Caffeine/Aspirin eller i urtesprog Ma Huang/Guarana/White willow. Disse 3 ingredienser er langt de væsentligste i fatburners. Så kan der yderligere være nogle ingredienser for at gøre produktet lidt mere hokus pokus agtigt, f.eks L-Carnitine eller Ctric Acid. Men disse andre "hokus pokus" stoffer har sjældent en virkning, og hvis de endelig har så er mængden af stoffet alt for lille til at gøre en forskel. Så køb du den billigste ECA stack. Jeg selv har brugt Xenadrine, som jeg faktisk finder rimelig godt, men det skyldes nok at det var den første fatburner jeg prøvede og blev rimelig overrasket over effekten. Og derfor favoriserer jeg den, pga et godt førstehåndstryk. Jeg vil lige tilføje at jeg selvfølgelig ikke køber Xenadrine herhjemme pga prisen! Så kan jeg godt "nøjes" med en anden ECA stack.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg fortrækker et mix af Xenadrine og Dymetradine.

2 Xenadrine om morgenen, 1 Dymetradine før frokost, og 2 Dymetradine før træning om aftenen...

Køb ALDRIG uden for Europa (EØS), det blir' stoppet og det er ulovligt!!! Et godt sted at købe er Cyberflex billigt (forholdsvis) god og flink behandling!

Link to comment
Share on other sites

Okay, nu har jeg så prøvet Dymetadrine Xtreme, siden jeg startede denne her tråd. Nu kan jeg kun anbefale brugen af dette produkt. Selvfølgelig udretter det ikke mirakler, men det er et kanont tilskud. Kunne helt klart mærke min kropsvarme stige når jeg brugte det, og følte mig mere oplagt ved min træning...

Link to comment
Share on other sites

...og før sloeks anbefaling får folk til at vælte sig i ECA-stacks, så er det værd at tilføje, at den opkvikkende effekt bliver sværre og sværre at opnå.

Når du først har brugt ECA-stacks nogle gange, så bliver du "immun" over for effekten, og så er du nødt til at høvle 3 indenbords ad gangen for at få dit træningskick. Det bliver kedeligt at træne uden. Hvis du ikke kan slæbe din røv ned i træningscentret uden brug af kunstige stimulanser, så find en anden sport!

Den fedtforbrændende effekt varer ved, og dertil er pillerne okay i begrænsede perioder, men den milde speedlignende effekt gør ikke. Jeg kender folk, som sluger 3 om dagen uden at kunne mærke noget som helst.

Morten

Link to comment
Share on other sites

hmm, Los.. Det var nu heller ikke en opfordring til at folket skulle vælte sig i ECA, men som jeg også sagde, var det et kanont TILSKUD...!!!

Og ang. det med at få min røv ned i centret, skal det nok siges at min røv er dernede hver eneste dag.. Mit primære mål med DX var at få de sidste overflødige kilo af min krop og ikke blive afhængig af lortet.

Så inden du kommer med dine forudindtagede konklusioner, skulle du nok spørge lidt mere før du svarer. (bliver lidt sur over det.)

Link to comment
Share on other sites

Før du bliver alt for sur, sloek, så lad mig lige gøre det klart, at "du" i mit indlæg var rettet mod alle, og ikke kun dig.

Jeg har ikke tænkt mig at konkludere noget om din træningsindstilling, da jeg jo ikke kender dig. ;)

Hvis andre har opfattet mit indlæg som et personligt angreb mod sloek, så lad mig lige forsøge at komme med den egentlig pointe på en mere direkte facon:

ECA-stacks er velegnede til fedtforbrænding. Som træningsmotivatorer er det noget skidt, fordi du risikerer at få svært ved at motivere dig selv uden, og desuden skal tage flere og flere for at opnå en opkvikkende effekt.

Jeg synes der hersker en lidt for afslappet stemning omkring brugen af ECA-stacks. Skidtet er på doping-listen, og det skal bruges med omtanke. Det er med andre ord ikke det samme som at tage andre kosttilskud, som f.eks. proteinpulver.

...og jo, jeg har selv prøvet ECA-stacks, så jeg sidder ikke og leger moralens vogter, der læser op af en teoribog.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Los.. okay undskyld hvis det ikke var mod mig, det kunne jeg jo ikke lige læse ud fra dig indlæg. Bortset fra det, så vil jeg godt give dig ret i dine udtalelser ang. ECA. Folk har tendens til bare at proppe dem i sig uden at gøre mere ve det, og ikke se på det som et tilskud til sin træning

Link to comment
Share on other sites

Dymetadrine Xtreme er klart det bedste produkt angående fedtforbrænding, og styrke. jeg har selv haft brugt Dymetadrine Xtreme, hvilket resulterede i et vægt tab på 20 over 3 ½ måned.

produktet er ikke kun godt til fedt tab, men også til styrketræning, da den har en opkvikkende effekt. [kaffein]

produktet kan vidst bestilles hos AST Sport Science [  ]AST

Link to comment
Share on other sites

usser  det ligner meget det vægttab jeg havde i forbindelse med brugen af Dymetadrine Xtreme, dog lidt trælst at der også er røget lidt muskelmasse med i farten..  ???  Vil også bruge det nu hvor jeg skal til at opbygge muskelmasse, som en opkvikker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share