Bænprestrøje


Casper T
 Share

Recommended Posts

så må han bare tage noget mere vægt på stangen ik?

Hvordan vurderer man egentlig størrelsen hvis jeg nu er 120 cm om brystet hvad for en størrelse skal jeg så have???

Ikke fordi jeg skal købe noget bænkpres trøje nu. først om 50 kilo's tid måske.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror sku jeg for stor en kylling til at få en bænkprestrøje på der passer mig. Her i sommers prøvede jeg Johny Rix's trøje (en der var for lille til ham ) str 56. Han mente at den var ti numre for stor men jeg var fulkommen gul og blå efter at have løftet med den og shit hvor det da bare gør ondt når man er i bund. :chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Link to comment
Share on other sites

nope jeg er en stor motherfucker når det kommer til BP trøjer  . Jeg løfter i en str 48 nu. Det er godt nok en Inzer.

Har dog prøvet en str 46 titan mens jeg var i randers. Den virkede fint dengang og jeg er nok ikke blevet min

Hehe! Jeg ved at du har en pænt stor brystkasse, men jeg vil nu stadig mene at en størrelse 46 er alt for stor til dig. Jeg vil sammenligne en Fury størrelse 46 med en Inzer størrelse 52 eller deromkring.

Men hvis du tager et 10-15kg på sååå, kan den vel nok give dig nogle kg ;)

Men det er selvfølgelig dit valg! En for stor Fury er alligevel bedre end en Inzer der passer ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu er lars jo lidt deform, med hans bleg fede krop.

Har haft ham rykket i en 44, og den skulle ikke være mindre.

Den inzer han har på, burde nok også havde været en 50.

Men med den glæde han får ud af smerte, blev det en 48...... :4whip:

Edited by jfk
Link to comment
Share on other sites

Hehe Jan du er en sadist og hvis du tolker mit ansigtsudtryk som værende et af glæde når jeg har trøje på så er du lidt forskruet :D.

Som Jan siger har jeg været i en str 44 titan og den var for lille. Jeg har før prøvet en str 46 og den passede fint. Nu har asbjørn selvfølgelig været i den så det er sikkert en stor 46. Jeg prøver den i morgen og ser hvordan den sidder. Jeg mener også at den titan Erik Rasmussen løftede i til JM i weekenden var en str 46. Kan det ikke passe Jan??

Tror faktisk det var den jeg prøvede dengang.

Edited by Herkules
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvorfor jeg skal bruge så store en trøje ift. min vægt.

Det kan da også ske at Asbjørns trøje er for stor til mig når han har været i den. Det er dog ikke utænkeligt at jeg kan bruge den for den er meget for lille til ham. Vi får se i morgen, det er et forsøg værd

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke bare at du piver for meget Herkules ;) :tongue:

Nej, seriøst! Det er selvfølgelig meget individuelt hvordan trøjen sidder på folk. Det undrede mig bare fordi, at min gamle makker der løftede 165kg i bænkpres i 82,5kgs klassen i min Fury størrelse 44 til DM i bænk, som han ivørigt synes er lidt for stor. Og 90% af hans kropsvægt er fordel på overarmene og over brystet ;)

Men det bliver ihvertfald en leg for dig at få Furyen i størrelse 46 på! Min 44 er en leg at få på i forhold til inzer størrelse 50, selvom at furyen giver flere kg.

Men nu ved jeg jo også at du gerne vil op i 90kgs klassen og så kan det være at den passer lidt bedre :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share