Bænprestrøje


Casper T
 Share

Recommended Posts

Jeg er 184 cm høj fordelt på 76 kg og min Titan er størrelse 40 er for stor. Damn herkules du må være deform :lol:

Hvis man er i tvivl om størrelse osv. kan man altid besøge Titan's eget diskussionsfora på www.titansupport.com

- en ting der kan gøre sammenligning af størrelser hos Titan meget vanskeligt er at hver størrelse findes i 3 individuelle størrelser over brystet. Derfor er en størrelse 46 ikke nødvendigvis en 46. MEN har man købt den hos Lyhne så er de alle sammenlignelige da han altid køber dem 'regular' fit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror sku jeg for stor en kylling til at få en bænkprestrøje på der passer mig. Her i sommers prøvede jeg Johny Rix's trøje (en der var for lille til ham ) str 56. Han mente at den var ti numre for stor men jeg var fulkommen gul og blå efter at have løftet med den og shit hvor det da bare gør ondt når man er i bund. :chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Silly question: Hvad specielt er der ved en bænkpres trøje?

Link to comment
Share on other sites

Silly question: Hvad specielt er der ved en bænkpres trøje?

Den sidder knaldstramt så den laver sår ind i armhulen hvis man er uheldig... derudover så kan man løfte mere :)

- Rod

Det er bare Rod, der er pivet. EN bænkprestrøje gør ikke ondt at have på efter man har haft den på en gang ;)

Hvis man har en kort vandring vil man somregel hente mange flere kg end en med en lang vandring.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da jeg meget snart skal have anskaffet mig en bænkprestrøje, kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken der er bedst? (giver flest kilo!) Prisen er underordnet!

Det skal selvfølgelig være en godkendt type!

Hvor bredt greb må man for øvrigt have i bænkpres?? Plejer selv at skifte mellem at holde pege- eller langefinger ved "ringen" (det glatte stykke) på stangen!

Link to comment
Share on other sites

Man skal blot huske, at det skal være en styrkeløft-stang, hvis man går efter ringene. Ellers er det ikke til at vide med hvilken afstand de sidder. Der er 81cm mellem ringene på en rigtig styrkeløft-stang.

Og pegefingrene skal ikek nødvendigvis dække ringene, det er bare det bredest tilladelige greb. :)

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

HVIS man nu skulle give køb på alle sine principper (det var ret sjovt at være til SM, så jeg fik helt blod på tanden), er der så ikke en trøje, som ikke gør så ondt, og som ikke er så svær at få på. Også selvom den ikke giver helt så mange kilo.

Link to comment
Share on other sites

tilgengæld er furyen sværere at løfte i, og crain giver vist ikek så forbandet mange kg. Inzeren gør lidt ondt, men det er noget man ignorerer, knæbindende gør jo også ondt, pånær når man er til stævne

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Af de trøjer jeg har prøvet, har det klart været en Metal, som gjorde mindst ondt.

Okay, jeg fik også 90kg til brystet i den, så måske var den for stor... :angelgrin:

Titan Fury kan altså også sagtens gøre ondt at løfte i, det kommer meget an på størrelsen og hvordan man er bygget.

Jeg har prøvet Inzer EPHPD (eller hvad hulan det er den hedder), som gør okay nas. Inzer Phenom gjorde lidt mindre nas - og Titan Fury gør pt. klart mindst nas - og giver mig bedst. Envidere er den også langt nemmere at få på og er ikke så anstrengende at have på mellem løftene.

Link to comment
Share on other sites

Xax> Nej når man har haft den på nogen gange så tænker man sgu ikke rigtigt over det, og når man står på podiet så er det fuldstændigt ligegyldigt :) Men hvis man nu kan få samme udbytte uden store grimme ar under armene, så kan man jo lige så godt gøre det, og jeg får altså seriøst grimme ar af min ;). Jeg er også ved at være for fed til den, og det gør det bestemt ikke bedre.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Men hvis man nu kan få samme udbytte uden store grimme ar under armene, så kan man jo lige så godt gøre det, og jeg får altså seriøst grimme ar af min

Det var også det jeg synes var mest irriterende ved Inzeren! Smerten vænner man sig til, men det er altså ret irriterende at få ar af en bænkprestrøje <_<

Furyen har ikke givet mig nogle sår eller ar, og er stort set smertefri at løfte i for mit vedkomne, selvom at der skal over 150kg på for at få den ned til brystet :)

Jeg har ikke prøvet hverken Metal, Crain eller Phenom fra Inzer, så det ved jeg ikke noget om!

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

TØSSER......

Jeg vil ikke sige at metal trøjen er meget nemmer at komme i end inzeren.

Men når man har taget på det, vare det nu heller ikke ret længe med den strammeste inzer.

Men det er rigtigt at det ikke gør ret ondt i en metal. tbw her inde fra løfter i en, og han fik da flere kilo ud af den end hans gamle inzer.

Men hvis man kommer i en meget stram titan, er den nu heller ikke ret nem at få på.

MEN hvilken trøjen er så den bedste.

Det finde man jo nok aldrig ud af.

Men som jeg ser det, tror jeg at titan er bedste til tunge løfter.

Da det kræver en mange kilo at styre den.

Inzeren er nok den der er nemmest at løfte i, men gør mest ondt.

crain har jeg aldrig prøvet, men den er hvis næste også uddød.

Metal den er stadig ny, men det ser ud til at den er nem at løft i, og ikke gør ret ondt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share