Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

hejsa :) jeg er forholdsvis nybegynder, (startet med styrketræning for ca 1 måned siden)

og jeg kiggede lige tilfældigvis på dine billeder fra de forskellige år,

og jeg blev simpelhent nødt til lige at fortælle dig, at det ser pisse flot ud!

det syntes jeg sku! specielt dit bryst er jeg helt vild efter selv af få :tongue:

Tak for det. Jeg kan berolige dig med at det sagtens kan gøres hurtigere. Jeg har aldrig ville bruge mere end 3 trænings pas om ugen.Plus at jeg i en periode var lidt mere afslappet omkring det. Forstået sådan at jeg "først" begyndte i center omkring sidst i 2001. Men ja, pat tøjet har nok altid været min force

Jeg synes sgu, du skulle lade være med at negligere dine resultater hele tiden - det ser godt ud! Og du har da været en halvstor makker (dec 2005).

Kristen ondskab :devil:

Det er nu heller ikke fordi jeg vil negligere dem "bare fordi". Men for at slå fast at jeg ikke poster dem fordi jeg mener det er noget særligt. Jeg poster dem fordi det er relativt sjældent folk har foto dokumentation af deres trænings historik fra start til nu, over en rimelig lang periode.

Da jeg startede diæten i Januar 2006 vejede jeg cirka 97kg. Så ja i August 2005 var jeg godt Beef. Her ano 2008 vejer jeg d.d 92kg. Jeg vil dog tro, og håbe at jeg er større end Januar 2006

Link to comment
Share on other sites

jamen altså , jeg har måske tænkt mig at fokusere lidt mere på bryst nu her.

jeg spiser også så rigtigt så muligt for at tage på, men jeg har det bare med

at gå og dømme min krop, fordi der ikke sker noget med den. vil jo gerne være

stor, det skal ikke være nogen hemmelighed, men er bare meeeget lidt tålmodig

Link to comment
Share on other sites

jamen altså , jeg har måske tænkt mig at fokusere lidt mere på bryst nu her.

jeg spiser også så rigtigt så muligt for at tage på, men jeg har det bare med

at gå og dømme min krop, fordi der ikke sker noget med den. vil jo gerne være

stor, det skal ikke være nogen hemmelighed, men er bare meeeget lidt tålmodig

Jeg er selv mega utålmodig. Hvis du bladrer lidt rundt i min log vil du finde 4-500 indlæg hvor jeg hyler over dårlige resultater. Jeg kan kun sige, at så længe din vedholdenhed batler din tålmodighed, så er der håb for dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv mega utålmodig. Hvis du bladrer lidt rundt i min log vil du finde 4-500 indlæg hvor jeg hyler over dårlige resultater. Jeg kan kun sige, at så længe din vedholdenhed batler din tålmodighed, så er der håb for dig.

haha :D jeg tror bare, at det der får mig til at ville fortsætte er at se folk som dig, der har opnået

det de har. det syntes jeg virkelig er fantastisk. virkeligt. men mit problem er MEGET at jeg har

et højt stofskift så jeg har ikke nemt ved at tage på, og det er ikke så fedt når jeg gerne vil være

stor. men det kan da måske godt lade sig gøre alligevel. det håber jeg da.

Link to comment
Share on other sites

haha :D jeg tror bare, at det der får mig til at ville fortsætte er at se folk som dig, der har opnået

det de har. det syntes jeg virkelig er fantastisk. virkeligt. men mit problem er MEGET at jeg har

et højt stofskift så jeg har ikke nemt ved at tage på, og det er ikke så fedt når jeg gerne vil være

stor. men det kan da måske godt lade sig gøre alligevel. det håber jeg da.

Hehe, synes du jeg ligner en med et lavt stofskifte på mit første billede? Hehe

Så vidt jeg husker vejede jeg 59kg på det. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey må sige at jeg synes det er en ret flot muskelmasse du har fået opbygget efterhånden.

Jeg er selv på jagt efter at få noget mere "udad rettet" masse på brystet, og ville høre om du har nogle erfaringer fra et/flere programmer som du har haft gode resultater med hensyn til netop denne muskel gruppe?, eller er det bare at tage det stille og roligt og fortsætte med at stige stille og roligt, og så kommer det han ad vejen? :)

Er i øjeblikket selv igang med at køre TJ's advanced for at prøve at øge min styrke i de fire basisøvelser.

MVH BoGa

Link to comment
Share on other sites

Hey må sige at jeg synes det er en ret flot muskelmasse du har fået opbygget efterhånden.

Jeg er selv på jagt efter at få noget mere "udad rettet" masse på brystet, og ville høre om du har nogle erfaringer fra et/flere programmer som du har haft gode resultater med hensyn til netop denne muskel gruppe?, eller er det bare at tage det stille og roligt og fortsætte med at stige stille og roligt, og så kommer det han ad vejen? :)

Er i øjeblikket selv igang med at køre TJ's advanced for at prøve at øge min styrke i de fire basisøvelser.

MVH BoGa

Mange tak. Jeg tror ikke der er noget odiøst i det. Som alle andre muskler, skal dem man vil have større, have større fokus end de andre. Jeg har aldrig rigtig kørt andet end benchpres, incline benchpres, dumbell pres, og incline dumbell pres.

For mit vedkommende kom massen rimelig sideløbende med styrken. Og så er det naturligvis et spørgsmål om at få afbalanceret det så man ikke giver den enkelte gruppe så stor fokus at man overtræner. Men normalt vil man jo have rimelig god føling med det. Jeg har stort set altid trænet bryst 3 gange ugentligt, med medium intensitet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal se om jeg kan få skudt et nyt her de næste dagen. TIl april starter diæten. Lige pt burde der gerne være en del mere kød på skroget end det fra Oktober 07 viser. Jeg vejer ihvertfald de der 91-92kg nu

Hvor langt hen på året kører du diæten? Jeg starter så småt lige efter mit all-in forsøg på bænken (slut feb. el. start marts) og kører det meget stille og roligt i lang tid. Jeg tænker på noget lign slutningen af aug. el. start sep.

Link to comment
Share on other sites

Hvor langt hen på året kører du diæten? Jeg starter så småt lige efter mit all-in forsøg på bænken (slut feb. el. start marts) og kører det meget stille og roligt i lang tid. Jeg tænker på noget lign slutningen af aug. el. start sep.

Jeg starer 7 April efter min ferie. Og jeg slutter nok september vil jeg tro

Link to comment
Share on other sites

Tid til log update

Jeg må indrømme at jeg har super travlt for tiden. Årsagen ligger flere steder.

Hele den her uge er jeg på kursus (MS2277, som er super komplekst). Jeg prøver at få det hele til at gå op i en højere enhed, men træning, arbejde, kurser, kæreste osv. Det ikke nemt.

Yderligere er der så bestyrelses møder, som i går endte med at tage 2½-3 timer, pga noget udstyr der skulle pakkes ud m.m. Det er efterhånden svært for mig at afse tid, til de mange "gratis" timer jeg ligger i de to bestyrelser jeg er i. I ejerforeningen har vi to advokater på nakken med hver deres sag, som jeg holder hen. Jeg mener sagen er sole klar i begge tilfælde, men det kræver alligevel lidt at holde dem fra kroppen.

I LVK er der altid arbejde. Det er ikke nemt

Jeg burde mest sove nu, men der var mails der skulle besvares, møder der skulle bookes, aftens mad der skal spises.

Jeg må ærligt indrømme at jeg overvejer at droppe begge bestyrelser. Jeg nyder arbejder, men jeg kan ikke blive ved med at leve i det tempo jeg gør. Samtidig kunne det være rart at forenkle lidt, og skabe sig nogle ledige timer. Men det er svært, og en svær beslutning, da jeg elsker udfordring, og elsker at "optimere" og føle at jeg kan gøre en forskel med mit arbejde.

For at det ikke skal være løgn, blev jeg så også uopforderet kontaktet af et firma i sidste uge, som mente jeg skulle tage en snak med dem om en ledig stilling de har. Det skal jeg lige tygge lidt på

Nå, men ud over det, kan jeg berette at jeg var på knæ i Lørdags. Altså ikke på knæ for at binde snørre bånd, men knæ på den måde at jeg nu er forlovet med min kæreste, og er vi hvis alt går vel skal giftes i løbet af 08. Forhåbentlig Juli eller August. Det er rimelig syrealistisk, men også super fedt. Jeg ved at mit valg er det rigtige, men alligevel var jeg super nervøs. Efterfølgende er der super mange tanker, og endnu mere kordinering og planlægning der venter. Det er rigtig stort, og bliver en helt ny periode af mit liv der begynder. For mange her, ligger det nok lidt fjernt, men min verden er jo heller ikke den samme som jeres på alle punkter.

Nå, men det skal jeg nok plage jer meget mere med.

Jeg fik trænet i dag, i to omgange.

Her er der lidt log

HST Pas 16

Start: 16:28

Slut: 17:27

Vægt: 90,8

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 10 x 50

2 x 5 x 117,5

Squat

1 x 10 x 50

1 x 10 x 130

1 x 8 x 130

Incline dumbell pres

1 x 6 x 47,5

1 x 5 x 47,5

Sektion to blev

Start: 22:19

Slut: 23:07

Benpres

2 x 8 x 350kg

Dumbell rows

2 x 8 x 60kg

Dumbell shoulder pres uden ryg støtte

2 x 5 x 30

Pull Dows- Spade greb

2 x 8 x 100

Dumbell pullovers

1 x 8 x 47,5

1 x 7 x 47,5

Incline curls

1 x 5 x 25

1 x 6 x 25

Pushdowns

2 x 8 x 90

Ronnie Curls

2 x 8 x 80

3D Shoulder

2 x 6 x 15

Link to comment
Share on other sites

Nå, men ud over det, kan jeg berette at jeg var på knæ i Lørdags. Altså ikke på knæ for at binde snørre bånd, men knæ på den måde at jeg nu er forlovet med min kæreste, og er vi hvis alt går vel skal giftes i løbet af 08. Forhåbentlig Juli eller August. Det er rimelig syrealistisk, men også super fedt. Jeg ved at mit valg er det rigtige, men alligevel var jeg super nervøs. Efterfølgende er der super mange tanker, og endnu mere kordinering og planlægning der venter. Det er rigtig stort, og bliver en helt ny periode af mit liv der begynder. For mange her, ligger det nok lidt fjernt, men min verden er jo heller ikke den samme som jeres på alle punkter.

Tillykke med det! - Alderen betyder jo ikke noget, sålænge man føler det er det rigtige. :)

Men bare pas på at du ikke begynder at ryge pibe og få fuldskæg inden 30. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det! - Alderen betyder jo ikke noget, sålænge man føler det er det rigtige. :)

Men bare pas på at du ikke begynder at ryge pibe og få fuldskæg inden 30. :tongue:

Nej bestemt ikke. Jeg føler mig nu heller ikke for ung. Men jeg er godt klar over at det ikke er normen. Men omvendt, så afviger det meste af mit liv jo fra normen :laugh:

Tillykke med forlovelsen :smile:

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Nå, men ud over det, kan jeg berette at jeg var på knæ i Lørdags. Altså ikke på knæ for at binde snørre bånd, men knæ på den måde at jeg nu er forlovet med min kæreste, og er vi hvis alt går vel skal giftes i løbet af 08. Forhåbentlig Juli eller August. Det er rimelig syrealistisk, men også super fedt. Jeg ved at mit valg er det rigtige, men alligevel var jeg super nervøs. Efterfølgende er der super mange tanker, og endnu mere kordinering og planlægning der venter. Det er rigtig stort, og bliver en helt ny periode af mit liv der begynder. For mange her, ligger det nok lidt fjernt, men min verden er jo heller ikke den samme som jeres på alle punkter.

Tillykke med det! Det er en temmelig speciel oplevelse at falde på knæ og fri!!! Man ved jo godt at det bliver et "ja" (ellers ville man nok ik' kaste sig derned :wink:), men alligevel bliver man mega nervøs! Den rus der bruser gennem krop EFTER man har fået et ja er også en super, super følelse! Jeg glæder mig på dine vegne Nikolaj og håber alt det bedste for dig (og din forlovede, men nu kender jeg hende jo ik') i er jeres fremtidige liv sammen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det! Det er en temmelig speciel oplevelse at falde på knæ og fri!!! Man ved jo godt at det bliver et "ja" (ellers ville man nok ik' kaste sig derned :wink: ), men alligevel bliver man mega nervøs! Den rus der bruser gennem krop EFTER man har fået et ja er også en super, super følelse! Jeg glæder mig på dine vegne Nikolaj og håber alt det bedste for dig (og din forlovede, men nu kender jeg hende jo ik') i er jeres fremtidige liv sammen. :smile:

Mange tak. Ja det var faktisk generelt en rigtig syrealistisk dag. Hvor min egen tilstand var alt fra gråd, til glæde, til forvirring. Det er noget turbolent rent følelses mæssigt, ihvertfald for mig. Ret spøjst.

Men mange tak. Jeg håber naturligvis også det bliver godt, og har selvfølgelig fuld tiltro til det. Ellers havde jeg naturligvis ikke gjort det :laugh:

BTW, så er der billed update hvis du ruller en side tilbage, så kan du se dagsformen. Og der er også billeder fra den gang du mødte mig. Sådan cirka

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. Ja det var faktisk generelt en rigtig syrealistisk dag. Hvor min egen tilstand var alt fra gråd, til glæde, til forvirring. Det er noget turbolent rent følelses mæssigt, ihvertfald for mig. Ret spøjst.

Men mange tak. Jeg håber naturligvis også det bliver godt, og har selvfølgelig fuld tiltro til det. Ellers havde jeg naturligvis ikke gjort det :laugh:

HÆ! Jeg var garanteret også emotionelt ud og flyve den dag jeg friede! Det skal man være!!! Hvis man er fuldstændig cool, calm og collected, så er der noget i vejen! :wink:

BTW, så er der billed update hvis du ruller en side tilbage, så kan du se dagsformen. Og der er også billeder fra den gang du mødte mig. Sådan cirka

Altså det eneste man kan se på de billeder er jo at du stadig er glad for at stå med hånden i siden OG at du har mindre hår på brystet nu end da du startede med at træne! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

HÆ! Jeg var garanteret også emotionelt ud og flyve den dag jeg friede! Det skal man være!!! Hvis man er fuldstændig cool, calm og collected, så er der noget i vejen! :wink:

Jeg tror du har ret. Men jeg var noget overrasket over min egen sindstilstand.

Altså det eneste man kan se på de billeder er jo at du stadig er glad for at stå med hånden i siden OG at du har mindre hår på brystet nu end da du startede med at træne! :laugh:

Flet!!! :laugh:

Tillykke med forlovelsen! :bigsmile:

Thanks

Tillykke med det!

Hilsen en fast log læser

Thanks. Og hyggeligt med faste læsere :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share