Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg er totalt brændt af i knoppen for tiden. Der er run på privaten, jobbet og alt andet, så jeg er træt 24-7.

Her efter træning i dag, har jeg ligget i sengen 2 timer, og føler mig mest af alt syg. Så må vi se hvad morgen dagen byder

Dødløft

1 x 5 x 60

1 x 5 x 100

1 x 3 x 130

5 x 1 x 172,5

5 x 1 x 177,5

4 x 1 x 182,5

1 x 1 x 187,5

High incline db pres

1 x 10 x 22,5

1 x 8 x 32,5

5 x 8 x 42,5

Prøvede 47,5 men de ville ikke i dag

Lunges

5 x 5 x 70

Link to comment
Share on other sites

pas på dig selv og lad være med at presse den for hårdt hvis du er ved at blive syg...

Jeg brænder mit lys i begge ender, ganske enkelt. Men følselsen af "sygdom" er dog først kommet efter træning.

Men du har ret, og tak for tanken. Jeg er desværre rigtig rigtig skidt til at smide håndklædet i ringen , så jeg forsøger at levere på alle fronter, og det går ikke altid lige godt

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu vigtigt at passe på sig selv..du gør ingen glade ved at brænde ud..og du får ikke bedre løft af at smadre dig selv.

tag et par dage med mere hvile, forkæl dig selv lidt..

man er meget mere klar bagefter

Jeg trænger til "deload" på mange fronter. Måske træningen er et godt sted at starte. Desværre er jeg "vane menneske" og meget trygheds søgende, forstået sådan at jeg generelt ikke er god til forandringer. Og med det i tanke skal det siges at jeg igennem de sidste 2 måneder har været i intensive job forhandlinger, har solgt min bil (og måske købt en anden) og nu også sætter lejligheden til salg. Alt sammen noget der (ihvertfald for mig) kræver enorme mængder mentale resurser og energi.

Når vi så ligger til at jeg giver den gas med den tunge træning, og forsøger at være lige god/dårlig på alle fronter, så bliver man slidt i perioder.

Heldigvis ligger jeg til min forundring ikke syg i dag. Igår var jeg pludselig snottet, havde ondt og var stiv i kroppen, var ikke sulten, og havde svede ture. I dag er "normal". Syrret

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde egentlig overvejet at skippe træningen i dag , for at få lidt pause, men det havde været for nemt

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 3 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 2 x 150

1 x 2 x 160

1 x 2 x 170 Rep PR

1 x 1 x 180 PR

Jeg forsøgte ikke tungere, men jeg vurderer at der på dagen var 5kg mere, og der måske med anden optakt (feks at have undlandt de 2 på 170) kan have været 10kg mere. Det er udemærket

Dødløft

15 x 1 x 162,6

Bænk med pause

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

8 x 3 x 105

Link to comment
Share on other sites

Solid runde..

Thanks. Og ja, det går frem.

"Fornuftig" træning oven på en lurende sygdom :wink:

Men rigtig fed træning, dog :cool:

Jeg tror jeg hele tiden kører med måsen i vandskorpen mht sygdom. Men det ser ud til at jeg har klaret frisag for nu.

Godt squat! U is strong!

Thanks

godt at se det går fremad med squatten. Bliver spændende at se om du kan holde kadancen til stævnet

Ja måske de 200 bliver mulige en dag. Hvem ved. Der sker da i det mindste lidt. Mht stævnet, så er det svært at spå om. Jeg skal se om jeg kan bruge tiden fornuftigt de næste uger

Link to comment
Share on other sites

Luk røven og fyr den af. Du kan jo godt.

Før du ser dig om har du squattet 200 kilo. Dernæst 220. Du er selv herre over din fremgang.

180 er solidt. Godt squattet.

Jeg er ikke i tvivl om at de 200 kan nås. Spørgsmålet er om de kan nås med den indsats jeg har besluttet at ligge for dagen. Det vil vise sig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Box squat (lavere end sidst)

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 3 x 135

3 x 3 x 140

Bench med pause

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

5 x 5 x 117,5

Walk outs

1 x 180

2 x 190

Military

1 x 3 x 70

1 x 2 x 80 Push pres

closegrip pull downs

1 x 10 x 105

4 x 8 x 105

Laterals

1 x 10 x 12,5

Det var alt hvad jeg kunne drive det til i dag

Under træningen var jeg voldsomt sulten da det var blevet lidt sent. Jeg fandt en gammel protein bar i min taske, og da den kun var lidt over 2 år for gammel tænkte jeg at den nok kunne gøre jobbet :laugh:. Smagte egentlig ok. Den så dog meget meget mærkelig ud, uden på :laugh:

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Træning i dag

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 3 x 140

1 x 3 x 150

1 x 3 x 160

1 x 2 x 170

1 x 2 x 172,5 (PR)

1 x 5 x 150

Bench med pause

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

8 x 3 x 102,5

Dødløft

15 x 1 x 162,5

Det bliver vanvittigt tæt løb d 9.

Min største (og desværre NOGET yngre) konkurrent var i hytten i dag.

Han lavede et par nye PR`s, og fik 180 i squatten, og 165kg i bench. (og kan muligvis presse de 170)

Jeg vil tro at han på en god dag kan få 220-225 i dødløft.

Jeg vil tro at jeg selv kan lave 180-190 i squat. 155-165 i bench, og 235 til 245 i Dødløft

Så har vi en tredje spiller som kan lave 180-195 i squat 145-155 i bænk, og et ukendt antal kilo i dødløft, som kan blive en joker, da han muligvis kan hive 260-270kg op.

Så det bliver meget meget tæt

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

det skal jeg se video af :-D

er det touch and go i kører. Hvis der ikke er "rigtige" dommere på, kan du prøve at vurdere dybden på de andres squats, og save lidt af din egen, hvis de får høje squats godkendt

Ups. Ja det vil jeg også gerne selv se i så fald.

Men nej der er ikke rigtige dommere på, hvilket faktisk på nogle områder gør det sværere for mig. Feks er det med touch and go i bench, hvilket jeg ikke har kørt i flere måneder nu, og jeg tror jeg får svært ved at hente kilo på den front.

Men mht squats kunne det være snedigt nok :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share