Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Du har bare at nuke den. Ellers vil det gøre dig til en narrepik. Nuke betyder forresten mindst 5 kg over. 2,5 kg. over er flot, men ikke et nuke. 250 er tangerende og gør dig ikke til formand, da jeg havde hatten først. 1 kg. over kaldes forresten en Fame.

Kom så, ned i Easy Gym nu! Nuke, nuke, nuke!!

Link to comment
Share on other sites

Du har bare at nuke den. Ellers vil det gøre dig til en narrepik. Nuke betyder forresten mindst 5 kg over. 2,5 kg. over er flot, men ikke et nuke. 250 er tangerende og gør dig ikke til formand, da jeg havde hatten først. 1 kg. over kaldes forresten en Fame.

Kom så, ned i Easy Gym nu! Nuke, nuke, nuke!!

LOL

Hvis jeg var gået ind på opgaven igår, var det blevet på 251. Og jeg ved jo udemærket godt at det havde udløst kollektiv mobning.......

BTW, så er min albue stadig funky. Pudsigt nok viser det sig kun få steder. Feks i rows er den irriteret/øm

Link to comment
Share on other sites

Skod dag. Jeg vågnede op og følte mig syg. Ondt i halsen, snottet m.m, dvs det startede allerede igår aftes.

Så jeg evaluerede, og besluttede at blive hjemme fra job, og arbejde fra kontoret her.

Jeg valgte dog at træne lidt i BVK for at få rørt mig lidt

Decline

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 12 x 80

1 x 8 x 110

1 x 5 x 130

1 x 5 x 140

1 x 5 x 147,5 - PR

1 x 5 x 142,5

1 x 5 x 140

2 x 5 x 135

1 x 10 x 110

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8x 50

1 x 5 x 70

1 x 3 x 80

1 x 3 x 90

1 x 3 x 95

1 x 3 x 102,5

1 x 3 x 97,5

1 x 3 x 95

Chins

1 x 8 xbw+10kg

1 x 8 xbw+12,5kg

1 x 8 xbw+13,75kg

Jeg følte mig relativt skidt undervejs, men kom igennem

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor laver du så mange gentagelser i starten af din opvarmning? Hvis du fx tuder over, ikke at kunne presse tungt nok med håndvægte, så var det vel en start ikke at lave 20'ere, 15'ere og 12'ete i starten?

Mælkesyre hæmmer de eksplosive fibre mest, jo :)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor laver du så mange gentagelser i starten af din opvarmning? Hvis du fx tuder over, ikke at kunne presse tungt nok med håndvægte, så var det vel en start ikke at lave 20'ere, 15'ere og 12'ete i starten?

Mælkesyre hæmmer de eksplosive fibre mest, jo :)

Af skade bliver man klog. Jeg har haft skulder bøvl så mange gange igennem årene at jeg har lært at grundig opvarmning er alt afgørende for at holder skaderne fra livet. Min opvarmnings rutine er rimelig statisk og lader til at fungere godt. Jeg må sige at jeg tvivler på at et sæt af 20 x 20 har nogen betydning for top løft

Link to comment
Share on other sites

Du har bare at nuke den. Ellers vil det gøre dig til en narrepik. Nuke betyder forresten mindst 5 kg over. 2,5 kg. over er flot, men ikke et nuke. 250 er tangerende og gør dig ikke til formand, da jeg havde hatten først. 1 kg. over kaldes forresten en Fame.

Kom så, ned i Easy Gym nu! Nuke, nuke, nuke!!

Er du blevet senil Kaufdaddy?

http://youtu.be/-mjs_JlRWHQ

Link to comment
Share on other sites

Well, jeg var jo off i Fredags, hvilket betød at jeg var fullblown syg Lørdag. Jeg havde bare ikke tid til at være syg Lørdag, så jeg var alligevel igang det meste af dagen på sin vis, hvilket så igen betyder at jeg er HELT off i dag. Det bliver man ikke stor og led af

Link to comment
Share on other sites

Frank J er som nævnt begyndt i BVK. Det er uanset alt historik, et lille stykke dansk historie, som blandt andet også indeholder Svend Ole Thorsen og andet.

Frank er en dreng på 54, og dette er hvad han lavede i dag:

https://www.youtube.com/watch?v=7kXUlPmvDUc&list=UU1DtZn4apuOM7xsMPfFGfdw

Og lidt fra "the good old days"

https://www.youtube.com/watch?v=y757cbEUJHM&feature=c4-overview-vl&list=PLCED94052D841B281

Og nu til noget helt ande, Russisk freakshow

https://www.youtube.com/watch?v=rinhGbakeWI

Link to comment
Share on other sites

Frank J er som nævnt begyndt i BVK. Det er uanset alt historik, et lille stykke dansk historie, som blandt andet også indeholder Svend Ole Thorsen og andet.

Frank er en dreng på 54, og dette er hvad han lavede i dag:

https://www.youtube.com/watch?v=7kXUlPmvDUc&list=UU1DtZn4apuOM7xsMPfFGfdw

Og lidt fra "the good old days"

https://www.youtube.com/watch?v=y757cbEUJHM&feature=c4-overview-vl&list=PLCED94052D841B281

Og nu til noget helt ande, Russisk freakshow

https://www.youtube.com/watch?v=rinhGbakeWI

Han kan stadigt den gamle :)

Link to comment
Share on other sites

Nå, men jeg blev jo så syg Fredag, hvor jeg alligevel trænede, og var så ellers syg Lørdag,Søndag, Mandag, Tirsdag. Jeg besluttede at tage på job i dag, (har arbejdet de to andre dage også, men hjemme fra), lidt mat i sokkerne og med mild hoste.

Kørte til BVK efter træning, men det var mildest talt noget sovs. Jeg er ved at hoste lungerne ud af mig selv, og det er desværre en klasiker, da jeg tit efter sygdom har fået nogle astma symptomer af en art. Det driver mig simpelthen til vanvid.

Nå, men jeg kæmpede mig igennem en bænkpres serie og skred. ØV!

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 10 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 3 x 140 - Løftede bagdelen på sidste rep

1 x 3 x 137,5

3 x 3 x 135 - Løftede bagdelen på sidste rep i sidste sæt.

Ovenstående er alt taget i betragtning, SUPER godt. Men jeg er rimelig bitter over at være forhindret i at træne

Link to comment
Share on other sites

Lang dag, og lang træning. Lungerne driller stadig, så alt tager lang tid, men det lykkedes at komme igennem , på forøget tid.

I dag tænkte jeg at det var tid til noget dumt. Så jeg fandt nogle bands frem

Konventionel Bænkpres med pause - Opvarmning

2 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 10 x 80

1 x 3 x 110

Reverse bands her fra (blå)

1 x 10 x 130

1 x 3 x 150

1 x 3 x 160

1 x 3 x 165

1 x 1,5 x 170 - Den første kom op, den anden blev for tung

1 x 3 x 160

1 x 3 x 155

1 x 4,5 x 150

1 x 1 x 175 - Min makker skulle lige prøve, og i mens han gokkede, blev jeg nødt til lige at prøve en tung mere

Efterfølgende satte jeg den op til normal bands, altså nede fra, og kørte op til 90kg og kørte nogle sæt af 5. Det føltes dejligt. Dem tror jeg at jeg vil køre lidt oftere, havde jeg ikke nuket mine triceps inden, havde jeg kørt op på 110 or so.

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 150

1 x 5 x 170

1 x 5 x 185

1 x 5 x 180

1 x 5 x 177,5

1 x 5 x 175

Nogle sæt EZ curls, og så hjem, godt træt i trisserne

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke snart have en god lang ferie med fruen, slappe lidt af, komme i seng i ordentlig tid og få lidt livseliksir tilbage i kroppen? Du er lidt vel skvattet for tiden, synes jeg.

Du har ret. Jeg har dog lang ferie nu her ved slutningen af ugen, og til engang i Januar. Men pt ingen udrejse planer

BTW, jeg tror det der ZMA har haft en eller anden indvirkning på mit Test.... Spøjst

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Havde egentlig en forventing om at jeg ville være stærk i dag. Men i modsætning til forventningen var jeg træt og ugidelig. Træt og ugidelig går ikke rigtig godt hånd i hånd med at være stærk. Det kan i så tage med jer som en erfaring (First fix is free)

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 8 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 122,5

2 x 5 x 127,5 - Løftet røv på sidste rep i begge sæt.

2 x 5 x 125

2 x 5 x 122,5

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

Bælte her fra

1 x 3 x 130

1 x 3 x 135

Har ikke haft bælte på længe. Ud over at jeg er slap i ben, så er jeg stærk i ryggen. Det bliver noget sovs, for jeg kan krane virkelig mange kilo op. Dvs der sker i praksis det at benene retter sig ud, og så laver jeg en goodmorning af den anden verden der fra........Det rigtig flot.......

Db curls

1 x 8 x 21

1 x 8 x 26

1 x 5 x 31 - Rigtig flot

1 x 8 x 21

1 x 8 x 26

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share