Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

28 minutter siden, Onkel Troels skrev:

Uj manner. Du fik da lige uppet dit thumbless deadlift game, der :-D

 

Jeg har stadig let DOMS i underarmene tilbage, efter jeg kørte øvelsen sidste torsdag :-S

 

 

 

 

Jo jo, desværre fik jeg tilsyneladende kun gjort alle sættene halft færdig som du kan se......:-D 

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Thomas Hoffmann skrev:

Hej Blackice! Det er så vanvittigt at din log har 16 år på bagen! Jeg håber den overlever, så du kan have MOLbryllup i 2026! :clap:

Ja det er scary shit. 16år med semi seriøs træning. I dag mere semi end seriøs. 

I dag er mit liv sådan, at "noget" er bedre end "ingenting", og så skal man lade være med at spejle sig alt for meget i tidligere tiders resultater. Jeg er nu godt tilfreds med stadig at lave lidt, og være lidt stærkere end gennemsnits mennesket. Det kan ske jeg kan konkurrere igen når jeg kommer op i Masters :-D 

Link to comment
Share on other sites

16 December 2017 Boksen

Sumo dødløft
5x110 
5x140
5x165
5x187,5
3x197,5
 
Lidt mere hektisk liv end jeg bryder mig om pt. Datteren har ligget syg lørdag-Tirsdag (opkast tre dage i streg). Hun er et lille nips (10kg) så hun var helt færdig i dagene efter. Så jeg var hjemme med hende tirsdag og hun var først i dagpleje igen Fredag. Konen har Babyshower for 11 mennesker i dag, og vi flyver på ferie i nat. Kombineret med flere 10-11 timers dage på kontoret så er det lidt op af bakke. Vi har af forskellige årsager haft svigermor boende de sidste 6 måneder, og hun har så lagt sig syg nu. Oh de lolly
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En uges ferie, på et resort med meget ringe trænings redskaber

18 December 2017 Tennerif
Chestpres
12x10
10x14
10x16
10x18
10x20

Shoulder pres
12x14kg
12x14
15x14
15x14

DB curls
12x14
10x14
10x14
10x14

Lateral raises
10x10
10x10
12x10

Rear laterals
10x10
10x10
10x10

Link to comment
Share on other sites

20 timer siden, BLACKICE skrev:

Tour i Boksen, inspireret af Thomas.

Jeg kan ikke være med på hverken OnkelTroels, Mads thøgersø eller Kaufmann

 

https://youtu.be/KrSDk1AzxO4

Det er satme et flot Homegym! Jeg er misundelig på pladsen, men jeg tror det ville være altødelæggende for min økonomi, hvis jeg havde mere plads. :4oops:

Og 'dem oldschool Eleiko 25'ere! :wub:

Edited by Thomas Hoffmann
Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Thomas Hoffmann skrev:

Det er satme et flot Homegym! Jeg er misundelig på pladsen, men jeg tror det ville være altødelæggende for min økonomi, hvis jeg havde mere plads. :4oops:

Og 'dem oldschool Eleiko 25'ere! :wub:

Mere vil have mere.

Jeg er dybt misundelig på OnkelTroels, som har fint gulv, plakater på væggene, musik, og generelt "rigtig" gym indretning. Mit er stadig bare et advanceret skur

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share